Blog
Naučte se pracovat se službou Emailkampane.cz a staňte se profesionálem v email marketingu
Co je API a jak ji využít v e-mailingu?
Co je e-mailové API? E-mailové API (application programming interface) poskytuje aplikacím...
25. ročník kongresu Eastlog 2022
Kongres EASTLOG je největší logistická událost v České republice, která tematicky...
My to uděláme za Vás
My to uděláme za Vás Nevíte jak začít nebo sháníte někoho, kdo bude řešit email marketing za Vás?...
Marketingový kalendář
Naší největší peckou v prvním čtvrtletí letošního roku je bezpochyby spuštění kalendáře významných...
14. ročník kongresu Pharma Profit
Služba Emailkampane.cz se i tento rok stala partnerem e-mailové komunikace kongresu Pharma Profit,...
Kouzlíme s hlavičkami e-mailu
Hlavička je posílaná zároveň s e-mailem a je jeho neoddělitelnou součástí. Ovlivňuje doručitelnost, zařazení do mailboxu.
Bezplatný paušální tarif
Vyzkoušejte si službu Emailkampane.cz úplně zadarmo a bez omezení platnosti. Bez uzavírání účtu. Klidně navždy a pořád zdarma.
Gyors forgatókönyvek
Most megkapta az Emailcampaigns.eu kiegészítő modult a Shoptet e-shopjához, sikeresen aktiválta, és az ügyfeleire vonatkozó adatok automatikusan szinkronizálódnak.
Představujeme úplně nový Easy Builder 🔥
S novým editorem jsme povýšili vytváření šablon na špičkovou úroveň. Kampaň si můžete postavit bez limitů v designu a stylu.
Doménový soulad aneb jak zvednout vaše ROI
Doménový soulad, nová služba, díky které se dostane vaše e-mail marketingová komunikace na tu nejvyšší úroveň.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
Mobilní zařízení a jejich progresivní nárůst mezi poštovními klienty
Stále častěji používaná ke čtení e-mailů jsou mobilní zařízení, jejichž e-mailoví klienti dnes bez omezení zastoupí stejné aplikace na osobním počítači.
Přímý marketing nemá obtěžovat, ale prodávat. Jakou formu zvolit?
S přímým marketingem se setkal asi každý z nás. Ne všichni si to však uvědomují. Termín „přímý...
Co je to phishing a proč se nevyplácí ho používat v e-mailu
Počítačové viry už dávno nepatří mezi to nejnebezpečnější, co na nás na internetu číhá....
Jak na správnou anotaci e-mailu
Předmět newsletteru je podstatný, nicméně stejně důležitá je i anotace. Nastavte ji pro každou e-mailovou kampaň.
Zlepšení doručitelnosti – nastavení domény
Pro nejlepší doručitelnost kampaní doporučujeme nastavit DNS záznamy u domény, jejímž jménem komunikujete.
Víte, co je to DKIM a DMARC a jak ovlivňují doručitelnost e-mailů?
Jejich znalost a správné použití pomáhá zamezit ztrátě reputace a vede také k ochraně domény a značky.
Jak správně vkládat obrázky v e-mailové kampani
Věděli jste, že i taková zdánlivá maličkost, jako je způsob vložení obrázku do vaší e-mailové...
Oslovte své klienty tak, jak to mají rádi
V rámci 30denní zkušební verze si můžete zdarma vyzkoušet tvorbu emailové kampaně až 5 tisícům příjemcům.
Výhody vlastní trackovací domény
Trackovací doména je využívaná pro odkazy na servery poskytovatele e-mail marketingu a slouží ke zvýšení reputace domény.
Nedovolte, aby vaše e-maily přistály mezi spamy
Ochrana proti padání mailů do spamů začíná již s tvorbou kampaně. Chcete zjistit, jestli váš e-mail splňuje požadavky na snadný průchod přes spam filtry?
Mobilní zařízení a jejich progresivní nárůst mezi poštovními klienty
Stále častěji používaná ke čtení e-mailů jsou mobilní zařízení, jejichž e-mailoví klienti dnes bez omezení zastoupí stejné aplikace na osobním počítači.
Přímý marketing nemá obtěžovat, ale prodávat. Jakou formu zvolit?
S přímým marketingem se setkal asi každý z nás. Ne všichni si to však uvědomují. Termín „přímý...
Co je to phishing a proč se nevyplácí ho používat v e-mailu
Počítačové viry už dávno nepatří mezi to nejnebezpečnější, co na nás na internetu číhá....
Jak na správnou anotaci e-mailu
Předmět newsletteru je podstatný, nicméně stejně důležitá je i anotace. Nastavte ji pro každou e-mailovou kampaň.
Zlepšení doručitelnosti – nastavení domény
Pro nejlepší doručitelnost kampaní doporučujeme nastavit DNS záznamy u domény, jejímž jménem komunikujete.
Víte, co je to DKIM a DMARC a jak ovlivňují doručitelnost e-mailů?
Jejich znalost a správné použití pomáhá zamezit ztrátě reputace a vede také k ochraně domény a značky.
Jak správně vkládat obrázky v e-mailové kampani
Věděli jste, že i taková zdánlivá maličkost, jako je způsob vložení obrázku do vaší e-mailové...
Oslovte své klienty tak, jak to mají rádi
V rámci 30denní zkušební verze si můžete zdarma vyzkoušet tvorbu emailové kampaně až 5 tisícům příjemcům.
Výhody vlastní trackovací domény
Trackovací doména je využívaná pro odkazy na servery poskytovatele e-mail marketingu a slouží ke zvýšení reputace domény.
Nedovolte, aby vaše e-maily přistály mezi spamy
Ochrana proti padání mailů do spamů začíná již s tvorbou kampaně. Chcete zjistit, jestli váš e-mail splňuje požadavky na snadný průchod přes spam filtry?
Mobilní zařízení a jejich progresivní nárůst mezi poštovními klienty
Stále častěji používaná ke čtení e-mailů jsou mobilní zařízení, jejichž e-mailoví klienti dnes bez omezení zastoupí stejné aplikace na osobním počítači.
Přímý marketing nemá obtěžovat, ale prodávat. Jakou formu zvolit?
S přímým marketingem se setkal asi každý z nás. Ne všichni si to však uvědomují. Termín „přímý marketing“ je známý zejména v reklamní komunitě. Běžní lidé definici přímého marketing ani znát nepotřebují. Nijak jim to neovlivní život. Slovní spojení přímý marketing...
Co je to phishing a proč se nevyplácí ho používat v e-mailu
Počítačové viry už dávno nepatří mezi to nejnebezpečnější, co na nás na internetu číhá. Pravděpodobně jste již někdy slyšeli o termínu phishing, často ve spojitosti s krádeží peněz z bankovních účtů poté, co oběti slepě následovali instrukce v podvodném e-mailu, který...
Jak na správnou anotaci e-mailu
Předmět newsletteru je podstatný, nicméně stejně důležitá je i anotace. Nastavte ji pro každou e-mailovou kampaň.
Zlepšení doručitelnosti – nastavení domény
Pro nejlepší doručitelnost kampaní doporučujeme nastavit DNS záznamy u domény, jejímž jménem komunikujete.
Víte, co je to DKIM a DMARC a jak ovlivňují doručitelnost e-mailů?
Jejich znalost a správné použití pomáhá zamezit ztrátě reputace a vede také k ochraně domény a značky.
Jak správně vkládat obrázky v e-mailové kampani
Věděli jste, že i taková zdánlivá maličkost, jako je způsob vložení obrázku do vaší e-mailové kampaně, může nezanedbatelně ovlivnit její měřitelnost a přinést i několik dalších podstatných výhod?Při nahrávání obrázků může docházet ke snížení jejich ostrosti. Máme...
Oslovte své klienty tak, jak to mají rádi
V rámci 30denní zkušební verze si můžete zdarma vyzkoušet tvorbu emailové kampaně až 5 tisícům příjemcům.
Výhody vlastní trackovací domény
Trackovací doména je využívaná pro odkazy na servery poskytovatele e-mail marketingu a slouží ke zvýšení reputace domény.
Nedovolte, aby vaše e-maily přistály mezi spamy
Ochrana proti padání mailů do spamů začíná již s tvorbou kampaně. Chcete zjistit, jestli váš e-mail splňuje požadavky na snadný průchod přes spam filtry?
Důmyslná ochrana před roboty aneb seznamte se s reCAPTCHOU v3
CAPTCHA je bezpečnostní test, který zamezí počítačovým robotům spamovat vaše formuláře.
Neomezené integrace přináší spolupráce s Integromatem
Integrace e-mailingových kampaní s nástroji třetích stran je vítanou inovací pro všechny klienty,...
Použití hashtagů ve službě Emailkampane.cz
Podporujeme vyhledávání Skupin kontaktů, Kampaní a Šablon pomocí #, stačí ho použít v názvu a pozdějším vyhledávání.
Propojení Smartsupp a Emailkampane.cz
Mít na webu live chat je rychlý způsob, jak navázat konverzaci s návštěvníky a proměnit je ve spokojené zákazníky.
Doplněk Emailkampane.cz pro platformu Shoptet
Ve spolupráci se Shoptet.cz jsme spustili doplněk, který nabízí efektivní správu e-shopu a automatický přenos dat o zákaznících.
Umíme posílat SMS!
Každodenním pomocníkem většiny z nás chytrý telefon, na kterém si zobrazuje zprávy až 65 % lidí již těsně po probuzení.
Popřejte jednoduše klientům k svátku či narozeninám
Stačí znát jméno a datum narození klientů, nastavit kampaň a nechat systém rozesílat přání za vás.
Rozšířené možnosti automatických kampaní
U automatických kampaní reagujících na hodnotu atributu využijte funkce pracující s aktuálním datem a časem.
Správným načasováním newsletteru dosáhnete vyšších konverzí
Je lepší posílat newsletter v noci či přes oběd? V pondělí nebo o víkendu? Věřte, že to má přímý vliv na výsledky.
Jednoduché API aneb synchronizujeme kontakty
Pro zjednodušení implementace nejvyužívanějších příkazů jsme kromě komplexního API připravili i jednoduché API.
Důmyslná ochrana před roboty aneb seznamte se s reCAPTCHOU v3
CAPTCHA je bezpečnostní test, který zamezí počítačovým robotům spamovat vaše formuláře.
Neomezené integrace přináší spolupráce s Integromatem
Integrace e-mailingových kampaní s nástroji třetích stran je vítanou inovací pro všechny klienty,...
Použití hashtagů ve službě Emailkampane.cz
Podporujeme vyhledávání Skupin kontaktů, Kampaní a Šablon pomocí #, stačí ho použít v názvu a pozdějším vyhledávání.
Propojení Smartsupp a Emailkampane.cz
Mít na webu live chat je rychlý způsob, jak navázat konverzaci s návštěvníky a proměnit je ve spokojené zákazníky.
Doplněk Emailkampane.cz pro platformu Shoptet
Ve spolupráci se Shoptet.cz jsme spustili doplněk, který nabízí efektivní správu e-shopu a automatický přenos dat o zákaznících.
Umíme posílat SMS!
Každodenním pomocníkem většiny z nás chytrý telefon, na kterém si zobrazuje zprávy až 65 % lidí již těsně po probuzení.
Popřejte jednoduše klientům k svátku či narozeninám
Stačí znát jméno a datum narození klientů, nastavit kampaň a nechat systém rozesílat přání za vás.
Rozšířené možnosti automatických kampaní
U automatických kampaní reagujících na hodnotu atributu využijte funkce pracující s aktuálním datem a časem.
Správným načasováním newsletteru dosáhnete vyšších konverzí
Je lepší posílat newsletter v noci či přes oběd? V pondělí nebo o víkendu? Věřte, že to má přímý vliv na výsledky.
Jednoduché API aneb synchronizujeme kontakty
Pro zjednodušení implementace nejvyužívanějších příkazů jsme kromě komplexního API připravili i jednoduché API.
Důmyslná ochrana před roboty aneb seznamte se s reCAPTCHOU v3
CAPTCHA je bezpečnostní test, který zamezí počítačovým robotům spamovat vaše formuláře.
Neomezené integrace přináší spolupráce s Integromatem
Integrace e-mailingových kampaní s nástroji třetích stran je vítanou inovací pro všechny klienty, kteří ocení neomezené možnosti pokročilého plánování a vyhodnocování úspěšnosti e-mailového marketingu, automatizované sdílení dat a bohatý reporting. Emailkampane.cz,...
Použití hashtagů ve službě Emailkampane.cz
Podporujeme vyhledávání Skupin kontaktů, Kampaní a Šablon pomocí #, stačí ho použít v názvu a pozdějším vyhledávání.
Propojení Smartsupp a Emailkampane.cz
Mít na webu live chat je rychlý způsob, jak navázat konverzaci s návštěvníky a proměnit je ve spokojené zákazníky.
Doplněk Emailkampane.cz pro platformu Shoptet
Ve spolupráci se Shoptet.cz jsme spustili doplněk, který nabízí efektivní správu e-shopu a automatický přenos dat o zákaznících.
Umíme posílat SMS!
Každodenním pomocníkem většiny z nás chytrý telefon, na kterém si zobrazuje zprávy až 65 % lidí již těsně po probuzení.
Popřejte jednoduše klientům k svátku či narozeninám
Stačí znát jméno a datum narození klientů, nastavit kampaň a nechat systém rozesílat přání za vás.
Rozšířené možnosti automatických kampaní
U automatických kampaní reagujících na hodnotu atributu využijte funkce pracující s aktuálním datem a časem.
Správným načasováním newsletteru dosáhnete vyšších konverzí
Je lepší posílat newsletter v noci či přes oběd? V pondělí nebo o víkendu? Věřte, že to má přímý vliv na výsledky.
Jednoduché API aneb synchronizujeme kontakty
Pro zjednodušení implementace nejvyužívanějších příkazů jsme kromě komplexního API připravili i jednoduché API.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
Dopady GDPR na e-mailový marketing
GDPR je nařízení Evropské unie, které zásadně upravuje a zpřísňuje způsob, jakým budou získávány, ukládány a zpracovávány osobní údaje.
16. ročník kongresu HOREKA 112
Emailkampane.cz jsou již podruhé za sebou partnerem e-mailové komunikace kongresu HOREKA 112.
Dobrá zpráva – SPAMu ubývá
Dnes nás, jakožto zaryté odpůrce SPAMu, potěšila zpráva společnosti Symantec, že klasického SPAMU ubývá.
Etický kodex e-mailingu Seznam.cz
Ve zveřejněném kodexu naleznete návod jak dělat úspěšný e-mail marketing právě na Seznam.cz.
Gmail „bude zobrazovat obrázky“
Každý, kdo se zajímá o e-mail marketing v poslední době zaznamenal mediálně přetřásanou „inovaci“...
Seznam.cz zablokoval MailChimp
Seznam.cz zablokoval službu MailChimp a rozesílky s ní související – Otázka zní jestli je to dobře...
Dopady GDPR na e-mailový marketing
GDPR je nařízení Evropské unie, které zásadně upravuje a zpřísňuje způsob, jakým budou získávány, ukládány a zpracovávány osobní údaje.
16. ročník kongresu HOREKA 112
Emailkampane.cz jsou již podruhé za sebou partnerem e-mailové komunikace kongresu HOREKA 112.
Dobrá zpráva – SPAMu ubývá
Dnes nás, jakožto zaryté odpůrce SPAMu, potěšila zpráva společnosti Symantec, že klasického SPAMU ubývá.
Etický kodex e-mailingu Seznam.cz
Ve zveřejněném kodexu naleznete návod jak dělat úspěšný e-mail marketing právě na Seznam.cz.
Gmail „bude zobrazovat obrázky“
Každý, kdo se zajímá o e-mail marketing v poslední době zaznamenal mediálně přetřásanou „inovaci“...
Seznam.cz zablokoval MailChimp
Seznam.cz zablokoval službu MailChimp a rozesílky s ní související – Otázka zní jestli je to dobře...
Dopady GDPR na e-mailový marketing
GDPR je nařízení Evropské unie, které zásadně upravuje a zpřísňuje způsob, jakým budou získávány, ukládány a zpracovávány osobní údaje.
16. ročník kongresu HOREKA 112
Emailkampane.cz jsou již podruhé za sebou partnerem e-mailové komunikace kongresu HOREKA 112.
Dobrá zpráva – SPAMu ubývá
Dnes nás, jakožto zaryté odpůrce SPAMu, potěšila zpráva společnosti Symantec, že klasického SPAMU ubývá.
Etický kodex e-mailingu Seznam.cz
Ve zveřejněném kodexu naleznete návod jak dělat úspěšný e-mail marketing právě na Seznam.cz.
Gmail „bude zobrazovat obrázky“
Každý, kdo se zajímá o e-mail marketing v poslední době zaznamenal mediálně přetřásanou „inovaci“...
Seznam.cz zablokoval MailChimp
Seznam.cz zablokoval službu MailChimp a rozesílky s ní související – Otázka zní jestli je to dobře...
Co je API a jak ji využít v e-mailingu?
Co je e-mailové API? E-mailové API (application programming interface) poskytuje aplikacím...
25. ročník kongresu Eastlog 2022
Kongres EASTLOG je největší logistická událost v České republice, která tematicky...
My to uděláme za Vás
My to uděláme za Vás Nevíte jak začít nebo sháníte někoho, kdo bude řešit email marketing za Vás?...
Marketingový kalendář
Naší největší peckou v prvním čtvrtletí letošního roku je bezpochyby spuštění kalendáře významných...
14. ročník kongresu Pharma Profit
Služba Emailkampane.cz se i tento rok stala partnerem e-mailové komunikace kongresu Pharma Profit,...
Kouzlíme s hlavičkami e-mailu
Hlavička je posílaná zároveň s e-mailem a je jeho neoddělitelnou součástí. Ovlivňuje doručitelnost, zařazení do mailboxu.
Bezplatný paušální tarif
Vyzkoušejte si službu Emailkampane.cz úplně zadarmo a bez omezení platnosti. Bez uzavírání účtu. Klidně navždy a pořád zdarma.
Gyors forgatókönyvek
Most megkapta az Emailcampaigns.eu kiegészítő modult a Shoptet e-shopjához, sikeresen aktiválta, és az ügyfeleire vonatkozó adatok automatikusan szinkronizálódnak.
Představujeme úplně nový Easy Builder 🔥
S novým editorem jsme povýšili vytváření šablon na špičkovou úroveň. Kampaň si můžete postavit bez limitů v designu a stylu.
Doménový soulad aneb jak zvednout vaše ROI
Doménový soulad, nová služba, díky které se dostane vaše e-mail marketingová komunikace na tu nejvyšší úroveň.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
Mobilní zařízení a jejich progresivní nárůst mezi poštovními klienty
Stále častěji používaná ke čtení e-mailů jsou mobilní zařízení, jejichž e-mailoví klienti dnes bez omezení zastoupí stejné aplikace na osobním počítači.
Přímý marketing nemá obtěžovat, ale prodávat. Jakou formu zvolit?
S přímým marketingem se setkal asi každý z nás. Ne všichni si to však uvědomují. Termín „přímý...
Co je to phishing a proč se nevyplácí ho používat v e-mailu
Počítačové viry už dávno nepatří mezi to nejnebezpečnější, co na nás na internetu číhá....
Jak na správnou anotaci e-mailu
Předmět newsletteru je podstatný, nicméně stejně důležitá je i anotace. Nastavte ji pro každou e-mailovou kampaň.
Zlepšení doručitelnosti – nastavení domény
Pro nejlepší doručitelnost kampaní doporučujeme nastavit DNS záznamy u domény, jejímž jménem komunikujete.
Víte, co je to DKIM a DMARC a jak ovlivňují doručitelnost e-mailů?
Jejich znalost a správné použití pomáhá zamezit ztrátě reputace a vede také k ochraně domény a značky.
Jak správně vkládat obrázky v e-mailové kampani
Věděli jste, že i taková zdánlivá maličkost, jako je způsob vložení obrázku do vaší e-mailové...
Oslovte své klienty tak, jak to mají rádi
V rámci 30denní zkušební verze si můžete zdarma vyzkoušet tvorbu emailové kampaně až 5 tisícům příjemcům.
Výhody vlastní trackovací domény
Trackovací doména je využívaná pro odkazy na servery poskytovatele e-mail marketingu a slouží ke zvýšení reputace domény.
Nedovolte, aby vaše e-maily přistály mezi spamy
Ochrana proti padání mailů do spamů začíná již s tvorbou kampaně. Chcete zjistit, jestli váš e-mail splňuje požadavky na snadný průchod přes spam filtry?
Mobilní zařízení a jejich progresivní nárůst mezi poštovními klienty
Stále častěji používaná ke čtení e-mailů jsou mobilní zařízení, jejichž e-mailoví klienti dnes bez omezení zastoupí stejné aplikace na osobním počítači.
Přímý marketing nemá obtěžovat, ale prodávat. Jakou formu zvolit?
S přímým marketingem se setkal asi každý z nás. Ne všichni si to však uvědomují. Termín „přímý...
Co je to phishing a proč se nevyplácí ho používat v e-mailu
Počítačové viry už dávno nepatří mezi to nejnebezpečnější, co na nás na internetu číhá....
Jak na správnou anotaci e-mailu
Předmět newsletteru je podstatný, nicméně stejně důležitá je i anotace. Nastavte ji pro každou e-mailovou kampaň.
Zlepšení doručitelnosti – nastavení domény
Pro nejlepší doručitelnost kampaní doporučujeme nastavit DNS záznamy u domény, jejímž jménem komunikujete.
Víte, co je to DKIM a DMARC a jak ovlivňují doručitelnost e-mailů?
Jejich znalost a správné použití pomáhá zamezit ztrátě reputace a vede také k ochraně domény a značky.
Jak správně vkládat obrázky v e-mailové kampani
Věděli jste, že i taková zdánlivá maličkost, jako je způsob vložení obrázku do vaší e-mailové...
Oslovte své klienty tak, jak to mají rádi
V rámci 30denní zkušební verze si můžete zdarma vyzkoušet tvorbu emailové kampaně až 5 tisícům příjemcům.
Výhody vlastní trackovací domény
Trackovací doména je využívaná pro odkazy na servery poskytovatele e-mail marketingu a slouží ke zvýšení reputace domény.
Nedovolte, aby vaše e-maily přistály mezi spamy
Ochrana proti padání mailů do spamů začíná již s tvorbou kampaně. Chcete zjistit, jestli váš e-mail splňuje požadavky na snadný průchod přes spam filtry?
Mobilní zařízení a jejich progresivní nárůst mezi poštovními klienty
Stále častěji používaná ke čtení e-mailů jsou mobilní zařízení, jejichž e-mailoví klienti dnes bez omezení zastoupí stejné aplikace na osobním počítači.
Přímý marketing nemá obtěžovat, ale prodávat. Jakou formu zvolit?
S přímým marketingem se setkal asi každý z nás. Ne všichni si to však uvědomují. Termín „přímý marketing“ je známý zejména v reklamní komunitě. Běžní lidé definici přímého marketing ani znát nepotřebují. Nijak jim to neovlivní život. Slovní spojení přímý marketing...
Co je to phishing a proč se nevyplácí ho používat v e-mailu
Počítačové viry už dávno nepatří mezi to nejnebezpečnější, co na nás na internetu číhá. Pravděpodobně jste již někdy slyšeli o termínu phishing, často ve spojitosti s krádeží peněz z bankovních účtů poté, co oběti slepě následovali instrukce v podvodném e-mailu, který...
Jak na správnou anotaci e-mailu
Předmět newsletteru je podstatný, nicméně stejně důležitá je i anotace. Nastavte ji pro každou e-mailovou kampaň.
Zlepšení doručitelnosti – nastavení domény
Pro nejlepší doručitelnost kampaní doporučujeme nastavit DNS záznamy u domény, jejímž jménem komunikujete.
Víte, co je to DKIM a DMARC a jak ovlivňují doručitelnost e-mailů?
Jejich znalost a správné použití pomáhá zamezit ztrátě reputace a vede také k ochraně domény a značky.
Jak správně vkládat obrázky v e-mailové kampani
Věděli jste, že i taková zdánlivá maličkost, jako je způsob vložení obrázku do vaší e-mailové kampaně, může nezanedbatelně ovlivnit její měřitelnost a přinést i několik dalších podstatných výhod?Při nahrávání obrázků může docházet ke snížení jejich ostrosti. Máme...
Oslovte své klienty tak, jak to mají rádi
V rámci 30denní zkušební verze si můžete zdarma vyzkoušet tvorbu emailové kampaně až 5 tisícům příjemcům.
Výhody vlastní trackovací domény
Trackovací doména je využívaná pro odkazy na servery poskytovatele e-mail marketingu a slouží ke zvýšení reputace domény.
Nedovolte, aby vaše e-maily přistály mezi spamy
Ochrana proti padání mailů do spamů začíná již s tvorbou kampaně. Chcete zjistit, jestli váš e-mail splňuje požadavky na snadný průchod přes spam filtry?
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
Důmyslná ochrana před roboty aneb seznamte se s reCAPTCHOU v3
CAPTCHA je bezpečnostní test, který zamezí počítačovým robotům spamovat vaše formuláře.
Neomezené integrace přináší spolupráce s Integromatem
Integrace e-mailingových kampaní s nástroji třetích stran je vítanou inovací pro všechny klienty,...
Použití hashtagů ve službě Emailkampane.cz
Podporujeme vyhledávání Skupin kontaktů, Kampaní a Šablon pomocí #, stačí ho použít v názvu a pozdějším vyhledávání.
Propojení Smartsupp a Emailkampane.cz
Mít na webu live chat je rychlý způsob, jak navázat konverzaci s návštěvníky a proměnit je ve spokojené zákazníky.
Doplněk Emailkampane.cz pro platformu Shoptet
Ve spolupráci se Shoptet.cz jsme spustili doplněk, který nabízí efektivní správu e-shopu a automatický přenos dat o zákaznících.
Umíme posílat SMS!
Každodenním pomocníkem většiny z nás chytrý telefon, na kterém si zobrazuje zprávy až 65 % lidí již těsně po probuzení.
Popřejte jednoduše klientům k svátku či narozeninám
Stačí znát jméno a datum narození klientů, nastavit kampaň a nechat systém rozesílat přání za vás.
Rozšířené možnosti automatických kampaní
U automatických kampaní reagujících na hodnotu atributu využijte funkce pracující s aktuálním datem a časem.
Správným načasováním newsletteru dosáhnete vyšších konverzí
Je lepší posílat newsletter v noci či přes oběd? V pondělí nebo o víkendu? Věřte, že to má přímý vliv na výsledky.
Jednoduché API aneb synchronizujeme kontakty
Pro zjednodušení implementace nejvyužívanějších příkazů jsme kromě komplexního API připravili i jednoduché API.
Důmyslná ochrana před roboty aneb seznamte se s reCAPTCHOU v3
CAPTCHA je bezpečnostní test, který zamezí počítačovým robotům spamovat vaše formuláře.
Neomezené integrace přináší spolupráce s Integromatem
Integrace e-mailingových kampaní s nástroji třetích stran je vítanou inovací pro všechny klienty,...
Použití hashtagů ve službě Emailkampane.cz
Podporujeme vyhledávání Skupin kontaktů, Kampaní a Šablon pomocí #, stačí ho použít v názvu a pozdějším vyhledávání.
Propojení Smartsupp a Emailkampane.cz
Mít na webu live chat je rychlý způsob, jak navázat konverzaci s návštěvníky a proměnit je ve spokojené zákazníky.
Doplněk Emailkampane.cz pro platformu Shoptet
Ve spolupráci se Shoptet.cz jsme spustili doplněk, který nabízí efektivní správu e-shopu a automatický přenos dat o zákaznících.
Umíme posílat SMS!
Každodenním pomocníkem většiny z nás chytrý telefon, na kterém si zobrazuje zprávy až 65 % lidí již těsně po probuzení.
Popřejte jednoduše klientům k svátku či narozeninám
Stačí znát jméno a datum narození klientů, nastavit kampaň a nechat systém rozesílat přání za vás.
Rozšířené možnosti automatických kampaní
U automatických kampaní reagujících na hodnotu atributu využijte funkce pracující s aktuálním datem a časem.
Správným načasováním newsletteru dosáhnete vyšších konverzí
Je lepší posílat newsletter v noci či přes oběd? V pondělí nebo o víkendu? Věřte, že to má přímý vliv na výsledky.
Jednoduché API aneb synchronizujeme kontakty
Pro zjednodušení implementace nejvyužívanějších příkazů jsme kromě komplexního API připravili i jednoduché API.
Důmyslná ochrana před roboty aneb seznamte se s reCAPTCHOU v3
CAPTCHA je bezpečnostní test, který zamezí počítačovým robotům spamovat vaše formuláře.
Neomezené integrace přináší spolupráce s Integromatem
Integrace e-mailingových kampaní s nástroji třetích stran je vítanou inovací pro všechny klienty, kteří ocení neomezené možnosti pokročilého plánování a vyhodnocování úspěšnosti e-mailového marketingu, automatizované sdílení dat a bohatý reporting. Emailkampane.cz,...
Použití hashtagů ve službě Emailkampane.cz
Podporujeme vyhledávání Skupin kontaktů, Kampaní a Šablon pomocí #, stačí ho použít v názvu a pozdějším vyhledávání.
Propojení Smartsupp a Emailkampane.cz
Mít na webu live chat je rychlý způsob, jak navázat konverzaci s návštěvníky a proměnit je ve spokojené zákazníky.
Doplněk Emailkampane.cz pro platformu Shoptet
Ve spolupráci se Shoptet.cz jsme spustili doplněk, který nabízí efektivní správu e-shopu a automatický přenos dat o zákaznících.
Umíme posílat SMS!
Každodenním pomocníkem většiny z nás chytrý telefon, na kterém si zobrazuje zprávy až 65 % lidí již těsně po probuzení.
Popřejte jednoduše klientům k svátku či narozeninám
Stačí znát jméno a datum narození klientů, nastavit kampaň a nechat systém rozesílat přání za vás.
Rozšířené možnosti automatických kampaní
U automatických kampaní reagujících na hodnotu atributu využijte funkce pracující s aktuálním datem a časem.
Správným načasováním newsletteru dosáhnete vyšších konverzí
Je lepší posílat newsletter v noci či přes oběd? V pondělí nebo o víkendu? Věřte, že to má přímý vliv na výsledky.
Jednoduché API aneb synchronizujeme kontakty
Pro zjednodušení implementace nejvyužívanějších příkazů jsme kromě komplexního API připravili i jednoduché API.
Dopady GDPR na e-mailový marketing
GDPR je nařízení Evropské unie, které zásadně upravuje a zpřísňuje způsob, jakým budou získávány, ukládány a zpracovávány osobní údaje.
16. ročník kongresu HOREKA 112
Emailkampane.cz jsou již podruhé za sebou partnerem e-mailové komunikace kongresu HOREKA 112.
Dobrá zpráva – SPAMu ubývá
Dnes nás, jakožto zaryté odpůrce SPAMu, potěšila zpráva společnosti Symantec, že klasického SPAMU ubývá.
Etický kodex e-mailingu Seznam.cz
Ve zveřejněném kodexu naleznete návod jak dělat úspěšný e-mail marketing právě na Seznam.cz.
Gmail „bude zobrazovat obrázky“
Každý, kdo se zajímá o e-mail marketing v poslední době zaznamenal mediálně přetřásanou „inovaci“...
Seznam.cz zablokoval MailChimp
Seznam.cz zablokoval službu MailChimp a rozesílky s ní související – Otázka zní jestli je to dobře...
Dopady GDPR na e-mailový marketing
GDPR je nařízení Evropské unie, které zásadně upravuje a zpřísňuje způsob, jakým budou získávány, ukládány a zpracovávány osobní údaje.
16. ročník kongresu HOREKA 112
Emailkampane.cz jsou již podruhé za sebou partnerem e-mailové komunikace kongresu HOREKA 112.
Dobrá zpráva – SPAMu ubývá
Dnes nás, jakožto zaryté odpůrce SPAMu, potěšila zpráva společnosti Symantec, že klasického SPAMU ubývá.
Etický kodex e-mailingu Seznam.cz
Ve zveřejněném kodexu naleznete návod jak dělat úspěšný e-mail marketing právě na Seznam.cz.
Gmail „bude zobrazovat obrázky“
Každý, kdo se zajímá o e-mail marketing v poslední době zaznamenal mediálně přetřásanou „inovaci“...
Seznam.cz zablokoval MailChimp
Seznam.cz zablokoval službu MailChimp a rozesílky s ní související – Otázka zní jestli je to dobře...
Dopady GDPR na e-mailový marketing
GDPR je nařízení Evropské unie, které zásadně upravuje a zpřísňuje způsob, jakým budou získávány, ukládány a zpracovávány osobní údaje.
16. ročník kongresu HOREKA 112
Emailkampane.cz jsou již podruhé za sebou partnerem e-mailové komunikace kongresu HOREKA 112.
Dobrá zpráva – SPAMu ubývá
Dnes nás, jakožto zaryté odpůrce SPAMu, potěšila zpráva společnosti Symantec, že klasického SPAMU ubývá.
Etický kodex e-mailingu Seznam.cz
Ve zveřejněném kodexu naleznete návod jak dělat úspěšný e-mail marketing právě na Seznam.cz.
Gmail „bude zobrazovat obrázky“
Každý, kdo se zajímá o e-mail marketing v poslední době zaznamenal mediálně přetřásanou „inovaci“...
Seznam.cz zablokoval MailChimp
Seznam.cz zablokoval službu MailChimp a rozesílky s ní související – Otázka zní jestli je to dobře...
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
Líbí se Vám služba Emailkampane.cz?