Opuštěný košík, jak na to?

Nechcete už přicházet o cenné objednávky? O objednávky, které možná nebyly dokončeny jen kvůli spěchu zákazníka, nebo velkému výběru e-shopů? Hoďte záchranné lano všem svým klientům, kteří možná jen zrovna neměli čas objednávku dotáhnout do konce.

Více než polovina objednávek přes e-shopy není dokončena a podle výzkumů až 8 % z nich je možné pomocí remarketingových mechanismů zdárně dokončit. Oslovte zákazníky zpětně a umožněte jim objednávku odeslat.

Vyždímejte ze svého e-mail marketingové strategie a provozu e-shopu maximum.  Funkce je zdarma a její nastavení nezabere víc než pár kliků.

 

Funkce Opuštěný košík a její spuštění

Nastavení funkce a spuštění automatické kampaně, která již vše zařídí za Vás, je velice jednoduché.

  1.  Vložte trackovací kód na web, návod naleznete zde (pokud jste Shoptet klientem, přeskočte na krok 2)
  2.  V naší aplikaci vytvořte novou automatickou kampaň typu „Opuštěný košík“ a jako šablonu vyberte rovněž „Opuštěný košík“

  3. V obsahu kampaně připravte požadovaný obsah a design. Blok s výpisem produktů nijak needitujte, bude vyplněn automaticky, naopak nezapomeňte zadat odkaz směřující do košíku na vašem webu.

  4. Ve 4. kroku kampaně už stačí jen zadat počet minut, po kterých se kampaň návštěvníkovi, který objednávku nedokončil, pošle. Zde je vhodné odkliknout volbu „Opakovaně posílat e-maily„.Pokud tuto volbu nezaškrtnete, tak hrozí, že opuštěný košík bude odeslán pouze jednou a při budoucí objednávce, například za měsíc, se již neprovede.
  5. Opuštěný košík lze nastavit jako transakční kampaň, což umožňuje jej případně odeslat i na kontakty, které se odhlásily, a není třeba zde zahrnovat odkaz na odhlášení.

To je vše! Žádné programování, žádné složitosti.

Potřebujete funkci opuštěný košík použít ve Vaší šabloně na míru? Není problém, rádi Vám do šablony blok na míru přidáme. Napište nám na helpdesk@podpora.emailkampane.cz.

Správným načasováním, strategií a designem k vyšším konverzím

 

  • Využívání potenciálního zvednutí prodejů přes Opuštěný košík je doposud jednou z nejefektivnějších remarketingových strategií.
  • Ideální je navázat opuštěný produkt v košíku do zhruba 12 hodin od momentu opuštění e-shopu a zároveň cílit kampaň na den/večer. Rovněž se ukazuje, že poslat jeden e-mail nestačí, můžete použít sekvenci dalších jednoho až dvou e-mailů.
  • Můžete nalákat lákavým či vtipným designem, vhodné je zapojit ubezpečení o bezproblémovém vrácení zboží a snadné reklamaci. Zároveň můžete nabidnout obdobné produkty, může se stát, že obdobné zboží klienta naláká více.

Potřebujete více informací? Potřebujete pomoci s konkrétní kampaní nebo celým e‑mail marketingem? Obraťte se na nás! Rádi s vámi probereme všechny možnosti. Jsme profesionálové v našem oboru s více jak 10 lety zkušeností.

Zaregistrujte se zdarma

Pošlete až 5 000 e-mailů po dobu 30 dní zdarma.

Sign Up Free

Send up to 5 000 emails free for 30 days.