Blog
Naučte se pracovat se službou Emailkampane.cz a staňte se profesionálem v email marketingu
Filtrování kontaktů na základě nákupního chování
Chápete potřeby a přání svých zákazníků? Může to být složité, zvláště když zákazníci často nevědí,...
Opuštěný košík: Jak analyzovat a zlepšit své e-commerce strategie
Virtuální nákupní košík – malá, zdánlivě nevinná ikonka. Většině e-commerce obchodů je jistě...
Jak nechat vaše emailové kampaně pracovat v období svátků?
Období svátků bývá náročnější na čas i plánování. Ať už vás čekají volné dny, pracovní pauza nebo...
Generování příspěvků na sociální sítě z odeslané kampaně
Jelikož se neustále snažíme vám usnadnit práci a ušetřit drahocenný čas, tak jsme pro vás...
Vlastní preference a maximální personalizace: Vytvořili jsme pro eWay stránku pro personalizaci emailových newsletterů
V dnešním světě digitálního podnikání je důležité, aby společnosti nabízely svým uživatelům...
7 tipů na úspěšný newsletter
Slovo newsletter známe určitě všichni. Každý den nám takových newsletterů chodí desítky do naší...
Výlet plný oslav a dobrodružství v srdci Jeseníků
V rámci oslav 10. výročí naší společnosti jsme se rozhodli vydat na nezapomenutelný firemní výlet,...
Artex a Emailkampane.cz jsou partneři v Microsoft Dynamics CRM
S radostí oznamujeme, že jsme navázali partnerství s firmou ARTEX informační systémy spol. s.r.o....
10 let na trhu: Důležité milníky, úspěchy a výzvy do budoucnosti
10 let na trhu: Důležité milníky, úspěchy a výzvy do budoucnosti Oslavy 10. výročí...
Outlook pro Windows se mění: Konec nočních můr pro vývojáře e-mailů?
Microsoft oznámil plány na vydání nové verze aplikace Outlook pro Windows. Pro vývojáře e-mailů to...
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
8 chyb, kterým se při tvorbě e-mailových kampaní vyhnout
Na co si dát pozor, aby byly Vaše kampaně zajímavé a jejich finanční návratnost co nejvyšší?
Jak správně budovat databázi kontaktů?
V e-mail marketingu je důležité mít kvalitní databázi kontaktů. Jak o ni pečovat, aby byl Váš e-mail marketing efektivní?
Rozšířené možnosti automatických kampaní
U automatických kampaní reagujících na hodnotu atributu využijte funkce pracující s aktuálním datem a časem.
Správným načasováním newsletteru dosáhnete vyšších konverzí
Je lepší posílat newsletter v noci či přes oběd? V pondělí nebo o víkendu? Věřte, že to má přímý vliv na výsledky.
Mobilní zařízení a jejich progresivní nárůst mezi poštovními klienty
Stále častěji používaná ke čtení e-mailů jsou mobilní zařízení, jejichž e-mailoví klienti dnes bez omezení zastoupí stejné aplikace na osobním počítači.
Přímý marketing nemá obtěžovat, ale prodávat. Jakou formu zvolit?
S přímým marketingem se setkal asi každý z nás. Ne všichni si to však uvědomují. Termín „přímý...
Co je to phishing a proč se nevyplácí ho používat v e-mailu
Počítačové viry už dávno nepatří mezi to nejnebezpečnější, co na nás na internetu číhá....
Jak na správnou anotaci e-mailu
Předmět newsletteru je podstatný, nicméně stejně důležitá je i anotace. Nastavte ji pro každou e-mailovou kampaň.
Zlepšení doručitelnosti – nastavení domény
Pro nejlepší doručitelnost kampaní doporučujeme nastavit DNS záznamy u domény, jejímž jménem komunikujete.
Víte, co je to DKIM a DMARC a jak ovlivňují doručitelnost e-mailů?
Jejich znalost a správné použití pomáhá zamezit ztrátě reputace a vede také k ochraně domény a značky.
8 chyb, kterým se při tvorbě e-mailových kampaní vyhnout
Na co si dát pozor, aby byly Vaše kampaně zajímavé a jejich finanční návratnost co nejvyšší?
Jak správně budovat databázi kontaktů?
V e-mail marketingu je důležité mít kvalitní databázi kontaktů. Jak o ni pečovat, aby byl Váš e-mail marketing efektivní?
Rozšířené možnosti automatických kampaní
U automatických kampaní reagujících na hodnotu atributu využijte funkce pracující s aktuálním datem a časem.
Správným načasováním newsletteru dosáhnete vyšších konverzí
Je lepší posílat newsletter v noci či přes oběd? V pondělí nebo o víkendu? Věřte, že to má přímý vliv na výsledky.
Mobilní zařízení a jejich progresivní nárůst mezi poštovními klienty
Stále častěji používaná ke čtení e-mailů jsou mobilní zařízení, jejichž e-mailoví klienti dnes bez omezení zastoupí stejné aplikace na osobním počítači.
Přímý marketing nemá obtěžovat, ale prodávat. Jakou formu zvolit?
S přímým marketingem se setkal asi každý z nás. Ne všichni si to však uvědomují. Termín „přímý...
Co je to phishing a proč se nevyplácí ho používat v e-mailu
Počítačové viry už dávno nepatří mezi to nejnebezpečnější, co na nás na internetu číhá....
Jak na správnou anotaci e-mailu
Předmět newsletteru je podstatný, nicméně stejně důležitá je i anotace. Nastavte ji pro každou e-mailovou kampaň.
Zlepšení doručitelnosti – nastavení domény
Pro nejlepší doručitelnost kampaní doporučujeme nastavit DNS záznamy u domény, jejímž jménem komunikujete.
Víte, co je to DKIM a DMARC a jak ovlivňují doručitelnost e-mailů?
Jejich znalost a správné použití pomáhá zamezit ztrátě reputace a vede také k ochraně domény a značky.
8 chyb, kterým se při tvorbě e-mailových kampaní vyhnout
Na co si dát pozor, aby byly Vaše kampaně zajímavé a jejich finanční návratnost co nejvyšší?
Jak správně budovat databázi kontaktů?
V e-mail marketingu je důležité mít kvalitní databázi kontaktů. Jak o ni pečovat, aby byl Váš e-mail marketing efektivní?
Rozšířené možnosti automatických kampaní
U automatických kampaní reagujících na hodnotu atributu využijte funkce pracující s aktuálním datem a časem.
Správným načasováním newsletteru dosáhnete vyšších konverzí
Je lepší posílat newsletter v noci či přes oběd? V pondělí nebo o víkendu? Věřte, že to má přímý vliv na výsledky.
Mobilní zařízení a jejich progresivní nárůst mezi poštovními klienty
Stále častěji používaná ke čtení e-mailů jsou mobilní zařízení, jejichž e-mailoví klienti dnes bez omezení zastoupí stejné aplikace na osobním počítači.
Přímý marketing nemá obtěžovat, ale prodávat. Jakou formu zvolit?
S přímým marketingem se setkal asi každý z nás. Ne všichni si to však uvědomují. Termín „přímý marketing“ je známý zejména v reklamní komunitě. Běžní lidé definici přímého marketing ani znát nepotřebují. Nijak jim to neovlivní život. Slovní spojení přímý marketing...
Co je to phishing a proč se nevyplácí ho používat v e-mailu
Počítačové viry už dávno nepatří mezi to nejnebezpečnější, co na nás na internetu číhá. Pravděpodobně jste již někdy slyšeli o termínu phishing, často ve spojitosti s krádeží peněz z bankovních účtů poté, co oběti slepě následovali instrukce v podvodném e-mailu, který...
Jak na správnou anotaci e-mailu
Předmět newsletteru je podstatný, nicméně stejně důležitá je i anotace. Nastavte ji pro každou e-mailovou kampaň.
Zlepšení doručitelnosti – nastavení domény
Pro nejlepší doručitelnost kampaní doporučujeme nastavit DNS záznamy u domény, jejímž jménem komunikujete.
Víte, co je to DKIM a DMARC a jak ovlivňují doručitelnost e-mailů?
Jejich znalost a správné použití pomáhá zamezit ztrátě reputace a vede také k ochraně domény a značky.
Opuštěný košík, jak na to?
Vyždímejte ze svého e-mail marketingové strategie maximum. Funkce je zdarma a její nastavení nezabere víc než pár kliků.
Nalákejte své klienty na událost pomocí animovaného odpočtu
Přidejte do svých eventových newsletterů animovaný odpočet, který pomůže zvýšit míru kliknutí a...
Usnadněte svým klientům platby pomocí QR kódu z kampaně
Platba pomocí QR kódu, trendu poslední doby, nyní i ve Vaší kampani. Díky této nové funkci můžete...
Lepší zacílení díky funkci Web Tracking
To, že pro lepší marketingové zacílení je nejlepší o zákazníkovi vědět co nejvíce informací, vám...
My to uděláme za Vás
My to uděláme za Vás Nevíte jak začít nebo sháníte někoho, kdo bude řešit email marketing za Vás?...
Marketingový kalendář
Naší největší peckou v prvním čtvrtletí letošního roku je bezpochyby spuštění kalendáře významných...
Kouzlíme s hlavičkami e-mailu
Hlavička je posílaná zároveň s e-mailem a je jeho neoddělitelnou součástí. Ovlivňuje doručitelnost, zařazení do mailboxu.
Představujeme úplně nový Easy Builder 🔥
S novým editorem jsme povýšili vytváření šablon na špičkovou úroveň. Kampaň si můžete postavit bez limitů v designu a stylu.
Doménový soulad aneb jak zvednout vaše ROI
Doménový soulad, nová služba, díky které se dostane vaše e-mail marketingová komunikace na tu nejvyšší úroveň.
Transakční kampaně – aktivace služby a nastavení
Transakční emaily jsou specifickou oblastí email marketingu.
Opuštěný košík, jak na to?
Vyždímejte ze svého e-mail marketingové strategie maximum. Funkce je zdarma a její nastavení nezabere víc než pár kliků.
Nalákejte své klienty na událost pomocí animovaného odpočtu
Přidejte do svých eventových newsletterů animovaný odpočet, který pomůže zvýšit míru kliknutí a...
Usnadněte svým klientům platby pomocí QR kódu z kampaně
Platba pomocí QR kódu, trendu poslední doby, nyní i ve Vaší kampani. Díky této nové funkci můžete...
Lepší zacílení díky funkci Web Tracking
To, že pro lepší marketingové zacílení je nejlepší o zákazníkovi vědět co nejvíce informací, vám...
My to uděláme za Vás
My to uděláme za Vás Nevíte jak začít nebo sháníte někoho, kdo bude řešit email marketing za Vás?...
Marketingový kalendář
Naší největší peckou v prvním čtvrtletí letošního roku je bezpochyby spuštění kalendáře významných...
Kouzlíme s hlavičkami e-mailu
Hlavička je posílaná zároveň s e-mailem a je jeho neoddělitelnou součástí. Ovlivňuje doručitelnost, zařazení do mailboxu.
Představujeme úplně nový Easy Builder 🔥
S novým editorem jsme povýšili vytváření šablon na špičkovou úroveň. Kampaň si můžete postavit bez limitů v designu a stylu.
Doménový soulad aneb jak zvednout vaše ROI
Doménový soulad, nová služba, díky které se dostane vaše e-mail marketingová komunikace na tu nejvyšší úroveň.
Transakční kampaně – aktivace služby a nastavení
Transakční emaily jsou specifickou oblastí email marketingu.
Opuštěný košík, jak na to?
Vyždímejte ze svého e-mail marketingové strategie maximum. Funkce je zdarma a její nastavení nezabere víc než pár kliků.
Nalákejte své klienty na událost pomocí animovaného odpočtu
Přidejte do svých eventových newsletterů animovaný odpočet, který pomůže zvýšit míru kliknutí a lépe upozorní na blížící se událost nebo termíny.Jak na to? Jednoduše!Při tvorbě newsletteru z nabídky vyberte blok s názvem "Odpočet" a přetáhněte ho do obsahu kampaně.Po...
Usnadněte svým klientům platby pomocí QR kódu z kampaně
Platba pomocí QR kódu, trendu poslední doby, nyní i ve Vaší kampani. Díky této nové funkci můžete zpříjemnit platbu Vašim klientům a ušetřit čas složitým vypisováním platebních údajů. Stačí jen pár kliknutí a Vaše faktury jsou zaplaceny. Jak na to? V 2. kroku tvorby...
Lepší zacílení díky funkci Web Tracking
To, že pro lepší marketingové zacílení je nejlepší o zákazníkovi vědět co nejvíce informací, vám řekne každý markeťák. Kde ale tyto informace vzít? Na to je spousta metod. V Emailkampane.cz jsme pro vás vyvinuli další skvělou funkci a to je Web Tracking.Co je Web...
My to uděláme za Vás
My to uděláme za Vás Nevíte jak začít nebo sháníte někoho, kdo bude řešit email marketing za Vás? Nejen s těmito problémy dokážeme pomoct a najít pro Vás ideální řešení. Pokud v boxech níže nenajdete řešení Vašeho problému, napište nebo se za námi stavte a vymyslíme...
Marketingový kalendář
Naší největší peckou v prvním čtvrtletí letošního roku je bezpochyby spuštění kalendáře významných akcí. Najdete ho v naší aplikaci přímo na dashboardu. Jde o kalendář, který kromě klasických jmenných svátků, státních a významných dnů, obsahuje i marketingové akce. A...
Kouzlíme s hlavičkami e-mailu
Hlavička je posílaná zároveň s e-mailem a je jeho neoddělitelnou součástí. Ovlivňuje doručitelnost, zařazení do mailboxu.
Představujeme úplně nový Easy Builder 🔥
S novým editorem jsme povýšili vytváření šablon na špičkovou úroveň. Kampaň si můžete postavit bez limitů v designu a stylu.
Doménový soulad aneb jak zvednout vaše ROI
Doménový soulad, nová služba, díky které se dostane vaše e-mail marketingová komunikace na tu nejvyšší úroveň.
Transakční kampaně – aktivace služby a nastavení
Transakční emaily jsou specifickou oblastí email marketingu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
Výlet plný oslav a dobrodružství v srdci Jeseníků
V rámci oslav 10. výročí naší společnosti jsme se rozhodli vydat na nezapomenutelný firemní výlet,...
Artex a Emailkampane.cz jsou partneři v Microsoft Dynamics CRM
S radostí oznamujeme, že jsme navázali partnerství s firmou ARTEX informační systémy spol. s.r.o....
Outlook pro Windows se mění: Konec nočních můr pro vývojáře e-mailů?
Microsoft oznámil plány na vydání nové verze aplikace Outlook pro Windows. Pro vývojáře e-mailů to...
Co je to Apple Mail Privacy Protection?
Apple už v červnu 2021 představil novou službu pro zvýšení ochrany dat uživatelů: MPP – mail...
Nalákejte své klienty na událost pomocí animovaného odpočtu
Přidejte do svých eventových newsletterů animovaný odpočet, který pomůže zvýšit míru kliknutí a...
Usnadněte svým klientům platby pomocí QR kódu z kampaně
Platba pomocí QR kódu, trendu poslední doby, nyní i ve Vaší kampani. Díky této nové funkci můžete...
Seznam.cz – Jak udělat vaše e-mail kampaně ještě důvěryhodnější?
Jistě jsme se všichni setkali se situací, kdy Vám chodí e-maily od někoho, od koho zprávy přijímat...
Lepší zacílení díky funkci Web Tracking
To, že pro lepší marketingové zacílení je nejlepší o zákazníkovi vědět co nejvíce informací, vám...
25. ročník kongresu Eastlog 2022
Kongres EASTLOG je největší logistická událost v České republice, která tematicky...
14. ročník kongresu Pharma Profit
Služba Emailkampane.cz se i tento rok stala partnerem e-mailové komunikace kongresu Pharma Profit,...
Výlet plný oslav a dobrodružství v srdci Jeseníků
V rámci oslav 10. výročí naší společnosti jsme se rozhodli vydat na nezapomenutelný firemní výlet,...
Artex a Emailkampane.cz jsou partneři v Microsoft Dynamics CRM
S radostí oznamujeme, že jsme navázali partnerství s firmou ARTEX informační systémy spol. s.r.o....
Outlook pro Windows se mění: Konec nočních můr pro vývojáře e-mailů?
Microsoft oznámil plány na vydání nové verze aplikace Outlook pro Windows. Pro vývojáře e-mailů to...
Co je to Apple Mail Privacy Protection?
Apple už v červnu 2021 představil novou službu pro zvýšení ochrany dat uživatelů: MPP – mail...
Nalákejte své klienty na událost pomocí animovaného odpočtu
Přidejte do svých eventových newsletterů animovaný odpočet, který pomůže zvýšit míru kliknutí a...
Usnadněte svým klientům platby pomocí QR kódu z kampaně
Platba pomocí QR kódu, trendu poslední doby, nyní i ve Vaší kampani. Díky této nové funkci můžete...
Seznam.cz – Jak udělat vaše e-mail kampaně ještě důvěryhodnější?
Jistě jsme se všichni setkali se situací, kdy Vám chodí e-maily od někoho, od koho zprávy přijímat...
Lepší zacílení díky funkci Web Tracking
To, že pro lepší marketingové zacílení je nejlepší o zákazníkovi vědět co nejvíce informací, vám...
25. ročník kongresu Eastlog 2022
Kongres EASTLOG je největší logistická událost v České republice, která tematicky...
14. ročník kongresu Pharma Profit
Služba Emailkampane.cz se i tento rok stala partnerem e-mailové komunikace kongresu Pharma Profit,...
Výlet plný oslav a dobrodružství v srdci Jeseníků
V rámci oslav 10. výročí naší společnosti jsme se rozhodli vydat na nezapomenutelný firemní výlet,...
Artex a Emailkampane.cz jsou partneři v Microsoft Dynamics CRM
S radostí oznamujeme, že jsme navázali partnerství s firmou ARTEX informační systémy spol. s.r.o....
Outlook pro Windows se mění: Konec nočních můr pro vývojáře e-mailů?
Microsoft oznámil plány na vydání nové verze aplikace Outlook pro Windows. Pro vývojáře e-mailů to...
Co je to Apple Mail Privacy Protection?
Apple už v červnu 2021 představil novou službu pro zvýšení ochrany dat uživatelů: MPP – mail...
Nalákejte své klienty na událost pomocí animovaného odpočtu
Přidejte do svých eventových newsletterů animovaný odpočet, který pomůže zvýšit míru kliknutí a...
Usnadněte svým klientům platby pomocí QR kódu z kampaně
Platba pomocí QR kódu, trendu poslední doby, nyní i ve Vaší kampani. Díky této nové funkci můžete...
Seznam.cz – Jak udělat vaše e-mail kampaně ještě důvěryhodnější?
Jistě jsme se všichni setkali se situací, kdy Vám chodí e-maily od někoho, od koho zprávy přijímat...
Lepší zacílení díky funkci Web Tracking
To, že pro lepší marketingové zacílení je nejlepší o zákazníkovi vědět co nejvíce informací, vám...
25. ročník kongresu Eastlog 2022
Kongres EASTLOG je největší logistická událost v České republice, která tematicky...
14. ročník kongresu Pharma Profit
Služba Emailkampane.cz se i tento rok stala partnerem e-mailové komunikace kongresu Pharma Profit,...
Filtrování kontaktů na základě nákupního chování
Chápete potřeby a přání svých zákazníků? Může to být složité, zvláště když zákazníci často nevědí,...
Opuštěný košík: Jak analyzovat a zlepšit své e-commerce strategie
Virtuální nákupní košík – malá, zdánlivě nevinná ikonka. Většině e-commerce obchodů je jistě...
Jak nechat vaše emailové kampaně pracovat v období svátků?
Období svátků bývá náročnější na čas i plánování. Ať už vás čekají volné dny, pracovní pauza nebo...
Generování příspěvků na sociální sítě z odeslané kampaně
Jelikož se neustále snažíme vám usnadnit práci a ušetřit drahocenný čas, tak jsme pro vás...
Vlastní preference a maximální personalizace: Vytvořili jsme pro eWay stránku pro personalizaci emailových newsletterů
V dnešním světě digitálního podnikání je důležité, aby společnosti nabízely svým uživatelům...
7 tipů na úspěšný newsletter
Slovo newsletter známe určitě všichni. Každý den nám takových newsletterů chodí desítky do naší...
Výlet plný oslav a dobrodružství v srdci Jeseníků
V rámci oslav 10. výročí naší společnosti jsme se rozhodli vydat na nezapomenutelný firemní výlet,...
Artex a Emailkampane.cz jsou partneři v Microsoft Dynamics CRM
S radostí oznamujeme, že jsme navázali partnerství s firmou ARTEX informační systémy spol. s.r.o....
10 let na trhu: Důležité milníky, úspěchy a výzvy do budoucnosti
10 let na trhu: Důležité milníky, úspěchy a výzvy do budoucnosti Oslavy 10. výročí...
Outlook pro Windows se mění: Konec nočních můr pro vývojáře e-mailů?
Microsoft oznámil plány na vydání nové verze aplikace Outlook pro Windows. Pro vývojáře e-mailů to...
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
8 chyb, kterým se při tvorbě e-mailových kampaní vyhnout
Na co si dát pozor, aby byly Vaše kampaně zajímavé a jejich finanční návratnost co nejvyšší?
Jak správně budovat databázi kontaktů?
V e-mail marketingu je důležité mít kvalitní databázi kontaktů. Jak o ni pečovat, aby byl Váš e-mail marketing efektivní?
Rozšířené možnosti automatických kampaní
U automatických kampaní reagujících na hodnotu atributu využijte funkce pracující s aktuálním datem a časem.
Správným načasováním newsletteru dosáhnete vyšších konverzí
Je lepší posílat newsletter v noci či přes oběd? V pondělí nebo o víkendu? Věřte, že to má přímý vliv na výsledky.
Mobilní zařízení a jejich progresivní nárůst mezi poštovními klienty
Stále častěji používaná ke čtení e-mailů jsou mobilní zařízení, jejichž e-mailoví klienti dnes bez omezení zastoupí stejné aplikace na osobním počítači.
Přímý marketing nemá obtěžovat, ale prodávat. Jakou formu zvolit?
S přímým marketingem se setkal asi každý z nás. Ne všichni si to však uvědomují. Termín „přímý...
Co je to phishing a proč se nevyplácí ho používat v e-mailu
Počítačové viry už dávno nepatří mezi to nejnebezpečnější, co na nás na internetu číhá....
Jak na správnou anotaci e-mailu
Předmět newsletteru je podstatný, nicméně stejně důležitá je i anotace. Nastavte ji pro každou e-mailovou kampaň.
Zlepšení doručitelnosti – nastavení domény
Pro nejlepší doručitelnost kampaní doporučujeme nastavit DNS záznamy u domény, jejímž jménem komunikujete.
Víte, co je to DKIM a DMARC a jak ovlivňují doručitelnost e-mailů?
Jejich znalost a správné použití pomáhá zamezit ztrátě reputace a vede také k ochraně domény a značky.
8 chyb, kterým se při tvorbě e-mailových kampaní vyhnout
Na co si dát pozor, aby byly Vaše kampaně zajímavé a jejich finanční návratnost co nejvyšší?
Jak správně budovat databázi kontaktů?
V e-mail marketingu je důležité mít kvalitní databázi kontaktů. Jak o ni pečovat, aby byl Váš e-mail marketing efektivní?
Rozšířené možnosti automatických kampaní
U automatických kampaní reagujících na hodnotu atributu využijte funkce pracující s aktuálním datem a časem.
Správným načasováním newsletteru dosáhnete vyšších konverzí
Je lepší posílat newsletter v noci či přes oběd? V pondělí nebo o víkendu? Věřte, že to má přímý vliv na výsledky.
Mobilní zařízení a jejich progresivní nárůst mezi poštovními klienty
Stále častěji používaná ke čtení e-mailů jsou mobilní zařízení, jejichž e-mailoví klienti dnes bez omezení zastoupí stejné aplikace na osobním počítači.
Přímý marketing nemá obtěžovat, ale prodávat. Jakou formu zvolit?
S přímým marketingem se setkal asi každý z nás. Ne všichni si to však uvědomují. Termín „přímý...
Co je to phishing a proč se nevyplácí ho používat v e-mailu
Počítačové viry už dávno nepatří mezi to nejnebezpečnější, co na nás na internetu číhá....
Jak na správnou anotaci e-mailu
Předmět newsletteru je podstatný, nicméně stejně důležitá je i anotace. Nastavte ji pro každou e-mailovou kampaň.
Zlepšení doručitelnosti – nastavení domény
Pro nejlepší doručitelnost kampaní doporučujeme nastavit DNS záznamy u domény, jejímž jménem komunikujete.
Víte, co je to DKIM a DMARC a jak ovlivňují doručitelnost e-mailů?
Jejich znalost a správné použití pomáhá zamezit ztrátě reputace a vede také k ochraně domény a značky.
8 chyb, kterým se při tvorbě e-mailových kampaní vyhnout
Na co si dát pozor, aby byly Vaše kampaně zajímavé a jejich finanční návratnost co nejvyšší?
Jak správně budovat databázi kontaktů?
V e-mail marketingu je důležité mít kvalitní databázi kontaktů. Jak o ni pečovat, aby byl Váš e-mail marketing efektivní?
Rozšířené možnosti automatických kampaní
U automatických kampaní reagujících na hodnotu atributu využijte funkce pracující s aktuálním datem a časem.
Správným načasováním newsletteru dosáhnete vyšších konverzí
Je lepší posílat newsletter v noci či přes oběd? V pondělí nebo o víkendu? Věřte, že to má přímý vliv na výsledky.
Mobilní zařízení a jejich progresivní nárůst mezi poštovními klienty
Stále častěji používaná ke čtení e-mailů jsou mobilní zařízení, jejichž e-mailoví klienti dnes bez omezení zastoupí stejné aplikace na osobním počítači.
Přímý marketing nemá obtěžovat, ale prodávat. Jakou formu zvolit?
S přímým marketingem se setkal asi každý z nás. Ne všichni si to však uvědomují. Termín „přímý marketing“ je známý zejména v reklamní komunitě. Běžní lidé definici přímého marketing ani znát nepotřebují. Nijak jim to neovlivní život. Slovní spojení přímý marketing...
Co je to phishing a proč se nevyplácí ho používat v e-mailu
Počítačové viry už dávno nepatří mezi to nejnebezpečnější, co na nás na internetu číhá. Pravděpodobně jste již někdy slyšeli o termínu phishing, často ve spojitosti s krádeží peněz z bankovních účtů poté, co oběti slepě následovali instrukce v podvodném e-mailu, který...
Jak na správnou anotaci e-mailu
Předmět newsletteru je podstatný, nicméně stejně důležitá je i anotace. Nastavte ji pro každou e-mailovou kampaň.
Zlepšení doručitelnosti – nastavení domény
Pro nejlepší doručitelnost kampaní doporučujeme nastavit DNS záznamy u domény, jejímž jménem komunikujete.
Víte, co je to DKIM a DMARC a jak ovlivňují doručitelnost e-mailů?
Jejich znalost a správné použití pomáhá zamezit ztrátě reputace a vede také k ochraně domény a značky.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
Opuštěný košík, jak na to?
Vyždímejte ze svého e-mail marketingové strategie maximum. Funkce je zdarma a její nastavení nezabere víc než pár kliků.
Nalákejte své klienty na událost pomocí animovaného odpočtu
Přidejte do svých eventových newsletterů animovaný odpočet, který pomůže zvýšit míru kliknutí a...
Usnadněte svým klientům platby pomocí QR kódu z kampaně
Platba pomocí QR kódu, trendu poslední doby, nyní i ve Vaší kampani. Díky této nové funkci můžete...
Lepší zacílení díky funkci Web Tracking
To, že pro lepší marketingové zacílení je nejlepší o zákazníkovi vědět co nejvíce informací, vám...
My to uděláme za Vás
My to uděláme za Vás Nevíte jak začít nebo sháníte někoho, kdo bude řešit email marketing za Vás?...
Marketingový kalendář
Naší největší peckou v prvním čtvrtletí letošního roku je bezpochyby spuštění kalendáře významných...
Kouzlíme s hlavičkami e-mailu
Hlavička je posílaná zároveň s e-mailem a je jeho neoddělitelnou součástí. Ovlivňuje doručitelnost, zařazení do mailboxu.
Představujeme úplně nový Easy Builder 🔥
S novým editorem jsme povýšili vytváření šablon na špičkovou úroveň. Kampaň si můžete postavit bez limitů v designu a stylu.
Doménový soulad aneb jak zvednout vaše ROI
Doménový soulad, nová služba, díky které se dostane vaše e-mail marketingová komunikace na tu nejvyšší úroveň.
Transakční kampaně – aktivace služby a nastavení
Transakční emaily jsou specifickou oblastí email marketingu.
Opuštěný košík, jak na to?
Vyždímejte ze svého e-mail marketingové strategie maximum. Funkce je zdarma a její nastavení nezabere víc než pár kliků.
Nalákejte své klienty na událost pomocí animovaného odpočtu
Přidejte do svých eventových newsletterů animovaný odpočet, který pomůže zvýšit míru kliknutí a...
Usnadněte svým klientům platby pomocí QR kódu z kampaně
Platba pomocí QR kódu, trendu poslední doby, nyní i ve Vaší kampani. Díky této nové funkci můžete...
Lepší zacílení díky funkci Web Tracking
To, že pro lepší marketingové zacílení je nejlepší o zákazníkovi vědět co nejvíce informací, vám...
My to uděláme za Vás
My to uděláme za Vás Nevíte jak začít nebo sháníte někoho, kdo bude řešit email marketing za Vás?...
Marketingový kalendář
Naší největší peckou v prvním čtvrtletí letošního roku je bezpochyby spuštění kalendáře významných...
Kouzlíme s hlavičkami e-mailu
Hlavička je posílaná zároveň s e-mailem a je jeho neoddělitelnou součástí. Ovlivňuje doručitelnost, zařazení do mailboxu.
Představujeme úplně nový Easy Builder 🔥
S novým editorem jsme povýšili vytváření šablon na špičkovou úroveň. Kampaň si můžete postavit bez limitů v designu a stylu.
Doménový soulad aneb jak zvednout vaše ROI
Doménový soulad, nová služba, díky které se dostane vaše e-mail marketingová komunikace na tu nejvyšší úroveň.
Transakční kampaně – aktivace služby a nastavení
Transakční emaily jsou specifickou oblastí email marketingu.
Opuštěný košík, jak na to?
Vyždímejte ze svého e-mail marketingové strategie maximum. Funkce je zdarma a její nastavení nezabere víc než pár kliků.
Nalákejte své klienty na událost pomocí animovaného odpočtu
Přidejte do svých eventových newsletterů animovaný odpočet, který pomůže zvýšit míru kliknutí a lépe upozorní na blížící se událost nebo termíny.Jak na to? Jednoduše!Při tvorbě newsletteru z nabídky vyberte blok s názvem "Odpočet" a přetáhněte ho do obsahu kampaně.Po...
Usnadněte svým klientům platby pomocí QR kódu z kampaně
Platba pomocí QR kódu, trendu poslední doby, nyní i ve Vaší kampani. Díky této nové funkci můžete zpříjemnit platbu Vašim klientům a ušetřit čas složitým vypisováním platebních údajů. Stačí jen pár kliknutí a Vaše faktury jsou zaplaceny. Jak na to? V 2. kroku tvorby...
Lepší zacílení díky funkci Web Tracking
To, že pro lepší marketingové zacílení je nejlepší o zákazníkovi vědět co nejvíce informací, vám řekne každý markeťák. Kde ale tyto informace vzít? Na to je spousta metod. V Emailkampane.cz jsme pro vás vyvinuli další skvělou funkci a to je Web Tracking.Co je Web...
My to uděláme za Vás
My to uděláme za Vás Nevíte jak začít nebo sháníte někoho, kdo bude řešit email marketing za Vás? Nejen s těmito problémy dokážeme pomoct a najít pro Vás ideální řešení. Pokud v boxech níže nenajdete řešení Vašeho problému, napište nebo se za námi stavte a vymyslíme...
Marketingový kalendář
Naší největší peckou v prvním čtvrtletí letošního roku je bezpochyby spuštění kalendáře významných akcí. Najdete ho v naší aplikaci přímo na dashboardu. Jde o kalendář, který kromě klasických jmenných svátků, státních a významných dnů, obsahuje i marketingové akce. A...
Kouzlíme s hlavičkami e-mailu
Hlavička je posílaná zároveň s e-mailem a je jeho neoddělitelnou součástí. Ovlivňuje doručitelnost, zařazení do mailboxu.
Představujeme úplně nový Easy Builder 🔥
S novým editorem jsme povýšili vytváření šablon na špičkovou úroveň. Kampaň si můžete postavit bez limitů v designu a stylu.
Doménový soulad aneb jak zvednout vaše ROI
Doménový soulad, nová služba, díky které se dostane vaše e-mail marketingová komunikace na tu nejvyšší úroveň.
Transakční kampaně – aktivace služby a nastavení
Transakční emaily jsou specifickou oblastí email marketingu.
Výlet plný oslav a dobrodružství v srdci Jeseníků
V rámci oslav 10. výročí naší společnosti jsme se rozhodli vydat na nezapomenutelný firemní výlet,...
Artex a Emailkampane.cz jsou partneři v Microsoft Dynamics CRM
S radostí oznamujeme, že jsme navázali partnerství s firmou ARTEX informační systémy spol. s.r.o....
Outlook pro Windows se mění: Konec nočních můr pro vývojáře e-mailů?
Microsoft oznámil plány na vydání nové verze aplikace Outlook pro Windows. Pro vývojáře e-mailů to...
Co je to Apple Mail Privacy Protection?
Apple už v červnu 2021 představil novou službu pro zvýšení ochrany dat uživatelů: MPP – mail...
Nalákejte své klienty na událost pomocí animovaného odpočtu
Přidejte do svých eventových newsletterů animovaný odpočet, který pomůže zvýšit míru kliknutí a...
Usnadněte svým klientům platby pomocí QR kódu z kampaně
Platba pomocí QR kódu, trendu poslední doby, nyní i ve Vaší kampani. Díky této nové funkci můžete...
Seznam.cz – Jak udělat vaše e-mail kampaně ještě důvěryhodnější?
Jistě jsme se všichni setkali se situací, kdy Vám chodí e-maily od někoho, od koho zprávy přijímat...
Lepší zacílení díky funkci Web Tracking
To, že pro lepší marketingové zacílení je nejlepší o zákazníkovi vědět co nejvíce informací, vám...
25. ročník kongresu Eastlog 2022
Kongres EASTLOG je největší logistická událost v České republice, která tematicky...
14. ročník kongresu Pharma Profit
Služba Emailkampane.cz se i tento rok stala partnerem e-mailové komunikace kongresu Pharma Profit,...
Výlet plný oslav a dobrodružství v srdci Jeseníků
V rámci oslav 10. výročí naší společnosti jsme se rozhodli vydat na nezapomenutelný firemní výlet,...
Artex a Emailkampane.cz jsou partneři v Microsoft Dynamics CRM
S radostí oznamujeme, že jsme navázali partnerství s firmou ARTEX informační systémy spol. s.r.o....
Outlook pro Windows se mění: Konec nočních můr pro vývojáře e-mailů?
Microsoft oznámil plány na vydání nové verze aplikace Outlook pro Windows. Pro vývojáře e-mailů to...
Co je to Apple Mail Privacy Protection?
Apple už v červnu 2021 představil novou službu pro zvýšení ochrany dat uživatelů: MPP – mail...
Nalákejte své klienty na událost pomocí animovaného odpočtu
Přidejte do svých eventových newsletterů animovaný odpočet, který pomůže zvýšit míru kliknutí a...
Usnadněte svým klientům platby pomocí QR kódu z kampaně
Platba pomocí QR kódu, trendu poslední doby, nyní i ve Vaší kampani. Díky této nové funkci můžete...
Seznam.cz – Jak udělat vaše e-mail kampaně ještě důvěryhodnější?
Jistě jsme se všichni setkali se situací, kdy Vám chodí e-maily od někoho, od koho zprávy přijímat...
Lepší zacílení díky funkci Web Tracking
To, že pro lepší marketingové zacílení je nejlepší o zákazníkovi vědět co nejvíce informací, vám...
25. ročník kongresu Eastlog 2022
Kongres EASTLOG je největší logistická událost v České republice, která tematicky...
14. ročník kongresu Pharma Profit
Služba Emailkampane.cz se i tento rok stala partnerem e-mailové komunikace kongresu Pharma Profit,...
Výlet plný oslav a dobrodružství v srdci Jeseníků
V rámci oslav 10. výročí naší společnosti jsme se rozhodli vydat na nezapomenutelný firemní výlet,...
Artex a Emailkampane.cz jsou partneři v Microsoft Dynamics CRM
S radostí oznamujeme, že jsme navázali partnerství s firmou ARTEX informační systémy spol. s.r.o....
Outlook pro Windows se mění: Konec nočních můr pro vývojáře e-mailů?
Microsoft oznámil plány na vydání nové verze aplikace Outlook pro Windows. Pro vývojáře e-mailů to...
Co je to Apple Mail Privacy Protection?
Apple už v červnu 2021 představil novou službu pro zvýšení ochrany dat uživatelů: MPP – mail...
Nalákejte své klienty na událost pomocí animovaného odpočtu
Přidejte do svých eventových newsletterů animovaný odpočet, který pomůže zvýšit míru kliknutí a...
Usnadněte svým klientům platby pomocí QR kódu z kampaně
Platba pomocí QR kódu, trendu poslední doby, nyní i ve Vaší kampani. Díky této nové funkci můžete...
Seznam.cz – Jak udělat vaše e-mail kampaně ještě důvěryhodnější?
Jistě jsme se všichni setkali se situací, kdy Vám chodí e-maily od někoho, od koho zprávy přijímat...
Lepší zacílení díky funkci Web Tracking
To, že pro lepší marketingové zacílení je nejlepší o zákazníkovi vědět co nejvíce informací, vám...
25. ročník kongresu Eastlog 2022
Kongres EASTLOG je největší logistická událost v České republice, která tematicky...
14. ročník kongresu Pharma Profit
Služba Emailkampane.cz se i tento rok stala partnerem e-mailové komunikace kongresu Pharma Profit,...
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.