Blog
Naučte se pracovat se službou Emailkampane.cz a staňte se profesionálem v email marketingu
Zvýšení bezpečnosti a důvěry s dvoufázovým ověřením
Každý den zadáváme hesla - odemykáme telefony, přihlašujeme se do e-mailů a ověřujeme platby....
Filtrování kontaktů na základě nákupního chování
Chápete potřeby a přání svých zákazníků? Může to být složité, zvláště když zákazníci často nevědí,...
Opuštěný košík: Jak analyzovat a zlepšit své e-commerce strategie
Virtuální nákupní košík – malá, zdánlivě nevinná ikonka. Většině e-commerce obchodů je jistě...
Jak nechat vaše emailové kampaně pracovat, zatímco si užíváte dovolené?
Léto je už v plném proudu a s ním také čas zasloužené dovolené. Možná si myslíte, že to může být...
Generování příspěvků na sociální sítě z odeslané kampaně
Jelikož se neustále snažíme vám usnadnit práci a ušetřit drahocenný čas, tak jsme pro vás...
Vlastní preference a maximální personalizace: Vytvořili jsme pro eWay stránku pro personalizaci emailových newsletterů
V dnešním světě digitálního podnikání je důležité, aby společnosti nabízely svým uživatelům...
7 tipů na úspěšný newsletter
Slovo newsletter známe určitě všichni. Každý den nám takových newsletterů chodí desítky do naší...
Výlet plný oslav a dobrodružství v srdci Jeseníků
V rámci oslav 10. výročí naší společnosti jsme se rozhodli vydat na nezapomenutelný firemní výlet,...
Artex a Emailkampane.cz jsou partneři v Microsoft Dynamics CRM
S radostí oznamujeme, že jsme navázali partnerství s firmou ARTEX informační systémy spol. s.r.o....
10 let na trhu: Důležité milníky, úspěchy a výzvy do budoucnosti
10 let na trhu: Důležité milníky, úspěchy a výzvy do budoucnosti Oslavy 10. výročí...
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
NaCesty.cz – úspěšná integrace s Microsoft Dynamics CRM
Náš plugin pro Microsoft Dynamics CRM® vyvinutý ve spolupráci se společností ByznysCRM s.r.o. slaví další úspěch!
Plugin do Microsoft Dynamics CRM
Microsoft Dynamics CRM může používat Emailkampane.cz pro e-mailové kampaně…Nebojte, zase tak struční nebudeme.
NaCesty.cz – úspěšná integrace s Microsoft Dynamics CRM
Náš plugin pro Microsoft Dynamics CRM® vyvinutý ve spolupráci se společností ByznysCRM s.r.o. slaví další úspěch!
Plugin do Microsoft Dynamics CRM
Microsoft Dynamics CRM může používat Emailkampane.cz pro e-mailové kampaně…Nebojte, zase tak struční nebudeme.
NaCesty.cz – úspěšná integrace s Microsoft Dynamics CRM
Náš plugin pro Microsoft Dynamics CRM® vyvinutý ve spolupráci se společností ByznysCRM s.r.o. slaví další úspěch!
Plugin do Microsoft Dynamics CRM
Microsoft Dynamics CRM může používat Emailkampane.cz pro e-mailové kampaně…Nebojte, zase tak struční nebudeme.
Využijte Rychlé scénáře pro Váš Shoptet
Rychlé scénáře mají předdefinované kompletní nastavení kampaně, všechny kroky v administraci jsou předvyplněné.
Jak na doručitelnost e-mailů?
Pracně připravíte svoji kampaň, otestujete, rozešlete, čekáte na výsledek a najednou vám zpráva skončí ve složce SPAM?
Nechodí vám interní e-maily? Víme, co s tím!
Kampaně, které si posíláte tzv. v režimu „sami na sebe“, jsou odmítnuty přijímacím serverem bez jakékoliv chybové zprávy.
Důmyslná ochrana před roboty aneb seznamte se s reCAPTCHOU v3
CAPTCHA je bezpečnostní test, který zamezí počítačovým robotům spamovat vaše formuláře.
Jak připravit Váš e-mailing na další sezónu?
Být se zákazníky v kontaktu po celý rok je pro úspěšnost obchodu klíčové a e-mail je stále nejoblíbenějším komunikačním kanálem.
Co je potřeba sledovat ve statistikách e-mail marketingu?
Umět s výsledky statistik efektivně pracovat je klíčové, správnou interpretací statistik lze docílit mnohem lepších výsledků.
Jak zabránit, aby vaše kampaně končily mezi reklamními sděleními?
Chodí vaše e-mailové newslettery odběratelům do složky „Promo akce“ či „Hromadné“ místo „Doručená pošta“?
8 chyb, kterým se při tvorbě e-mailových kampaní vyhnout
Na co si dát pozor, aby byly Vaše kampaně zajímavé a jejich finanční návratnost co nejvyšší?
Jak správně budovat databázi kontaktů?
V e-mail marketingu je důležité mít kvalitní databázi kontaktů. Jak o ni pečovat, aby byl Váš e-mail marketing efektivní?
Rozšířené možnosti automatických kampaní
U automatických kampaní reagujících na hodnotu atributu využijte funkce pracující s aktuálním datem a časem.
Využijte Rychlé scénáře pro Váš Shoptet
Rychlé scénáře mají předdefinované kompletní nastavení kampaně, všechny kroky v administraci jsou předvyplněné.
Jak na doručitelnost e-mailů?
Pracně připravíte svoji kampaň, otestujete, rozešlete, čekáte na výsledek a najednou vám zpráva skončí ve složce SPAM?
Nechodí vám interní e-maily? Víme, co s tím!
Kampaně, které si posíláte tzv. v režimu „sami na sebe“, jsou odmítnuty přijímacím serverem bez jakékoliv chybové zprávy.
Důmyslná ochrana před roboty aneb seznamte se s reCAPTCHOU v3
CAPTCHA je bezpečnostní test, který zamezí počítačovým robotům spamovat vaše formuláře.
Jak připravit Váš e-mailing na další sezónu?
Být se zákazníky v kontaktu po celý rok je pro úspěšnost obchodu klíčové a e-mail je stále nejoblíbenějším komunikačním kanálem.
Co je potřeba sledovat ve statistikách e-mail marketingu?
Umět s výsledky statistik efektivně pracovat je klíčové, správnou interpretací statistik lze docílit mnohem lepších výsledků.
Jak zabránit, aby vaše kampaně končily mezi reklamními sděleními?
Chodí vaše e-mailové newslettery odběratelům do složky „Promo akce“ či „Hromadné“ místo „Doručená pošta“?
8 chyb, kterým se při tvorbě e-mailových kampaní vyhnout
Na co si dát pozor, aby byly Vaše kampaně zajímavé a jejich finanční návratnost co nejvyšší?
Jak správně budovat databázi kontaktů?
V e-mail marketingu je důležité mít kvalitní databázi kontaktů. Jak o ni pečovat, aby byl Váš e-mail marketing efektivní?
Rozšířené možnosti automatických kampaní
U automatických kampaní reagujících na hodnotu atributu využijte funkce pracující s aktuálním datem a časem.
Využijte Rychlé scénáře pro Váš Shoptet
Rychlé scénáře mají předdefinované kompletní nastavení kampaně, všechny kroky v administraci jsou předvyplněné.
Jak na doručitelnost e-mailů?
Pracně připravíte svoji kampaň, otestujete, rozešlete, čekáte na výsledek a najednou vám zpráva skončí ve složce SPAM?
Nechodí vám interní e-maily? Víme, co s tím!
Kampaně, které si posíláte tzv. v režimu „sami na sebe“, jsou odmítnuty přijímacím serverem bez jakékoliv chybové zprávy.
Důmyslná ochrana před roboty aneb seznamte se s reCAPTCHOU v3
CAPTCHA je bezpečnostní test, který zamezí počítačovým robotům spamovat vaše formuláře.
Jak připravit Váš e-mailing na další sezónu?
Být se zákazníky v kontaktu po celý rok je pro úspěšnost obchodu klíčové a e-mail je stále nejoblíbenějším komunikačním kanálem.
Co je potřeba sledovat ve statistikách e-mail marketingu?
Umět s výsledky statistik efektivně pracovat je klíčové, správnou interpretací statistik lze docílit mnohem lepších výsledků.
Jak zabránit, aby vaše kampaně končily mezi reklamními sděleními?
Chodí vaše e-mailové newslettery odběratelům do složky „Promo akce“ či „Hromadné“ místo „Doručená pošta“?
8 chyb, kterým se při tvorbě e-mailových kampaní vyhnout
Na co si dát pozor, aby byly Vaše kampaně zajímavé a jejich finanční návratnost co nejvyšší?
Jak správně budovat databázi kontaktů?
V e-mail marketingu je důležité mít kvalitní databázi kontaktů. Jak o ni pečovat, aby byl Váš e-mail marketing efektivní?
Rozšířené možnosti automatických kampaní
U automatických kampaní reagujících na hodnotu atributu využijte funkce pracující s aktuálním datem a časem.
Jak na efektivní email marketing díky umělé inteligenci?
Jak na efektivní email marketing díky umělé inteligenci? Email marketing je stále jedním z...
Jak na správnou anotaci e-mailu
Jak na správnou anotaci e-mailu(nově vylepšenou díky AI) V příručkách emailového marketingu...
Inovativní způsob vkládání obrázků díky využití umělé inteligence
Inovativní způsob vkládání obrázků díky využití umělé inteligence Představujeme vám...
Rozšíření integrace Shoptet o funkci seznam robinsonů
Představujeme Vám rozšíření, které jsme pohotově integrovali v našem Shoptet doplňku. Jedná se...
První AI Asistent v email marketingu
Emailkampane.cz nově integrují do svého jádra AI modely od společnosti OpenAI. Náš nový AI...
Heatmapy ve statistikách kampaní
Heatmapy ve statistikách kampaní: Praktický nástroj, za který jsme vyhráli cenu v prestižní...
Opuštěný košík, jak na to?
Vyždímejte ze svého e-mail marketingové strategie maximum. Funkce je zdarma a její nastavení nezabere víc než pár kliků.
Nalákejte své klienty na událost pomocí animovaného odpočtu
Přidejte do svých eventových newsletterů animovaný odpočet, který pomůže zvýšit míru kliknutí a...
Usnadněte svým klientům platby pomocí QR kódu z kampaně
Platba pomocí QR kódu, trendu poslední doby, nyní i ve Vaší kampani. Díky této nové funkci můžete...
Lepší zacílení díky funkci Web Tracking
To, že pro lepší marketingové zacílení je nejlepší o zákazníkovi vědět co nejvíce informací, vám...
Jak na efektivní email marketing díky umělé inteligenci?
Jak na efektivní email marketing díky umělé inteligenci? Email marketing je stále jedním z...
Jak na správnou anotaci e-mailu
Jak na správnou anotaci e-mailu(nově vylepšenou díky AI) V příručkách emailového marketingu...
Inovativní způsob vkládání obrázků díky využití umělé inteligence
Inovativní způsob vkládání obrázků díky využití umělé inteligence Představujeme vám...
Rozšíření integrace Shoptet o funkci seznam robinsonů
Představujeme Vám rozšíření, které jsme pohotově integrovali v našem Shoptet doplňku. Jedná se...
První AI Asistent v email marketingu
Emailkampane.cz nově integrují do svého jádra AI modely od společnosti OpenAI. Náš nový AI...
Heatmapy ve statistikách kampaní
Heatmapy ve statistikách kampaní: Praktický nástroj, za který jsme vyhráli cenu v prestižní...
Opuštěný košík, jak na to?
Vyždímejte ze svého e-mail marketingové strategie maximum. Funkce je zdarma a její nastavení nezabere víc než pár kliků.
Nalákejte své klienty na událost pomocí animovaného odpočtu
Přidejte do svých eventových newsletterů animovaný odpočet, který pomůže zvýšit míru kliknutí a...
Usnadněte svým klientům platby pomocí QR kódu z kampaně
Platba pomocí QR kódu, trendu poslední doby, nyní i ve Vaší kampani. Díky této nové funkci můžete...
Lepší zacílení díky funkci Web Tracking
To, že pro lepší marketingové zacílení je nejlepší o zákazníkovi vědět co nejvíce informací, vám...
Jak na efektivní email marketing díky umělé inteligenci?
Jak na efektivní email marketing díky umělé inteligenci? Email marketing je stále jedním z nejefektivnějších způsobů, jak oslovit své zákazníky a zvýšit prodej. Nicméně, aby byla vaše kampaň úspěšná, je důležité nejen posílat kvalitní obsah, ale také využívat moderní...
Jak na správnou anotaci e-mailu
Jak na správnou anotaci e-mailu(nově vylepšenou díky AI) V příručkách emailového marketingu se obvykle zdůrazňuje důležitost předmětu emailu a jeho schopnost namotivovat příjemce k otevření a prozkoumání nabídky. Méně pozornosti se však obvykle věnuje anotaci...
Inovativní způsob vkládání obrázků díky využití umělé inteligence
Inovativní způsob vkládání obrázků díky využití umělé inteligence Představujeme vám revoluční novinku, která zcela změní způsob tvorby vizuálního obsahu pro vaše kampaně. Naše nejnovější funkce využívá nejmodernější technologie umělé inteligence, aby vám...
Rozšíření integrace Shoptet o funkci seznam robinsonů
Představujeme Vám rozšíření, které jsme pohotově integrovali v našem Shoptet doplňku. Jedná se modul odhlášených uživatelů, tzv. seznam robinsonů, který zavádíme v reakci na změny v našich partnerských řešeních. Co je to seznam robinsonů? Seznam robinsonů je...
První AI Asistent v email marketingu
Emailkampane.cz nově integrují do svého jádra AI modely od společnosti OpenAI. Náš nový AI Asistent vymyslí perfektní předmět i anotaci e-mailu kompletně za vás, a to na základě obsahu textu vašeho emailu! Předmět a anotaci, které vytvoří během několika okamžiků...
Heatmapy ve statistikách kampaní
Heatmapy ve statistikách kampaní: Praktický nástroj, za který jsme vyhráli cenu v prestižní soutěži Internet Effectiveness Awards Heatmapa je vizuální a statistický nástroj pro vyhodnocování vaší kampaně, kde hned na první pohled přímo na odeslaném e-mailu vidíte, co...
Opuštěný košík, jak na to?
Vyždímejte ze svého e-mail marketingové strategie maximum. Funkce je zdarma a její nastavení nezabere víc než pár kliků.
Nalákejte své klienty na událost pomocí animovaného odpočtu
Přidejte do svých eventových newsletterů animovaný odpočet, který pomůže zvýšit míru kliknutí a lépe upozorní na blížící se událost nebo termíny.Jak na to? Jednoduše!Při tvorbě newsletteru z nabídky vyberte blok s názvem "Odpočet" a přetáhněte ho do obsahu kampaně.Po...
Usnadněte svým klientům platby pomocí QR kódu z kampaně
Platba pomocí QR kódu, trendu poslední doby, nyní i ve Vaší kampani. Díky této nové funkci můžete zpříjemnit platbu Vašim klientům a ušetřit čas složitým vypisováním platebních údajů. Stačí jen pár kliknutí a Vaše faktury jsou zaplaceny.Jak na to?V 2. kroku tvorby...
Lepší zacílení díky funkci Web Tracking
To, že pro lepší marketingové zacílení je nejlepší o zákazníkovi vědět co nejvíce informací, vám řekne každý markeťák. Kde ale tyto informace vzít? Na to je spousta metod. V Emailkampane.cz jsme pro vás vyvinuli další skvělou funkci a to je Web Tracking. Co je Web...
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
Filtrování kontaktů na základě nákupního chování
Chápete potřeby a přání svých zákazníků? Může to být složité, zvláště když zákazníci často nevědí,...
Opuštěný košík: Jak analyzovat a zlepšit své e-commerce strategie
Virtuální nákupní košík – malá, zdánlivě nevinná ikonka. Většině e-commerce obchodů je jistě...
Generování příspěvků na sociální sítě z odeslané kampaně
Jelikož se neustále snažíme vám usnadnit práci a ušetřit drahocenný čas, tak jsme pro vás...
Vlastní preference a maximální personalizace: Vytvořili jsme pro eWay stránku pro personalizaci emailových newsletterů
V dnešním světě digitálního podnikání je důležité, aby společnosti nabízely svým uživatelům...
Výlet plný oslav a dobrodružství v srdci Jeseníků
V rámci oslav 10. výročí naší společnosti jsme se rozhodli vydat na nezapomenutelný firemní výlet,...
Artex a Emailkampane.cz jsou partneři v Microsoft Dynamics CRM
S radostí oznamujeme, že jsme navázali partnerství s firmou ARTEX informační systémy spol. s.r.o....
Outlook pro Windows se mění: Konec nočních můr pro vývojáře e-mailů?
Microsoft oznámil plány na vydání nové verze aplikace Outlook pro Windows. Pro vývojáře e-mailů to...
Co je to Apple Mail Privacy Protection?
Apple už v červnu 2021 představil novou službu pro zvýšení ochrany dat uživatelů: MPP – mail...
Nalákejte své klienty na událost pomocí animovaného odpočtu
Přidejte do svých eventových newsletterů animovaný odpočet, který pomůže zvýšit míru kliknutí a...
Usnadněte svým klientům platby pomocí QR kódu z kampaně
Platba pomocí QR kódu, trendu poslední doby, nyní i ve Vaší kampani. Díky této nové funkci můžete...
Filtrování kontaktů na základě nákupního chování
Chápete potřeby a přání svých zákazníků? Může to být složité, zvláště když zákazníci často nevědí,...
Opuštěný košík: Jak analyzovat a zlepšit své e-commerce strategie
Virtuální nákupní košík – malá, zdánlivě nevinná ikonka. Většině e-commerce obchodů je jistě...
Generování příspěvků na sociální sítě z odeslané kampaně
Jelikož se neustále snažíme vám usnadnit práci a ušetřit drahocenný čas, tak jsme pro vás...
Vlastní preference a maximální personalizace: Vytvořili jsme pro eWay stránku pro personalizaci emailových newsletterů
V dnešním světě digitálního podnikání je důležité, aby společnosti nabízely svým uživatelům...
Výlet plný oslav a dobrodružství v srdci Jeseníků
V rámci oslav 10. výročí naší společnosti jsme se rozhodli vydat na nezapomenutelný firemní výlet,...
Artex a Emailkampane.cz jsou partneři v Microsoft Dynamics CRM
S radostí oznamujeme, že jsme navázali partnerství s firmou ARTEX informační systémy spol. s.r.o....
Outlook pro Windows se mění: Konec nočních můr pro vývojáře e-mailů?
Microsoft oznámil plány na vydání nové verze aplikace Outlook pro Windows. Pro vývojáře e-mailů to...
Co je to Apple Mail Privacy Protection?
Apple už v červnu 2021 představil novou službu pro zvýšení ochrany dat uživatelů: MPP – mail...
Nalákejte své klienty na událost pomocí animovaného odpočtu
Přidejte do svých eventových newsletterů animovaný odpočet, který pomůže zvýšit míru kliknutí a...
Usnadněte svým klientům platby pomocí QR kódu z kampaně
Platba pomocí QR kódu, trendu poslední doby, nyní i ve Vaší kampani. Díky této nové funkci můžete...
Filtrování kontaktů na základě nákupního chování
Chápete potřeby a přání svých zákazníků? Může to být složité, zvláště když zákazníci často nevědí,...
Opuštěný košík: Jak analyzovat a zlepšit své e-commerce strategie
Virtuální nákupní košík – malá, zdánlivě nevinná ikonka. Většině e-commerce obchodů je jistě...
Generování příspěvků na sociální sítě z odeslané kampaně
Jelikož se neustále snažíme vám usnadnit práci a ušetřit drahocenný čas, tak jsme pro vás...
Vlastní preference a maximální personalizace: Vytvořili jsme pro eWay stránku pro personalizaci emailových newsletterů
V dnešním světě digitálního podnikání je důležité, aby společnosti nabízely svým uživatelům...
Výlet plný oslav a dobrodružství v srdci Jeseníků
V rámci oslav 10. výročí naší společnosti jsme se rozhodli vydat na nezapomenutelný firemní výlet,...
Artex a Emailkampane.cz jsou partneři v Microsoft Dynamics CRM
S radostí oznamujeme, že jsme navázali partnerství s firmou ARTEX informační systémy spol. s.r.o....
Outlook pro Windows se mění: Konec nočních můr pro vývojáře e-mailů?
Microsoft oznámil plány na vydání nové verze aplikace Outlook pro Windows. Pro vývojáře e-mailů to...
Co je to Apple Mail Privacy Protection?
Apple už v červnu 2021 představil novou službu pro zvýšení ochrany dat uživatelů: MPP – mail...
Nalákejte své klienty na událost pomocí animovaného odpočtu
Přidejte do svých eventových newsletterů animovaný odpočet, který pomůže zvýšit míru kliknutí a...
Usnadněte svým klientům platby pomocí QR kódu z kampaně
Platba pomocí QR kódu, trendu poslední doby, nyní i ve Vaší kampani. Díky této nové funkci můžete...
Zvýšení bezpečnosti a důvěry s dvoufázovým ověřením
Každý den zadáváme hesla - odemykáme telefony, přihlašujeme se do e-mailů a ověřujeme platby....
Filtrování kontaktů na základě nákupního chování
Chápete potřeby a přání svých zákazníků? Může to být složité, zvláště když zákazníci často nevědí,...
Opuštěný košík: Jak analyzovat a zlepšit své e-commerce strategie
Virtuální nákupní košík – malá, zdánlivě nevinná ikonka. Většině e-commerce obchodů je jistě...
Jak nechat vaše emailové kampaně pracovat, zatímco si užíváte dovolené?
Léto je už v plném proudu a s ním také čas zasloužené dovolené. Možná si myslíte, že to může být...
Generování příspěvků na sociální sítě z odeslané kampaně
Jelikož se neustále snažíme vám usnadnit práci a ušetřit drahocenný čas, tak jsme pro vás...
Vlastní preference a maximální personalizace: Vytvořili jsme pro eWay stránku pro personalizaci emailových newsletterů
V dnešním světě digitálního podnikání je důležité, aby společnosti nabízely svým uživatelům...
7 tipů na úspěšný newsletter
Slovo newsletter známe určitě všichni. Každý den nám takových newsletterů chodí desítky do naší...
Výlet plný oslav a dobrodružství v srdci Jeseníků
V rámci oslav 10. výročí naší společnosti jsme se rozhodli vydat na nezapomenutelný firemní výlet,...
Artex a Emailkampane.cz jsou partneři v Microsoft Dynamics CRM
S radostí oznamujeme, že jsme navázali partnerství s firmou ARTEX informační systémy spol. s.r.o....
10 let na trhu: Důležité milníky, úspěchy a výzvy do budoucnosti
10 let na trhu: Důležité milníky, úspěchy a výzvy do budoucnosti Oslavy 10. výročí...
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
Využijte Rychlé scénáře pro Váš Shoptet
Rychlé scénáře mají předdefinované kompletní nastavení kampaně, všechny kroky v administraci jsou předvyplněné.
Jak na doručitelnost e-mailů?
Pracně připravíte svoji kampaň, otestujete, rozešlete, čekáte na výsledek a najednou vám zpráva skončí ve složce SPAM?
Nechodí vám interní e-maily? Víme, co s tím!
Kampaně, které si posíláte tzv. v režimu „sami na sebe“, jsou odmítnuty přijímacím serverem bez jakékoliv chybové zprávy.
Důmyslná ochrana před roboty aneb seznamte se s reCAPTCHOU v3
CAPTCHA je bezpečnostní test, který zamezí počítačovým robotům spamovat vaše formuláře.
Jak připravit Váš e-mailing na další sezónu?
Být se zákazníky v kontaktu po celý rok je pro úspěšnost obchodu klíčové a e-mail je stále nejoblíbenějším komunikačním kanálem.
Co je potřeba sledovat ve statistikách e-mail marketingu?
Umět s výsledky statistik efektivně pracovat je klíčové, správnou interpretací statistik lze docílit mnohem lepších výsledků.
Jak zabránit, aby vaše kampaně končily mezi reklamními sděleními?
Chodí vaše e-mailové newslettery odběratelům do složky „Promo akce“ či „Hromadné“ místo „Doručená pošta“?
8 chyb, kterým se při tvorbě e-mailových kampaní vyhnout
Na co si dát pozor, aby byly Vaše kampaně zajímavé a jejich finanční návratnost co nejvyšší?
Jak správně budovat databázi kontaktů?
V e-mail marketingu je důležité mít kvalitní databázi kontaktů. Jak o ni pečovat, aby byl Váš e-mail marketing efektivní?
Rozšířené možnosti automatických kampaní
U automatických kampaní reagujících na hodnotu atributu využijte funkce pracující s aktuálním datem a časem.
Využijte Rychlé scénáře pro Váš Shoptet
Rychlé scénáře mají předdefinované kompletní nastavení kampaně, všechny kroky v administraci jsou předvyplněné.
Jak na doručitelnost e-mailů?
Pracně připravíte svoji kampaň, otestujete, rozešlete, čekáte na výsledek a najednou vám zpráva skončí ve složce SPAM?
Nechodí vám interní e-maily? Víme, co s tím!
Kampaně, které si posíláte tzv. v režimu „sami na sebe“, jsou odmítnuty přijímacím serverem bez jakékoliv chybové zprávy.
Důmyslná ochrana před roboty aneb seznamte se s reCAPTCHOU v3
CAPTCHA je bezpečnostní test, který zamezí počítačovým robotům spamovat vaše formuláře.
Jak připravit Váš e-mailing na další sezónu?
Být se zákazníky v kontaktu po celý rok je pro úspěšnost obchodu klíčové a e-mail je stále nejoblíbenějším komunikačním kanálem.
Co je potřeba sledovat ve statistikách e-mail marketingu?
Umět s výsledky statistik efektivně pracovat je klíčové, správnou interpretací statistik lze docílit mnohem lepších výsledků.
Jak zabránit, aby vaše kampaně končily mezi reklamními sděleními?
Chodí vaše e-mailové newslettery odběratelům do složky „Promo akce“ či „Hromadné“ místo „Doručená pošta“?
8 chyb, kterým se při tvorbě e-mailových kampaní vyhnout
Na co si dát pozor, aby byly Vaše kampaně zajímavé a jejich finanční návratnost co nejvyšší?
Jak správně budovat databázi kontaktů?
V e-mail marketingu je důležité mít kvalitní databázi kontaktů. Jak o ni pečovat, aby byl Váš e-mail marketing efektivní?
Rozšířené možnosti automatických kampaní
U automatických kampaní reagujících na hodnotu atributu využijte funkce pracující s aktuálním datem a časem.
Využijte Rychlé scénáře pro Váš Shoptet
Rychlé scénáře mají předdefinované kompletní nastavení kampaně, všechny kroky v administraci jsou předvyplněné.
Jak na doručitelnost e-mailů?
Pracně připravíte svoji kampaň, otestujete, rozešlete, čekáte na výsledek a najednou vám zpráva skončí ve složce SPAM?
Nechodí vám interní e-maily? Víme, co s tím!
Kampaně, které si posíláte tzv. v režimu „sami na sebe“, jsou odmítnuty přijímacím serverem bez jakékoliv chybové zprávy.
Důmyslná ochrana před roboty aneb seznamte se s reCAPTCHOU v3
CAPTCHA je bezpečnostní test, který zamezí počítačovým robotům spamovat vaše formuláře.
Jak připravit Váš e-mailing na další sezónu?
Být se zákazníky v kontaktu po celý rok je pro úspěšnost obchodu klíčové a e-mail je stále nejoblíbenějším komunikačním kanálem.
Co je potřeba sledovat ve statistikách e-mail marketingu?
Umět s výsledky statistik efektivně pracovat je klíčové, správnou interpretací statistik lze docílit mnohem lepších výsledků.
Jak zabránit, aby vaše kampaně končily mezi reklamními sděleními?
Chodí vaše e-mailové newslettery odběratelům do složky „Promo akce“ či „Hromadné“ místo „Doručená pošta“?
8 chyb, kterým se při tvorbě e-mailových kampaní vyhnout
Na co si dát pozor, aby byly Vaše kampaně zajímavé a jejich finanční návratnost co nejvyšší?
Jak správně budovat databázi kontaktů?
V e-mail marketingu je důležité mít kvalitní databázi kontaktů. Jak o ni pečovat, aby byl Váš e-mail marketing efektivní?
Rozšířené možnosti automatických kampaní
U automatických kampaní reagujících na hodnotu atributu využijte funkce pracující s aktuálním datem a časem.
NaCesty.cz – úspěšná integrace s Microsoft Dynamics CRM
Náš plugin pro Microsoft Dynamics CRM® vyvinutý ve spolupráci se společností ByznysCRM s.r.o. slaví další úspěch!
Plugin do Microsoft Dynamics CRM
Microsoft Dynamics CRM může používat Emailkampane.cz pro e-mailové kampaně…Nebojte, zase tak struční nebudeme.
NaCesty.cz – úspěšná integrace s Microsoft Dynamics CRM
Náš plugin pro Microsoft Dynamics CRM® vyvinutý ve spolupráci se společností ByznysCRM s.r.o. slaví další úspěch!
Plugin do Microsoft Dynamics CRM
Microsoft Dynamics CRM může používat Emailkampane.cz pro e-mailové kampaně…Nebojte, zase tak struční nebudeme.
NaCesty.cz – úspěšná integrace s Microsoft Dynamics CRM
Náš plugin pro Microsoft Dynamics CRM® vyvinutý ve spolupráci se společností ByznysCRM s.r.o. slaví další úspěch!
Plugin do Microsoft Dynamics CRM
Microsoft Dynamics CRM může používat Emailkampane.cz pro e-mailové kampaně…Nebojte, zase tak struční nebudeme.
Jak na efektivní email marketing díky umělé inteligenci?
Jak na efektivní email marketing díky umělé inteligenci? Email marketing je stále jedním z...
Jak na správnou anotaci e-mailu
Jak na správnou anotaci e-mailu(nově vylepšenou díky AI) V příručkách emailového marketingu...
Inovativní způsob vkládání obrázků díky využití umělé inteligence
Inovativní způsob vkládání obrázků díky využití umělé inteligence Představujeme vám...
Rozšíření integrace Shoptet o funkci seznam robinsonů
Představujeme Vám rozšíření, které jsme pohotově integrovali v našem Shoptet doplňku. Jedná se...
První AI Asistent v email marketingu
Emailkampane.cz nově integrují do svého jádra AI modely od společnosti OpenAI. Náš nový AI...
Heatmapy ve statistikách kampaní
Heatmapy ve statistikách kampaní: Praktický nástroj, za který jsme vyhráli cenu v prestižní...
Opuštěný košík, jak na to?
Vyždímejte ze svého e-mail marketingové strategie maximum. Funkce je zdarma a její nastavení nezabere víc než pár kliků.
Nalákejte své klienty na událost pomocí animovaného odpočtu
Přidejte do svých eventových newsletterů animovaný odpočet, který pomůže zvýšit míru kliknutí a...
Usnadněte svým klientům platby pomocí QR kódu z kampaně
Platba pomocí QR kódu, trendu poslední doby, nyní i ve Vaší kampani. Díky této nové funkci můžete...
Lepší zacílení díky funkci Web Tracking
To, že pro lepší marketingové zacílení je nejlepší o zákazníkovi vědět co nejvíce informací, vám...
Jak na efektivní email marketing díky umělé inteligenci?
Jak na efektivní email marketing díky umělé inteligenci? Email marketing je stále jedním z...
Jak na správnou anotaci e-mailu
Jak na správnou anotaci e-mailu(nově vylepšenou díky AI) V příručkách emailového marketingu...
Inovativní způsob vkládání obrázků díky využití umělé inteligence
Inovativní způsob vkládání obrázků díky využití umělé inteligence Představujeme vám...
Rozšíření integrace Shoptet o funkci seznam robinsonů
Představujeme Vám rozšíření, které jsme pohotově integrovali v našem Shoptet doplňku. Jedná se...
První AI Asistent v email marketingu
Emailkampane.cz nově integrují do svého jádra AI modely od společnosti OpenAI. Náš nový AI...
Heatmapy ve statistikách kampaní
Heatmapy ve statistikách kampaní: Praktický nástroj, za který jsme vyhráli cenu v prestižní...
Opuštěný košík, jak na to?
Vyždímejte ze svého e-mail marketingové strategie maximum. Funkce je zdarma a její nastavení nezabere víc než pár kliků.
Nalákejte své klienty na událost pomocí animovaného odpočtu
Přidejte do svých eventových newsletterů animovaný odpočet, který pomůže zvýšit míru kliknutí a...
Usnadněte svým klientům platby pomocí QR kódu z kampaně
Platba pomocí QR kódu, trendu poslední doby, nyní i ve Vaší kampani. Díky této nové funkci můžete...
Lepší zacílení díky funkci Web Tracking
To, že pro lepší marketingové zacílení je nejlepší o zákazníkovi vědět co nejvíce informací, vám...
Jak na efektivní email marketing díky umělé inteligenci?
Jak na efektivní email marketing díky umělé inteligenci? Email marketing je stále jedním z nejefektivnějších způsobů, jak oslovit své zákazníky a zvýšit prodej. Nicméně, aby byla vaše kampaň úspěšná, je důležité nejen posílat kvalitní obsah, ale také využívat moderní...
Jak na správnou anotaci e-mailu
Jak na správnou anotaci e-mailu(nově vylepšenou díky AI) V příručkách emailového marketingu se obvykle zdůrazňuje důležitost předmětu emailu a jeho schopnost namotivovat příjemce k otevření a prozkoumání nabídky. Méně pozornosti se však obvykle věnuje anotaci...
Inovativní způsob vkládání obrázků díky využití umělé inteligence
Inovativní způsob vkládání obrázků díky využití umělé inteligence Představujeme vám revoluční novinku, která zcela změní způsob tvorby vizuálního obsahu pro vaše kampaně. Naše nejnovější funkce využívá nejmodernější technologie umělé inteligence, aby vám...
Rozšíření integrace Shoptet o funkci seznam robinsonů
Představujeme Vám rozšíření, které jsme pohotově integrovali v našem Shoptet doplňku. Jedná se modul odhlášených uživatelů, tzv. seznam robinsonů, který zavádíme v reakci na změny v našich partnerských řešeních. Co je to seznam robinsonů? Seznam robinsonů je...
První AI Asistent v email marketingu
Emailkampane.cz nově integrují do svého jádra AI modely od společnosti OpenAI. Náš nový AI Asistent vymyslí perfektní předmět i anotaci e-mailu kompletně za vás, a to na základě obsahu textu vašeho emailu! Předmět a anotaci, které vytvoří během několika okamžiků...
Heatmapy ve statistikách kampaní
Heatmapy ve statistikách kampaní: Praktický nástroj, za který jsme vyhráli cenu v prestižní soutěži Internet Effectiveness Awards Heatmapa je vizuální a statistický nástroj pro vyhodnocování vaší kampaně, kde hned na první pohled přímo na odeslaném e-mailu vidíte, co...
Opuštěný košík, jak na to?
Vyždímejte ze svého e-mail marketingové strategie maximum. Funkce je zdarma a její nastavení nezabere víc než pár kliků.
Nalákejte své klienty na událost pomocí animovaného odpočtu
Přidejte do svých eventových newsletterů animovaný odpočet, který pomůže zvýšit míru kliknutí a lépe upozorní na blížící se událost nebo termíny.Jak na to? Jednoduše!Při tvorbě newsletteru z nabídky vyberte blok s názvem "Odpočet" a přetáhněte ho do obsahu kampaně.Po...
Usnadněte svým klientům platby pomocí QR kódu z kampaně
Platba pomocí QR kódu, trendu poslední doby, nyní i ve Vaší kampani. Díky této nové funkci můžete zpříjemnit platbu Vašim klientům a ušetřit čas složitým vypisováním platebních údajů. Stačí jen pár kliknutí a Vaše faktury jsou zaplaceny.Jak na to?V 2. kroku tvorby...
Lepší zacílení díky funkci Web Tracking
To, že pro lepší marketingové zacílení je nejlepší o zákazníkovi vědět co nejvíce informací, vám řekne každý markeťák. Kde ale tyto informace vzít? Na to je spousta metod. V Emailkampane.cz jsme pro vás vyvinuli další skvělou funkci a to je Web Tracking. Co je Web...
Filtrování kontaktů na základě nákupního chování
Chápete potřeby a přání svých zákazníků? Může to být složité, zvláště když zákazníci často nevědí,...
Opuštěný košík: Jak analyzovat a zlepšit své e-commerce strategie
Virtuální nákupní košík – malá, zdánlivě nevinná ikonka. Většině e-commerce obchodů je jistě...
Generování příspěvků na sociální sítě z odeslané kampaně
Jelikož se neustále snažíme vám usnadnit práci a ušetřit drahocenný čas, tak jsme pro vás...
Vlastní preference a maximální personalizace: Vytvořili jsme pro eWay stránku pro personalizaci emailových newsletterů
V dnešním světě digitálního podnikání je důležité, aby společnosti nabízely svým uživatelům...
Výlet plný oslav a dobrodružství v srdci Jeseníků
V rámci oslav 10. výročí naší společnosti jsme se rozhodli vydat na nezapomenutelný firemní výlet,...
Artex a Emailkampane.cz jsou partneři v Microsoft Dynamics CRM
S radostí oznamujeme, že jsme navázali partnerství s firmou ARTEX informační systémy spol. s.r.o....
Outlook pro Windows se mění: Konec nočních můr pro vývojáře e-mailů?
Microsoft oznámil plány na vydání nové verze aplikace Outlook pro Windows. Pro vývojáře e-mailů to...
Co je to Apple Mail Privacy Protection?
Apple už v červnu 2021 představil novou službu pro zvýšení ochrany dat uživatelů: MPP – mail...
Nalákejte své klienty na událost pomocí animovaného odpočtu
Přidejte do svých eventových newsletterů animovaný odpočet, který pomůže zvýšit míru kliknutí a...
Usnadněte svým klientům platby pomocí QR kódu z kampaně
Platba pomocí QR kódu, trendu poslední doby, nyní i ve Vaší kampani. Díky této nové funkci můžete...
Filtrování kontaktů na základě nákupního chování
Chápete potřeby a přání svých zákazníků? Může to být složité, zvláště když zákazníci často nevědí,...
Opuštěný košík: Jak analyzovat a zlepšit své e-commerce strategie
Virtuální nákupní košík – malá, zdánlivě nevinná ikonka. Většině e-commerce obchodů je jistě...
Generování příspěvků na sociální sítě z odeslané kampaně
Jelikož se neustále snažíme vám usnadnit práci a ušetřit drahocenný čas, tak jsme pro vás...
Vlastní preference a maximální personalizace: Vytvořili jsme pro eWay stránku pro personalizaci emailových newsletterů
V dnešním světě digitálního podnikání je důležité, aby společnosti nabízely svým uživatelům...
Výlet plný oslav a dobrodružství v srdci Jeseníků
V rámci oslav 10. výročí naší společnosti jsme se rozhodli vydat na nezapomenutelný firemní výlet,...
Artex a Emailkampane.cz jsou partneři v Microsoft Dynamics CRM
S radostí oznamujeme, že jsme navázali partnerství s firmou ARTEX informační systémy spol. s.r.o....
Outlook pro Windows se mění: Konec nočních můr pro vývojáře e-mailů?
Microsoft oznámil plány na vydání nové verze aplikace Outlook pro Windows. Pro vývojáře e-mailů to...
Co je to Apple Mail Privacy Protection?
Apple už v červnu 2021 představil novou službu pro zvýšení ochrany dat uživatelů: MPP – mail...
Nalákejte své klienty na událost pomocí animovaného odpočtu
Přidejte do svých eventových newsletterů animovaný odpočet, který pomůže zvýšit míru kliknutí a...
Usnadněte svým klientům platby pomocí QR kódu z kampaně
Platba pomocí QR kódu, trendu poslední doby, nyní i ve Vaší kampani. Díky této nové funkci můžete...
Filtrování kontaktů na základě nákupního chování
Chápete potřeby a přání svých zákazníků? Může to být složité, zvláště když zákazníci často nevědí,...
Opuštěný košík: Jak analyzovat a zlepšit své e-commerce strategie
Virtuální nákupní košík – malá, zdánlivě nevinná ikonka. Většině e-commerce obchodů je jistě...
Generování příspěvků na sociální sítě z odeslané kampaně
Jelikož se neustále snažíme vám usnadnit práci a ušetřit drahocenný čas, tak jsme pro vás...
Vlastní preference a maximální personalizace: Vytvořili jsme pro eWay stránku pro personalizaci emailových newsletterů
V dnešním světě digitálního podnikání je důležité, aby společnosti nabízely svým uživatelům...
Výlet plný oslav a dobrodružství v srdci Jeseníků
V rámci oslav 10. výročí naší společnosti jsme se rozhodli vydat na nezapomenutelný firemní výlet,...
Artex a Emailkampane.cz jsou partneři v Microsoft Dynamics CRM
S radostí oznamujeme, že jsme navázali partnerství s firmou ARTEX informační systémy spol. s.r.o....
Outlook pro Windows se mění: Konec nočních můr pro vývojáře e-mailů?
Microsoft oznámil plány na vydání nové verze aplikace Outlook pro Windows. Pro vývojáře e-mailů to...
Co je to Apple Mail Privacy Protection?
Apple už v červnu 2021 představil novou službu pro zvýšení ochrany dat uživatelů: MPP – mail...
Nalákejte své klienty na událost pomocí animovaného odpočtu
Přidejte do svých eventových newsletterů animovaný odpočet, který pomůže zvýšit míru kliknutí a...
Usnadněte svým klientům platby pomocí QR kódu z kampaně
Platba pomocí QR kódu, trendu poslední doby, nyní i ve Vaší kampani. Díky této nové funkci můžete...
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.