Řešíte, kdy se váš zákazník dostal do vaší databáze, kdy mu byla konkrétní kampaň doručena nebo kdy rozkliknul link v kampani?

Řešíte, kdy se váš zákazník dostal do vaší databáze, kdy mu byla konkrétní kampaň doručena nebo kdy rozkliknul link v kampani?
Stačí znát jméno a datum narození klientů, nastavit kampaň a nechat systém rozesílat přání za vás.
V e-mail marketingu je důležité mít kvalitní databázi kontaktů. Jak o ni pečovat, aby byl Váš e-mail marketing efektivní?
Pro zjednodušení implementace nejvyužívanějších příkazů jsme kromě komplexního API připravili i jednoduché API.
Díky propojení se službou Seeky.cz se budou data o firemních návštěvnících Vašeho webu ukládat přímo pod Váš účet.
Tzv. engagement score jednotlivých příjemců je vyjádřeno na škále 1-5 hvězdiček, které symbolizují aktivitu daného příjemce.
Občas se vyskytne potřeba sloučit více skupin kontaktů do jednoho. Zde je uveden postup, jak danou operaci provést.
Podporujeme tvorbu personalizovaných e-mailů pomocí práce s atributy kontaktů a zástupnými znaky (tzv. wildcards).
Jak snadno vytvořit kontakt list ze statistik, což se může hodit pro follow-up kampaň, nebo pro další selekci kontaktů.
Potřebujete ve Vašich kampaních používat dynamickou personalizaci, oslovit Vaše příjemce přímo?