Blog
Naučte se pracovat se službou Emailkampane.cz a staňte se profesionálem v email marketingu
Seznam.cz – Jak udělat vaše e-mail kampaně ještě důvěryhodnější?
Jistě jsme se všichni setkali se situací, kdy Vám chodí e-maily od někoho, od koho zprávy přijímat...
Lepší zacílení díky funkci Web Tracking
To, že pro lepší marketingové zacílení je nejlepší o zákazníkovi vědět co nejvíce informací, vám...
Co je API a jak ji využít v e-mailingu?
Co je e-mailové API? E-mailové API (application programming interface) poskytuje aplikacím...
25. ročník kongresu Eastlog 2022
Kongres EASTLOG je největší logistická událost v České republice, která tematicky...
My to uděláme za Vás
My to uděláme za Vás Nevíte jak začít nebo sháníte někoho, kdo bude řešit email marketing za Vás?...
Marketingový kalendář
Naší největší peckou v prvním čtvrtletí letošního roku je bezpochyby spuštění kalendáře významných...
14. ročník kongresu Pharma Profit
Služba Emailkampane.cz se i tento rok stala partnerem e-mailové komunikace kongresu Pharma Profit,...
Kouzlíme s hlavičkami e-mailu
Hlavička je posílaná zároveň s e-mailem a je jeho neoddělitelnou součástí. Ovlivňuje doručitelnost, zařazení do mailboxu.
Bezplatný paušální tarif
Vyzkoušejte si službu Emailkampane.cz úplně zadarmo a bez omezení platnosti. Bez uzavírání účtu. Klidně navždy a pořád zdarma.
Gyors forgatókönyvek
Most megkapta az Emailcampaigns.eu kiegészítő modult a Shoptet e-shopjához, sikeresen aktiválta, és az ügyfeleire vonatkozó adatok automatikusan szinkronizálódnak.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
Plugin do Microsoft Dynamics CRM
Microsoft Dynamics CRM může používat Emailkampane.cz pro e-mailové kampaně…Nebojte, zase tak struční nebudeme.
Plugin do Microsoft Dynamics CRM
Microsoft Dynamics CRM může používat Emailkampane.cz pro e-mailové kampaně…Nebojte, zase tak struční nebudeme.
Plugin do Microsoft Dynamics CRM
Microsoft Dynamics CRM může používat Emailkampane.cz pro e-mailové kampaně…Nebojte, zase tak struční nebudeme.
Jak připravit Váš e-mailing na další sezónu?
Být se zákazníky v kontaktu po celý rok je pro úspěšnost obchodu klíčové a e-mail je stále nejoblíbenějším komunikačním kanálem.
Co je potřeba sledovat ve statistikách e-mail marketingu?
Umět s výsledky statistik efektivně pracovat je klíčové, správnou interpretací statistik lze docílit mnohem lepších výsledků.
Jak zabránit, aby vaše kampaně končily mezi reklamními sděleními?
Chodí vaše e-mailové newslettery odběratelům do složky „Promo akce“ či „Hromadné“ místo „Doručená pošta“?
8 chyb, kterým se při tvorbě e-mailových kampaní vyhnout
Na co si dát pozor, aby byly Vaše kampaně zajímavé a jejich finanční návratnost co nejvyšší?
Jak správně budovat databázi kontaktů?
V e-mail marketingu je důležité mít kvalitní databázi kontaktů. Jak o ni pečovat, aby byl Váš e-mail marketing efektivní?
Rozšířené možnosti automatických kampaní
U automatických kampaní reagujících na hodnotu atributu využijte funkce pracující s aktuálním datem a časem.
Správným načasováním newsletteru dosáhnete vyšších konverzí
Je lepší posílat newsletter v noci či přes oběd? V pondělí nebo o víkendu? Věřte, že to má přímý vliv na výsledky.
Mobilní zařízení a jejich progresivní nárůst mezi poštovními klienty
Stále častěji používaná ke čtení e-mailů jsou mobilní zařízení, jejichž e-mailoví klienti dnes bez omezení zastoupí stejné aplikace na osobním počítači.
Přímý marketing nemá obtěžovat, ale prodávat. Jakou formu zvolit?
S přímým marketingem se setkal asi každý z nás. Ne všichni si to však uvědomují. Termín „přímý...
Co je to phishing a proč se nevyplácí ho používat v e-mailu
Počítačové viry už dávno nepatří mezi to nejnebezpečnější, co na nás na internetu číhá....
Jak připravit Váš e-mailing na další sezónu?
Být se zákazníky v kontaktu po celý rok je pro úspěšnost obchodu klíčové a e-mail je stále nejoblíbenějším komunikačním kanálem.
Co je potřeba sledovat ve statistikách e-mail marketingu?
Umět s výsledky statistik efektivně pracovat je klíčové, správnou interpretací statistik lze docílit mnohem lepších výsledků.
Jak zabránit, aby vaše kampaně končily mezi reklamními sděleními?
Chodí vaše e-mailové newslettery odběratelům do složky „Promo akce“ či „Hromadné“ místo „Doručená pošta“?
8 chyb, kterým se při tvorbě e-mailových kampaní vyhnout
Na co si dát pozor, aby byly Vaše kampaně zajímavé a jejich finanční návratnost co nejvyšší?
Jak správně budovat databázi kontaktů?
V e-mail marketingu je důležité mít kvalitní databázi kontaktů. Jak o ni pečovat, aby byl Váš e-mail marketing efektivní?
Rozšířené možnosti automatických kampaní
U automatických kampaní reagujících na hodnotu atributu využijte funkce pracující s aktuálním datem a časem.
Správným načasováním newsletteru dosáhnete vyšších konverzí
Je lepší posílat newsletter v noci či přes oběd? V pondělí nebo o víkendu? Věřte, že to má přímý vliv na výsledky.
Mobilní zařízení a jejich progresivní nárůst mezi poštovními klienty
Stále častěji používaná ke čtení e-mailů jsou mobilní zařízení, jejichž e-mailoví klienti dnes bez omezení zastoupí stejné aplikace na osobním počítači.
Přímý marketing nemá obtěžovat, ale prodávat. Jakou formu zvolit?
S přímým marketingem se setkal asi každý z nás. Ne všichni si to však uvědomují. Termín „přímý...
Co je to phishing a proč se nevyplácí ho používat v e-mailu
Počítačové viry už dávno nepatří mezi to nejnebezpečnější, co na nás na internetu číhá....
Jak připravit Váš e-mailing na další sezónu?
Být se zákazníky v kontaktu po celý rok je pro úspěšnost obchodu klíčové a e-mail je stále nejoblíbenějším komunikačním kanálem.
Co je potřeba sledovat ve statistikách e-mail marketingu?
Umět s výsledky statistik efektivně pracovat je klíčové, správnou interpretací statistik lze docílit mnohem lepších výsledků.
Jak zabránit, aby vaše kampaně končily mezi reklamními sděleními?
Chodí vaše e-mailové newslettery odběratelům do složky „Promo akce“ či „Hromadné“ místo „Doručená pošta“?
8 chyb, kterým se při tvorbě e-mailových kampaní vyhnout
Na co si dát pozor, aby byly Vaše kampaně zajímavé a jejich finanční návratnost co nejvyšší?
Jak správně budovat databázi kontaktů?
V e-mail marketingu je důležité mít kvalitní databázi kontaktů. Jak o ni pečovat, aby byl Váš e-mail marketing efektivní?
Rozšířené možnosti automatických kampaní
U automatických kampaní reagujících na hodnotu atributu využijte funkce pracující s aktuálním datem a časem.
Správným načasováním newsletteru dosáhnete vyšších konverzí
Je lepší posílat newsletter v noci či přes oběd? V pondělí nebo o víkendu? Věřte, že to má přímý vliv na výsledky.
Mobilní zařízení a jejich progresivní nárůst mezi poštovními klienty
Stále častěji používaná ke čtení e-mailů jsou mobilní zařízení, jejichž e-mailoví klienti dnes bez omezení zastoupí stejné aplikace na osobním počítači.
Přímý marketing nemá obtěžovat, ale prodávat. Jakou formu zvolit?
S přímým marketingem se setkal asi každý z nás. Ne všichni si to však uvědomují. Termín „přímý marketing“ je známý zejména v reklamní komunitě. Běžní lidé definici přímého marketing ani znát nepotřebují. Nijak jim to neovlivní život. Slovní spojení přímý marketing...
Co je to phishing a proč se nevyplácí ho používat v e-mailu
Počítačové viry už dávno nepatří mezi to nejnebezpečnější, co na nás na internetu číhá. Pravděpodobně jste již někdy slyšeli o termínu phishing, často ve spojitosti s krádeží peněz z bankovních účtů poté, co oběti slepě následovali instrukce v podvodném e-mailu, který...
Marketingový kalendář
Naší největší peckou v prvním čtvrtletí letošního roku je bezpochyby spuštění kalendáře významných...
Kouzlíme s hlavičkami e-mailu
Hlavička je posílaná zároveň s e-mailem a je jeho neoddělitelnou součástí. Ovlivňuje doručitelnost, zařazení do mailboxu.
Představujeme úplně nový Easy Builder 🔥
S novým editorem jsme povýšili vytváření šablon na špičkovou úroveň. Kampaň si můžete postavit bez limitů v designu a stylu.
Doménový soulad aneb jak zvednout vaše ROI
Doménový soulad, nová služba, díky které se dostane vaše e-mail marketingová komunikace na tu nejvyšší úroveň.
Transakční kampaně – aktivace služby a nastavení
Transakční emaily jsou specifickou oblastí email marketingu.
Využijte Rychlé scénáře pro Váš Shoptet
Rychlé scénáře mají předdefinované kompletní nastavení kampaně, všechny kroky v administraci jsou předvyplněné.
Časová osa – perfektní přehled o kontaktech
Řešíte, kdy se váš zákazník dostal do vaší databáze, kdy mu byla konkrétní kampaň doručena nebo kdy rozkliknul link v kampani?
Generátor uživatelských šablon
Nejrychlejší možnost jak vytvořit profesionálně vypadající šablony e-mailové komunikace bez znalostí designu.
Důmyslná ochrana před roboty aneb seznamte se s reCAPTCHOU v3
CAPTCHA je bezpečnostní test, který zamezí počítačovým robotům spamovat vaše formuláře.
Neomezené integrace přináší spolupráce s Integromatem
Integrace e-mailingových kampaní s nástroji třetích stran je vítanou inovací pro všechny klienty,...
Marketingový kalendář
Naší největší peckou v prvním čtvrtletí letošního roku je bezpochyby spuštění kalendáře významných...
Kouzlíme s hlavičkami e-mailu
Hlavička je posílaná zároveň s e-mailem a je jeho neoddělitelnou součástí. Ovlivňuje doručitelnost, zařazení do mailboxu.
Představujeme úplně nový Easy Builder 🔥
S novým editorem jsme povýšili vytváření šablon na špičkovou úroveň. Kampaň si můžete postavit bez limitů v designu a stylu.
Doménový soulad aneb jak zvednout vaše ROI
Doménový soulad, nová služba, díky které se dostane vaše e-mail marketingová komunikace na tu nejvyšší úroveň.
Transakční kampaně – aktivace služby a nastavení
Transakční emaily jsou specifickou oblastí email marketingu.
Využijte Rychlé scénáře pro Váš Shoptet
Rychlé scénáře mají předdefinované kompletní nastavení kampaně, všechny kroky v administraci jsou předvyplněné.
Časová osa – perfektní přehled o kontaktech
Řešíte, kdy se váš zákazník dostal do vaší databáze, kdy mu byla konkrétní kampaň doručena nebo kdy rozkliknul link v kampani?
Generátor uživatelských šablon
Nejrychlejší možnost jak vytvořit profesionálně vypadající šablony e-mailové komunikace bez znalostí designu.
Důmyslná ochrana před roboty aneb seznamte se s reCAPTCHOU v3
CAPTCHA je bezpečnostní test, který zamezí počítačovým robotům spamovat vaše formuláře.
Neomezené integrace přináší spolupráce s Integromatem
Integrace e-mailingových kampaní s nástroji třetích stran je vítanou inovací pro všechny klienty,...
Marketingový kalendář
Naší největší peckou v prvním čtvrtletí letošního roku je bezpochyby spuštění kalendáře významných akcí. Najdete ho v naší aplikaci přímo na dashboardu. Jde o kalendář, který kromě klasických jmenných svátků, státních a významných dnů, obsahuje i marketingové akce. A...
Kouzlíme s hlavičkami e-mailu
Hlavička je posílaná zároveň s e-mailem a je jeho neoddělitelnou součástí. Ovlivňuje doručitelnost, zařazení do mailboxu.
Představujeme úplně nový Easy Builder 🔥
S novým editorem jsme povýšili vytváření šablon na špičkovou úroveň. Kampaň si můžete postavit bez limitů v designu a stylu.
Doménový soulad aneb jak zvednout vaše ROI
Doménový soulad, nová služba, díky které se dostane vaše e-mail marketingová komunikace na tu nejvyšší úroveň.
Transakční kampaně – aktivace služby a nastavení
Transakční emaily jsou specifickou oblastí email marketingu.
Využijte Rychlé scénáře pro Váš Shoptet
Rychlé scénáře mají předdefinované kompletní nastavení kampaně, všechny kroky v administraci jsou předvyplněné.
Časová osa – perfektní přehled o kontaktech
Řešíte, kdy se váš zákazník dostal do vaší databáze, kdy mu byla konkrétní kampaň doručena nebo kdy rozkliknul link v kampani?
Generátor uživatelských šablon
Nejrychlejší možnost jak vytvořit profesionálně vypadající šablony e-mailové komunikace bez znalostí designu.
Důmyslná ochrana před roboty aneb seznamte se s reCAPTCHOU v3
CAPTCHA je bezpečnostní test, který zamezí počítačovým robotům spamovat vaše formuláře.
Neomezené integrace přináší spolupráce s Integromatem
Integrace e-mailingových kampaní s nástroji třetích stran je vítanou inovací pro všechny klienty, kteří ocení neomezené možnosti pokročilého plánování a vyhodnocování úspěšnosti e-mailového marketingu, automatizované sdílení dat a bohatý reporting. Emailkampane.cz,...
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
Trackovací certifikát
Trackovací certifikát je služba využívající určitou doménu pro všechny odkazy z Vaší marketingové kampaně.
Propojení s kontaktním centrem IPEX.cz
Všechnu příchozí komunikaci – emaily, hovory a chat – můžete díky kontaktnímu centru IPEX zpracovávat v jednom nástroji.
Marketing v krizi?
V době krize a ekonomické recese bývá marketing jednou z prvních oblastí, kde dochází ke snižování rozpočtů.
Ohlédnutí za rokem 2019 s Emailkampane.cz
Prosincové dny jsou již za námi a nezbývá než se opět vrhnout s nasazením do nového roku. Protože...
Jak se změnily spam filtry a základní pravidla odesílání e-mailů
Podle statistik z posledních let tvoří spam více než 90 % z celkového množství poslaných zpráv elektronické pošty.
Třetí místo pro Emailkampane.cz na IEA 2018
S potěšením oznamujeme, že v letošním ročníku Internet Effectiveness Awards 2018 jsme se umístili na třetím místě v kategorii E-mailing.
Dopady GDPR na e-mailový marketing
GDPR je nařízení Evropské unie, které zásadně upravuje a zpřísňuje způsob, jakým budou získávány, ukládány a zpracovávány osobní údaje.
16. ročník kongresu HOREKA 112
Emailkampane.cz jsou již podruhé za sebou partnerem e-mailové komunikace kongresu HOREKA 112.
Dobrá zpráva – SPAMu ubývá
Dnes nás, jakožto zaryté odpůrce SPAMu, potěšila zpráva společnosti Symantec, že klasického SPAMU ubývá.
Etický kodex e-mailingu Seznam.cz
Ve zveřejněném kodexu naleznete návod jak dělat úspěšný e-mail marketing právě na Seznam.cz.
Trackovací certifikát
Trackovací certifikát je služba využívající určitou doménu pro všechny odkazy z Vaší marketingové kampaně.
Propojení s kontaktním centrem IPEX.cz
Všechnu příchozí komunikaci – emaily, hovory a chat – můžete díky kontaktnímu centru IPEX zpracovávat v jednom nástroji.
Marketing v krizi?
V době krize a ekonomické recese bývá marketing jednou z prvních oblastí, kde dochází ke snižování rozpočtů.
Ohlédnutí za rokem 2019 s Emailkampane.cz
Prosincové dny jsou již za námi a nezbývá než se opět vrhnout s nasazením do nového roku. Protože...
Jak se změnily spam filtry a základní pravidla odesílání e-mailů
Podle statistik z posledních let tvoří spam více než 90 % z celkového množství poslaných zpráv elektronické pošty.
Třetí místo pro Emailkampane.cz na IEA 2018
S potěšením oznamujeme, že v letošním ročníku Internet Effectiveness Awards 2018 jsme se umístili na třetím místě v kategorii E-mailing.
Dopady GDPR na e-mailový marketing
GDPR je nařízení Evropské unie, které zásadně upravuje a zpřísňuje způsob, jakým budou získávány, ukládány a zpracovávány osobní údaje.
16. ročník kongresu HOREKA 112
Emailkampane.cz jsou již podruhé za sebou partnerem e-mailové komunikace kongresu HOREKA 112.
Dobrá zpráva – SPAMu ubývá
Dnes nás, jakožto zaryté odpůrce SPAMu, potěšila zpráva společnosti Symantec, že klasického SPAMU ubývá.
Etický kodex e-mailingu Seznam.cz
Ve zveřejněném kodexu naleznete návod jak dělat úspěšný e-mail marketing právě na Seznam.cz.
Trackovací certifikát
Trackovací certifikát je služba využívající určitou doménu pro všechny odkazy z Vaší marketingové kampaně.
Propojení s kontaktním centrem IPEX.cz
Všechnu příchozí komunikaci – emaily, hovory a chat – můžete díky kontaktnímu centru IPEX zpracovávat v jednom nástroji.
Marketing v krizi?
V době krize a ekonomické recese bývá marketing jednou z prvních oblastí, kde dochází ke snižování rozpočtů.
Ohlédnutí za rokem 2019 s Emailkampane.cz
Prosincové dny jsou již za námi a nezbývá než se opět vrhnout s nasazením do nového roku. Protože...
Jak se změnily spam filtry a základní pravidla odesílání e-mailů
Podle statistik z posledních let tvoří spam více než 90 % z celkového množství poslaných zpráv elektronické pošty.
Třetí místo pro Emailkampane.cz na IEA 2018
S potěšením oznamujeme, že v letošním ročníku Internet Effectiveness Awards 2018 jsme se umístili na třetím místě v kategorii E-mailing.
Dopady GDPR na e-mailový marketing
GDPR je nařízení Evropské unie, které zásadně upravuje a zpřísňuje způsob, jakým budou získávány, ukládány a zpracovávány osobní údaje.
16. ročník kongresu HOREKA 112
Emailkampane.cz jsou již podruhé za sebou partnerem e-mailové komunikace kongresu HOREKA 112.
Dobrá zpráva – SPAMu ubývá
Dnes nás, jakožto zaryté odpůrce SPAMu, potěšila zpráva společnosti Symantec, že klasického SPAMU ubývá.
Etický kodex e-mailingu Seznam.cz
Ve zveřejněném kodexu naleznete návod jak dělat úspěšný e-mail marketing právě na Seznam.cz.
Seznam.cz – Jak udělat vaše e-mail kampaně ještě důvěryhodnější?
Jistě jsme se všichni setkali se situací, kdy Vám chodí e-maily od někoho, od koho zprávy přijímat...
Lepší zacílení díky funkci Web Tracking
To, že pro lepší marketingové zacílení je nejlepší o zákazníkovi vědět co nejvíce informací, vám...
Co je API a jak ji využít v e-mailingu?
Co je e-mailové API? E-mailové API (application programming interface) poskytuje aplikacím...
25. ročník kongresu Eastlog 2022
Kongres EASTLOG je největší logistická událost v České republice, která tematicky...
My to uděláme za Vás
My to uděláme za Vás Nevíte jak začít nebo sháníte někoho, kdo bude řešit email marketing za Vás?...
Marketingový kalendář
Naší největší peckou v prvním čtvrtletí letošního roku je bezpochyby spuštění kalendáře významných...
14. ročník kongresu Pharma Profit
Služba Emailkampane.cz se i tento rok stala partnerem e-mailové komunikace kongresu Pharma Profit,...
Kouzlíme s hlavičkami e-mailu
Hlavička je posílaná zároveň s e-mailem a je jeho neoddělitelnou součástí. Ovlivňuje doručitelnost, zařazení do mailboxu.
Bezplatný paušální tarif
Vyzkoušejte si službu Emailkampane.cz úplně zadarmo a bez omezení platnosti. Bez uzavírání účtu. Klidně navždy a pořád zdarma.
Gyors forgatókönyvek
Most megkapta az Emailcampaigns.eu kiegészítő modult a Shoptet e-shopjához, sikeresen aktiválta, és az ügyfeleire vonatkozó adatok automatikusan szinkronizálódnak.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
Jak připravit Váš e-mailing na další sezónu?
Být se zákazníky v kontaktu po celý rok je pro úspěšnost obchodu klíčové a e-mail je stále nejoblíbenějším komunikačním kanálem.
Co je potřeba sledovat ve statistikách e-mail marketingu?
Umět s výsledky statistik efektivně pracovat je klíčové, správnou interpretací statistik lze docílit mnohem lepších výsledků.
Jak zabránit, aby vaše kampaně končily mezi reklamními sděleními?
Chodí vaše e-mailové newslettery odběratelům do složky „Promo akce“ či „Hromadné“ místo „Doručená pošta“?
8 chyb, kterým se při tvorbě e-mailových kampaní vyhnout
Na co si dát pozor, aby byly Vaše kampaně zajímavé a jejich finanční návratnost co nejvyšší?
Jak správně budovat databázi kontaktů?
V e-mail marketingu je důležité mít kvalitní databázi kontaktů. Jak o ni pečovat, aby byl Váš e-mail marketing efektivní?
Rozšířené možnosti automatických kampaní
U automatických kampaní reagujících na hodnotu atributu využijte funkce pracující s aktuálním datem a časem.
Správným načasováním newsletteru dosáhnete vyšších konverzí
Je lepší posílat newsletter v noci či přes oběd? V pondělí nebo o víkendu? Věřte, že to má přímý vliv na výsledky.
Mobilní zařízení a jejich progresivní nárůst mezi poštovními klienty
Stále častěji používaná ke čtení e-mailů jsou mobilní zařízení, jejichž e-mailoví klienti dnes bez omezení zastoupí stejné aplikace na osobním počítači.
Přímý marketing nemá obtěžovat, ale prodávat. Jakou formu zvolit?
S přímým marketingem se setkal asi každý z nás. Ne všichni si to však uvědomují. Termín „přímý...
Co je to phishing a proč se nevyplácí ho používat v e-mailu
Počítačové viry už dávno nepatří mezi to nejnebezpečnější, co na nás na internetu číhá....
Jak připravit Váš e-mailing na další sezónu?
Být se zákazníky v kontaktu po celý rok je pro úspěšnost obchodu klíčové a e-mail je stále nejoblíbenějším komunikačním kanálem.
Co je potřeba sledovat ve statistikách e-mail marketingu?
Umět s výsledky statistik efektivně pracovat je klíčové, správnou interpretací statistik lze docílit mnohem lepších výsledků.
Jak zabránit, aby vaše kampaně končily mezi reklamními sděleními?
Chodí vaše e-mailové newslettery odběratelům do složky „Promo akce“ či „Hromadné“ místo „Doručená pošta“?
8 chyb, kterým se při tvorbě e-mailových kampaní vyhnout
Na co si dát pozor, aby byly Vaše kampaně zajímavé a jejich finanční návratnost co nejvyšší?
Jak správně budovat databázi kontaktů?
V e-mail marketingu je důležité mít kvalitní databázi kontaktů. Jak o ni pečovat, aby byl Váš e-mail marketing efektivní?
Rozšířené možnosti automatických kampaní
U automatických kampaní reagujících na hodnotu atributu využijte funkce pracující s aktuálním datem a časem.
Správným načasováním newsletteru dosáhnete vyšších konverzí
Je lepší posílat newsletter v noci či přes oběd? V pondělí nebo o víkendu? Věřte, že to má přímý vliv na výsledky.
Mobilní zařízení a jejich progresivní nárůst mezi poštovními klienty
Stále častěji používaná ke čtení e-mailů jsou mobilní zařízení, jejichž e-mailoví klienti dnes bez omezení zastoupí stejné aplikace na osobním počítači.
Přímý marketing nemá obtěžovat, ale prodávat. Jakou formu zvolit?
S přímým marketingem se setkal asi každý z nás. Ne všichni si to však uvědomují. Termín „přímý...
Co je to phishing a proč se nevyplácí ho používat v e-mailu
Počítačové viry už dávno nepatří mezi to nejnebezpečnější, co na nás na internetu číhá....
Jak připravit Váš e-mailing na další sezónu?
Být se zákazníky v kontaktu po celý rok je pro úspěšnost obchodu klíčové a e-mail je stále nejoblíbenějším komunikačním kanálem.
Co je potřeba sledovat ve statistikách e-mail marketingu?
Umět s výsledky statistik efektivně pracovat je klíčové, správnou interpretací statistik lze docílit mnohem lepších výsledků.
Jak zabránit, aby vaše kampaně končily mezi reklamními sděleními?
Chodí vaše e-mailové newslettery odběratelům do složky „Promo akce“ či „Hromadné“ místo „Doručená pošta“?
8 chyb, kterým se při tvorbě e-mailových kampaní vyhnout
Na co si dát pozor, aby byly Vaše kampaně zajímavé a jejich finanční návratnost co nejvyšší?
Jak správně budovat databázi kontaktů?
V e-mail marketingu je důležité mít kvalitní databázi kontaktů. Jak o ni pečovat, aby byl Váš e-mail marketing efektivní?
Rozšířené možnosti automatických kampaní
U automatických kampaní reagujících na hodnotu atributu využijte funkce pracující s aktuálním datem a časem.
Správným načasováním newsletteru dosáhnete vyšších konverzí
Je lepší posílat newsletter v noci či přes oběd? V pondělí nebo o víkendu? Věřte, že to má přímý vliv na výsledky.
Mobilní zařízení a jejich progresivní nárůst mezi poštovními klienty
Stále častěji používaná ke čtení e-mailů jsou mobilní zařízení, jejichž e-mailoví klienti dnes bez omezení zastoupí stejné aplikace na osobním počítači.
Přímý marketing nemá obtěžovat, ale prodávat. Jakou formu zvolit?
S přímým marketingem se setkal asi každý z nás. Ne všichni si to však uvědomují. Termín „přímý marketing“ je známý zejména v reklamní komunitě. Běžní lidé definici přímého marketing ani znát nepotřebují. Nijak jim to neovlivní život. Slovní spojení přímý marketing...
Co je to phishing a proč se nevyplácí ho používat v e-mailu
Počítačové viry už dávno nepatří mezi to nejnebezpečnější, co na nás na internetu číhá. Pravděpodobně jste již někdy slyšeli o termínu phishing, často ve spojitosti s krádeží peněz z bankovních účtů poté, co oběti slepě následovali instrukce v podvodném e-mailu, který...
Plugin do Microsoft Dynamics CRM
Microsoft Dynamics CRM může používat Emailkampane.cz pro e-mailové kampaně…Nebojte, zase tak struční nebudeme.
Plugin do Microsoft Dynamics CRM
Microsoft Dynamics CRM může používat Emailkampane.cz pro e-mailové kampaně…Nebojte, zase tak struční nebudeme.
Plugin do Microsoft Dynamics CRM
Microsoft Dynamics CRM může používat Emailkampane.cz pro e-mailové kampaně…Nebojte, zase tak struční nebudeme.
Marketingový kalendář
Naší největší peckou v prvním čtvrtletí letošního roku je bezpochyby spuštění kalendáře významných...
Kouzlíme s hlavičkami e-mailu
Hlavička je posílaná zároveň s e-mailem a je jeho neoddělitelnou součástí. Ovlivňuje doručitelnost, zařazení do mailboxu.
Představujeme úplně nový Easy Builder 🔥
S novým editorem jsme povýšili vytváření šablon na špičkovou úroveň. Kampaň si můžete postavit bez limitů v designu a stylu.
Doménový soulad aneb jak zvednout vaše ROI
Doménový soulad, nová služba, díky které se dostane vaše e-mail marketingová komunikace na tu nejvyšší úroveň.
Transakční kampaně – aktivace služby a nastavení
Transakční emaily jsou specifickou oblastí email marketingu.
Využijte Rychlé scénáře pro Váš Shoptet
Rychlé scénáře mají předdefinované kompletní nastavení kampaně, všechny kroky v administraci jsou předvyplněné.
Časová osa – perfektní přehled o kontaktech
Řešíte, kdy se váš zákazník dostal do vaší databáze, kdy mu byla konkrétní kampaň doručena nebo kdy rozkliknul link v kampani?
Generátor uživatelských šablon
Nejrychlejší možnost jak vytvořit profesionálně vypadající šablony e-mailové komunikace bez znalostí designu.
Důmyslná ochrana před roboty aneb seznamte se s reCAPTCHOU v3
CAPTCHA je bezpečnostní test, který zamezí počítačovým robotům spamovat vaše formuláře.
Neomezené integrace přináší spolupráce s Integromatem
Integrace e-mailingových kampaní s nástroji třetích stran je vítanou inovací pro všechny klienty,...
Marketingový kalendář
Naší největší peckou v prvním čtvrtletí letošního roku je bezpochyby spuštění kalendáře významných...
Kouzlíme s hlavičkami e-mailu
Hlavička je posílaná zároveň s e-mailem a je jeho neoddělitelnou součástí. Ovlivňuje doručitelnost, zařazení do mailboxu.
Představujeme úplně nový Easy Builder 🔥
S novým editorem jsme povýšili vytváření šablon na špičkovou úroveň. Kampaň si můžete postavit bez limitů v designu a stylu.
Doménový soulad aneb jak zvednout vaše ROI
Doménový soulad, nová služba, díky které se dostane vaše e-mail marketingová komunikace na tu nejvyšší úroveň.
Transakční kampaně – aktivace služby a nastavení
Transakční emaily jsou specifickou oblastí email marketingu.
Využijte Rychlé scénáře pro Váš Shoptet
Rychlé scénáře mají předdefinované kompletní nastavení kampaně, všechny kroky v administraci jsou předvyplněné.
Časová osa – perfektní přehled o kontaktech
Řešíte, kdy se váš zákazník dostal do vaší databáze, kdy mu byla konkrétní kampaň doručena nebo kdy rozkliknul link v kampani?
Generátor uživatelských šablon
Nejrychlejší možnost jak vytvořit profesionálně vypadající šablony e-mailové komunikace bez znalostí designu.
Důmyslná ochrana před roboty aneb seznamte se s reCAPTCHOU v3
CAPTCHA je bezpečnostní test, který zamezí počítačovým robotům spamovat vaše formuláře.
Neomezené integrace přináší spolupráce s Integromatem
Integrace e-mailingových kampaní s nástroji třetích stran je vítanou inovací pro všechny klienty,...
Marketingový kalendář
Naší největší peckou v prvním čtvrtletí letošního roku je bezpochyby spuštění kalendáře významných akcí. Najdete ho v naší aplikaci přímo na dashboardu. Jde o kalendář, který kromě klasických jmenných svátků, státních a významných dnů, obsahuje i marketingové akce. A...
Kouzlíme s hlavičkami e-mailu
Hlavička je posílaná zároveň s e-mailem a je jeho neoddělitelnou součástí. Ovlivňuje doručitelnost, zařazení do mailboxu.
Představujeme úplně nový Easy Builder 🔥
S novým editorem jsme povýšili vytváření šablon na špičkovou úroveň. Kampaň si můžete postavit bez limitů v designu a stylu.
Doménový soulad aneb jak zvednout vaše ROI
Doménový soulad, nová služba, díky které se dostane vaše e-mail marketingová komunikace na tu nejvyšší úroveň.
Transakční kampaně – aktivace služby a nastavení
Transakční emaily jsou specifickou oblastí email marketingu.
Využijte Rychlé scénáře pro Váš Shoptet
Rychlé scénáře mají předdefinované kompletní nastavení kampaně, všechny kroky v administraci jsou předvyplněné.
Časová osa – perfektní přehled o kontaktech
Řešíte, kdy se váš zákazník dostal do vaší databáze, kdy mu byla konkrétní kampaň doručena nebo kdy rozkliknul link v kampani?
Generátor uživatelských šablon
Nejrychlejší možnost jak vytvořit profesionálně vypadající šablony e-mailové komunikace bez znalostí designu.
Důmyslná ochrana před roboty aneb seznamte se s reCAPTCHOU v3
CAPTCHA je bezpečnostní test, který zamezí počítačovým robotům spamovat vaše formuláře.
Neomezené integrace přináší spolupráce s Integromatem
Integrace e-mailingových kampaní s nástroji třetích stran je vítanou inovací pro všechny klienty, kteří ocení neomezené možnosti pokročilého plánování a vyhodnocování úspěšnosti e-mailového marketingu, automatizované sdílení dat a bohatý reporting. Emailkampane.cz,...
Trackovací certifikát
Trackovací certifikát je služba využívající určitou doménu pro všechny odkazy z Vaší marketingové kampaně.
Propojení s kontaktním centrem IPEX.cz
Všechnu příchozí komunikaci – emaily, hovory a chat – můžete díky kontaktnímu centru IPEX zpracovávat v jednom nástroji.
Marketing v krizi?
V době krize a ekonomické recese bývá marketing jednou z prvních oblastí, kde dochází ke snižování rozpočtů.
Ohlédnutí za rokem 2019 s Emailkampane.cz
Prosincové dny jsou již za námi a nezbývá než se opět vrhnout s nasazením do nového roku. Protože...
Jak se změnily spam filtry a základní pravidla odesílání e-mailů
Podle statistik z posledních let tvoří spam více než 90 % z celkového množství poslaných zpráv elektronické pošty.
Třetí místo pro Emailkampane.cz na IEA 2018
S potěšením oznamujeme, že v letošním ročníku Internet Effectiveness Awards 2018 jsme se umístili na třetím místě v kategorii E-mailing.
Dopady GDPR na e-mailový marketing
GDPR je nařízení Evropské unie, které zásadně upravuje a zpřísňuje způsob, jakým budou získávány, ukládány a zpracovávány osobní údaje.
16. ročník kongresu HOREKA 112
Emailkampane.cz jsou již podruhé za sebou partnerem e-mailové komunikace kongresu HOREKA 112.
Dobrá zpráva – SPAMu ubývá
Dnes nás, jakožto zaryté odpůrce SPAMu, potěšila zpráva společnosti Symantec, že klasického SPAMU ubývá.
Etický kodex e-mailingu Seznam.cz
Ve zveřejněném kodexu naleznete návod jak dělat úspěšný e-mail marketing právě na Seznam.cz.
Trackovací certifikát
Trackovací certifikát je služba využívající určitou doménu pro všechny odkazy z Vaší marketingové kampaně.
Propojení s kontaktním centrem IPEX.cz
Všechnu příchozí komunikaci – emaily, hovory a chat – můžete díky kontaktnímu centru IPEX zpracovávat v jednom nástroji.
Marketing v krizi?
V době krize a ekonomické recese bývá marketing jednou z prvních oblastí, kde dochází ke snižování rozpočtů.
Ohlédnutí za rokem 2019 s Emailkampane.cz
Prosincové dny jsou již za námi a nezbývá než se opět vrhnout s nasazením do nového roku. Protože...
Jak se změnily spam filtry a základní pravidla odesílání e-mailů
Podle statistik z posledních let tvoří spam více než 90 % z celkového množství poslaných zpráv elektronické pošty.
Třetí místo pro Emailkampane.cz na IEA 2018
S potěšením oznamujeme, že v letošním ročníku Internet Effectiveness Awards 2018 jsme se umístili na třetím místě v kategorii E-mailing.
Dopady GDPR na e-mailový marketing
GDPR je nařízení Evropské unie, které zásadně upravuje a zpřísňuje způsob, jakým budou získávány, ukládány a zpracovávány osobní údaje.
16. ročník kongresu HOREKA 112
Emailkampane.cz jsou již podruhé za sebou partnerem e-mailové komunikace kongresu HOREKA 112.
Dobrá zpráva – SPAMu ubývá
Dnes nás, jakožto zaryté odpůrce SPAMu, potěšila zpráva společnosti Symantec, že klasického SPAMU ubývá.
Etický kodex e-mailingu Seznam.cz
Ve zveřejněném kodexu naleznete návod jak dělat úspěšný e-mail marketing právě na Seznam.cz.
Trackovací certifikát
Trackovací certifikát je služba využívající určitou doménu pro všechny odkazy z Vaší marketingové kampaně.
Propojení s kontaktním centrem IPEX.cz
Všechnu příchozí komunikaci – emaily, hovory a chat – můžete díky kontaktnímu centru IPEX zpracovávat v jednom nástroji.
Marketing v krizi?
V době krize a ekonomické recese bývá marketing jednou z prvních oblastí, kde dochází ke snižování rozpočtů.
Ohlédnutí za rokem 2019 s Emailkampane.cz
Prosincové dny jsou již za námi a nezbývá než se opět vrhnout s nasazením do nového roku. Protože...
Jak se změnily spam filtry a základní pravidla odesílání e-mailů
Podle statistik z posledních let tvoří spam více než 90 % z celkového množství poslaných zpráv elektronické pošty.
Třetí místo pro Emailkampane.cz na IEA 2018
S potěšením oznamujeme, že v letošním ročníku Internet Effectiveness Awards 2018 jsme se umístili na třetím místě v kategorii E-mailing.
Dopady GDPR na e-mailový marketing
GDPR je nařízení Evropské unie, které zásadně upravuje a zpřísňuje způsob, jakým budou získávány, ukládány a zpracovávány osobní údaje.
16. ročník kongresu HOREKA 112
Emailkampane.cz jsou již podruhé za sebou partnerem e-mailové komunikace kongresu HOREKA 112.
Dobrá zpráva – SPAMu ubývá
Dnes nás, jakožto zaryté odpůrce SPAMu, potěšila zpráva společnosti Symantec, že klasického SPAMU ubývá.
Etický kodex e-mailingu Seznam.cz
Ve zveřejněném kodexu naleznete návod jak dělat úspěšný e-mail marketing právě na Seznam.cz.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
Líbí se Vám služba Emailkampane.cz?