Blog
Naučte se pracovat se službou Emailkampane.cz a staňte se profesionálem v email marketingu
Co je API a jak ji využít v e-mailingu?
Co je e-mailové API? E-mailové API (application programming interface) poskytuje aplikacím...
25. ročník kongresu Eastlog 2022
Kongres EASTLOG je největší logistická událost v České republice, která tematicky...
My to uděláme za Vás
My to uděláme za Vás Nevíte jak začít nebo sháníte někoho, kdo bude řešit email marketing za Vás?...
Marketingový kalendář
Naší největší peckou v prvním čtvrtletí letošního roku je bezpochyby spuštění kalendáře významných...
14. ročník kongresu Pharma Profit
Služba Emailkampane.cz se i tento rok stala partnerem e-mailové komunikace kongresu Pharma Profit,...
Kouzlíme s hlavičkami e-mailu
Hlavička je posílaná zároveň s e-mailem a je jeho neoddělitelnou součástí. Ovlivňuje doručitelnost, zařazení do mailboxu.
Bezplatný paušální tarif
Vyzkoušejte si službu Emailkampane.cz úplně zadarmo a bez omezení platnosti. Bez uzavírání účtu. Klidně navždy a pořád zdarma.
Představujeme úplně nový Easy Builder 🔥
S novým editorem jsme povýšili vytváření šablon na špičkovou úroveň. Kampaň si můžete postavit bez limitů v designu a stylu.
Doménový soulad aneb jak zvednout vaše ROI
Doménový soulad, nová služba, díky které se dostane vaše e-mail marketingová komunikace na tu nejvyšší úroveň.
Transakční kampaně – aktivace služby a nastavení
Transakční emaily jsou specifickou oblastí email marketingu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
Emoji, emotikony a symboly
Jeden obrázek vyjádří více než tisíc slov. To samé platí o emotikonách, pomocí kterých snadno zaujmete příjemce.
Složka „Hromadné“ na Seznam.cz
Začátkem roku 2015 jsme vás informovali o novince u služby E-mail portálu Seznam.cz – zavedení složky Hromadné.
Jak nastavit SPF záznamy u nejrozšířenějších web hostingů v ČR
Pro správné doručení vašich kampaní je nutné mít správně nastavený SPF záznam u vaší rozesílací domény.
Inteligentní rozesílání
Nechte systém rozhodnout, kdy komu poslat e-mail. Emailkampane.cz pro každého příjemce vytváří unikátní model chování.
HTML šablona newsletteru – proč si ji nechat vytvořit?
Design newsletteru, který koresponduje s Corporate Identity dokáže zvýšit efekt kampaně až o desítky procent.
Práce s přílohami
Podívejme se na možnosti a omezení přidávání příloh k e-mailové kampani.
Omezení Centrum.cz
Centrum.cz má obecně velmi odlišnou politiku pro spolupráci s providery e-mail marketingových služeb.
Jak správně v kampani nastavit oslovení?
Potřebujete ve Vašich kampaních používat dynamickou personalizaci, oslovit Vaše příjemce přímo?
Phishing aneb podvodné e-maily od „bank“
V poslední době se začaly objevovat podvodné e-maily, které mají za cíl oklamat a nebo dokonce okrást neopatrné příjemce.
Vysvětlení původu marketingového souhlasu
U každé kampaně nyní bude možné nastavit text s vysvětlením důvodu, proč je adresátovi zasláno právě toto obchodní sdělení.
Emoji, emotikony a symboly
Jeden obrázek vyjádří více než tisíc slov. To samé platí o emotikonách, pomocí kterých snadno zaujmete příjemce.
Složka „Hromadné“ na Seznam.cz
Začátkem roku 2015 jsme vás informovali o novince u služby E-mail portálu Seznam.cz – zavedení složky Hromadné.
Jak nastavit SPF záznamy u nejrozšířenějších web hostingů v ČR
Pro správné doručení vašich kampaní je nutné mít správně nastavený SPF záznam u vaší rozesílací domény.
Inteligentní rozesílání
Nechte systém rozhodnout, kdy komu poslat e-mail. Emailkampane.cz pro každého příjemce vytváří unikátní model chování.
HTML šablona newsletteru – proč si ji nechat vytvořit?
Design newsletteru, který koresponduje s Corporate Identity dokáže zvýšit efekt kampaně až o desítky procent.
Práce s přílohami
Podívejme se na možnosti a omezení přidávání příloh k e-mailové kampani.
Omezení Centrum.cz
Centrum.cz má obecně velmi odlišnou politiku pro spolupráci s providery e-mail marketingových služeb.
Jak správně v kampani nastavit oslovení?
Potřebujete ve Vašich kampaních používat dynamickou personalizaci, oslovit Vaše příjemce přímo?
Phishing aneb podvodné e-maily od „bank“
V poslední době se začaly objevovat podvodné e-maily, které mají za cíl oklamat a nebo dokonce okrást neopatrné příjemce.
Vysvětlení původu marketingového souhlasu
U každé kampaně nyní bude možné nastavit text s vysvětlením důvodu, proč je adresátovi zasláno právě toto obchodní sdělení.
Emoji, emotikony a symboly
Jeden obrázek vyjádří více než tisíc slov. To samé platí o emotikonách, pomocí kterých snadno zaujmete příjemce.
Složka „Hromadné“ na Seznam.cz
Začátkem roku 2015 jsme vás informovali o novince u služby E-mail portálu Seznam.cz – zavedení složky Hromadné.
Jak nastavit SPF záznamy u nejrozšířenějších web hostingů v ČR
Pro správné doručení vašich kampaní je nutné mít správně nastavený SPF záznam u vaší rozesílací domény.
Inteligentní rozesílání
Nechte systém rozhodnout, kdy komu poslat e-mail. Emailkampane.cz pro každého příjemce vytváří unikátní model chování.
HTML šablona newsletteru – proč si ji nechat vytvořit?
Design newsletteru, který koresponduje s Corporate Identity dokáže zvýšit efekt kampaně až o desítky procent.
Práce s přílohami
Podívejme se na možnosti a omezení přidávání příloh k e-mailové kampani.
Omezení Centrum.cz
Centrum.cz má obecně velmi odlišnou politiku pro spolupráci s providery e-mail marketingových služeb.
Jak správně v kampani nastavit oslovení?
Potřebujete ve Vašich kampaních používat dynamickou personalizaci, oslovit Vaše příjemce přímo?
Phishing aneb podvodné e-maily od „bank“
V poslední době se začaly objevovat podvodné e-maily, které mají za cíl oklamat a nebo dokonce okrást neopatrné příjemce.
Vysvětlení původu marketingového souhlasu
U každé kampaně nyní bude možné nastavit text s vysvětlením důvodu, proč je adresátovi zasláno právě toto obchodní sdělení.
Použití hashtagů ve službě Emailkampane.cz
Podporujeme vyhledávání Skupin kontaktů, Kampaní a Šablon pomocí #, stačí ho použít v názvu a pozdějším vyhledávání.
Propojení Smartsupp a Emailkampane.cz
Mít na webu live chat je rychlý způsob, jak navázat konverzaci s návštěvníky a proměnit je ve spokojené zákazníky.
Doplněk Emailkampane.cz pro platformu Shoptet
Ve spolupráci se Shoptet.cz jsme spustili doplněk, který nabízí efektivní správu e-shopu a automatický přenos dat o zákaznících.
Umíme posílat SMS!
Každodenním pomocníkem většiny z nás chytrý telefon, na kterém si zobrazuje zprávy až 65 % lidí již těsně po probuzení.
Popřejte jednoduše klientům k svátku či narozeninám
Stačí znát jméno a datum narození klientů, nastavit kampaň a nechat systém rozesílat přání za vás.
Rozšířené možnosti automatických kampaní
U automatických kampaní reagujících na hodnotu atributu využijte funkce pracující s aktuálním datem a časem.
Správným načasováním newsletteru dosáhnete vyšších konverzí
Je lepší posílat newsletter v noci či přes oběd? V pondělí nebo o víkendu? Věřte, že to má přímý vliv na výsledky.
Jednoduché API aneb synchronizujeme kontakty
Pro zjednodušení implementace nejvyužívanějších příkazů jsme kromě komplexního API připravili i jednoduché API.
Integrace služby Seeky.cz
Díky propojení se službou Seeky.cz se budou data o firemních návštěvnících Vašeho webu ukládat přímo pod Váš účet.
Produktový XML feed
Integrace XML feedu s Vaším účtem u Emailkampane.cz Vám umožní pohodlně a rychle sestavit obsah e-mailu.
Použití hashtagů ve službě Emailkampane.cz
Podporujeme vyhledávání Skupin kontaktů, Kampaní a Šablon pomocí #, stačí ho použít v názvu a pozdějším vyhledávání.
Propojení Smartsupp a Emailkampane.cz
Mít na webu live chat je rychlý způsob, jak navázat konverzaci s návštěvníky a proměnit je ve spokojené zákazníky.
Doplněk Emailkampane.cz pro platformu Shoptet
Ve spolupráci se Shoptet.cz jsme spustili doplněk, který nabízí efektivní správu e-shopu a automatický přenos dat o zákaznících.
Umíme posílat SMS!
Každodenním pomocníkem většiny z nás chytrý telefon, na kterém si zobrazuje zprávy až 65 % lidí již těsně po probuzení.
Popřejte jednoduše klientům k svátku či narozeninám
Stačí znát jméno a datum narození klientů, nastavit kampaň a nechat systém rozesílat přání za vás.
Rozšířené možnosti automatických kampaní
U automatických kampaní reagujících na hodnotu atributu využijte funkce pracující s aktuálním datem a časem.
Správným načasováním newsletteru dosáhnete vyšších konverzí
Je lepší posílat newsletter v noci či přes oběd? V pondělí nebo o víkendu? Věřte, že to má přímý vliv na výsledky.
Jednoduché API aneb synchronizujeme kontakty
Pro zjednodušení implementace nejvyužívanějších příkazů jsme kromě komplexního API připravili i jednoduché API.
Integrace služby Seeky.cz
Díky propojení se službou Seeky.cz se budou data o firemních návštěvnících Vašeho webu ukládat přímo pod Váš účet.
Produktový XML feed
Integrace XML feedu s Vaším účtem u Emailkampane.cz Vám umožní pohodlně a rychle sestavit obsah e-mailu.
Použití hashtagů ve službě Emailkampane.cz
Podporujeme vyhledávání Skupin kontaktů, Kampaní a Šablon pomocí #, stačí ho použít v názvu a pozdějším vyhledávání.
Propojení Smartsupp a Emailkampane.cz
Mít na webu live chat je rychlý způsob, jak navázat konverzaci s návštěvníky a proměnit je ve spokojené zákazníky.
Doplněk Emailkampane.cz pro platformu Shoptet
Ve spolupráci se Shoptet.cz jsme spustili doplněk, který nabízí efektivní správu e-shopu a automatický přenos dat o zákaznících.
Umíme posílat SMS!
Každodenním pomocníkem většiny z nás chytrý telefon, na kterém si zobrazuje zprávy až 65 % lidí již těsně po probuzení.
Popřejte jednoduše klientům k svátku či narozeninám
Stačí znát jméno a datum narození klientů, nastavit kampaň a nechat systém rozesílat přání za vás.
Rozšířené možnosti automatických kampaní
U automatických kampaní reagujících na hodnotu atributu využijte funkce pracující s aktuálním datem a časem.
Správným načasováním newsletteru dosáhnete vyšších konverzí
Je lepší posílat newsletter v noci či přes oběd? V pondělí nebo o víkendu? Věřte, že to má přímý vliv na výsledky.
Jednoduché API aneb synchronizujeme kontakty
Pro zjednodušení implementace nejvyužívanějších příkazů jsme kromě komplexního API připravili i jednoduché API.
Integrace služby Seeky.cz
Díky propojení se službou Seeky.cz se budou data o firemních návštěvnících Vašeho webu ukládat přímo pod Váš účet.
Produktový XML feed
Integrace XML feedu s Vaším účtem u Emailkampane.cz Vám umožní pohodlně a rychle sestavit obsah e-mailu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
Dobrá zpráva – SPAMu ubývá
Dnes nás, jakožto zaryté odpůrce SPAMu, potěšila zpráva společnosti Symantec, že klasického SPAMU ubývá.
Etický kodex e-mailingu Seznam.cz
Ve zveřejněném kodexu naleznete návod jak dělat úspěšný e-mail marketing právě na Seznam.cz.
Gmail „bude zobrazovat obrázky“
Každý, kdo se zajímá o e-mail marketing v poslední době zaznamenal mediálně přetřásanou „inovaci“...
Seznam.cz zablokoval MailChimp
Seznam.cz zablokoval službu MailChimp a rozesílky s ní související – Otázka zní jestli je to dobře...
Dobrá zpráva – SPAMu ubývá
Dnes nás, jakožto zaryté odpůrce SPAMu, potěšila zpráva společnosti Symantec, že klasického SPAMU ubývá.
Etický kodex e-mailingu Seznam.cz
Ve zveřejněném kodexu naleznete návod jak dělat úspěšný e-mail marketing právě na Seznam.cz.
Gmail „bude zobrazovat obrázky“
Každý, kdo se zajímá o e-mail marketing v poslední době zaznamenal mediálně přetřásanou „inovaci“...
Seznam.cz zablokoval MailChimp
Seznam.cz zablokoval službu MailChimp a rozesílky s ní související – Otázka zní jestli je to dobře...
Dobrá zpráva – SPAMu ubývá
Dnes nás, jakožto zaryté odpůrce SPAMu, potěšila zpráva společnosti Symantec, že klasického SPAMU ubývá.
Etický kodex e-mailingu Seznam.cz
Ve zveřejněném kodexu naleznete návod jak dělat úspěšný e-mail marketing právě na Seznam.cz.
Gmail „bude zobrazovat obrázky“
Každý, kdo se zajímá o e-mail marketing v poslední době zaznamenal mediálně přetřásanou „inovaci“...
Seznam.cz zablokoval MailChimp
Seznam.cz zablokoval službu MailChimp a rozesílky s ní související – Otázka zní jestli je to dobře...
Co je API a jak ji využít v e-mailingu?
Co je e-mailové API? E-mailové API (application programming interface) poskytuje aplikacím...
25. ročník kongresu Eastlog 2022
Kongres EASTLOG je největší logistická událost v České republice, která tematicky...
My to uděláme za Vás
My to uděláme za Vás Nevíte jak začít nebo sháníte někoho, kdo bude řešit email marketing za Vás?...
Marketingový kalendář
Naší největší peckou v prvním čtvrtletí letošního roku je bezpochyby spuštění kalendáře významných...
14. ročník kongresu Pharma Profit
Služba Emailkampane.cz se i tento rok stala partnerem e-mailové komunikace kongresu Pharma Profit,...
Kouzlíme s hlavičkami e-mailu
Hlavička je posílaná zároveň s e-mailem a je jeho neoddělitelnou součástí. Ovlivňuje doručitelnost, zařazení do mailboxu.
Bezplatný paušální tarif
Vyzkoušejte si službu Emailkampane.cz úplně zadarmo a bez omezení platnosti. Bez uzavírání účtu. Klidně navždy a pořád zdarma.
Představujeme úplně nový Easy Builder 🔥
S novým editorem jsme povýšili vytváření šablon na špičkovou úroveň. Kampaň si můžete postavit bez limitů v designu a stylu.
Doménový soulad aneb jak zvednout vaše ROI
Doménový soulad, nová služba, díky které se dostane vaše e-mail marketingová komunikace na tu nejvyšší úroveň.
Transakční kampaně – aktivace služby a nastavení
Transakční emaily jsou specifickou oblastí email marketingu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
Emoji, emotikony a symboly
Jeden obrázek vyjádří více než tisíc slov. To samé platí o emotikonách, pomocí kterých snadno zaujmete příjemce.
Složka „Hromadné“ na Seznam.cz
Začátkem roku 2015 jsme vás informovali o novince u služby E-mail portálu Seznam.cz – zavedení složky Hromadné.
Jak nastavit SPF záznamy u nejrozšířenějších web hostingů v ČR
Pro správné doručení vašich kampaní je nutné mít správně nastavený SPF záznam u vaší rozesílací domény.
Inteligentní rozesílání
Nechte systém rozhodnout, kdy komu poslat e-mail. Emailkampane.cz pro každého příjemce vytváří unikátní model chování.
HTML šablona newsletteru – proč si ji nechat vytvořit?
Design newsletteru, který koresponduje s Corporate Identity dokáže zvýšit efekt kampaně až o desítky procent.
Práce s přílohami
Podívejme se na možnosti a omezení přidávání příloh k e-mailové kampani.
Omezení Centrum.cz
Centrum.cz má obecně velmi odlišnou politiku pro spolupráci s providery e-mail marketingových služeb.
Jak správně v kampani nastavit oslovení?
Potřebujete ve Vašich kampaních používat dynamickou personalizaci, oslovit Vaše příjemce přímo?
Phishing aneb podvodné e-maily od „bank“
V poslední době se začaly objevovat podvodné e-maily, které mají za cíl oklamat a nebo dokonce okrást neopatrné příjemce.
Vysvětlení původu marketingového souhlasu
U každé kampaně nyní bude možné nastavit text s vysvětlením důvodu, proč je adresátovi zasláno právě toto obchodní sdělení.
Emoji, emotikony a symboly
Jeden obrázek vyjádří více než tisíc slov. To samé platí o emotikonách, pomocí kterých snadno zaujmete příjemce.
Složka „Hromadné“ na Seznam.cz
Začátkem roku 2015 jsme vás informovali o novince u služby E-mail portálu Seznam.cz – zavedení složky Hromadné.
Jak nastavit SPF záznamy u nejrozšířenějších web hostingů v ČR
Pro správné doručení vašich kampaní je nutné mít správně nastavený SPF záznam u vaší rozesílací domény.
Inteligentní rozesílání
Nechte systém rozhodnout, kdy komu poslat e-mail. Emailkampane.cz pro každého příjemce vytváří unikátní model chování.
HTML šablona newsletteru – proč si ji nechat vytvořit?
Design newsletteru, který koresponduje s Corporate Identity dokáže zvýšit efekt kampaně až o desítky procent.
Práce s přílohami
Podívejme se na možnosti a omezení přidávání příloh k e-mailové kampani.
Omezení Centrum.cz
Centrum.cz má obecně velmi odlišnou politiku pro spolupráci s providery e-mail marketingových služeb.
Jak správně v kampani nastavit oslovení?
Potřebujete ve Vašich kampaních používat dynamickou personalizaci, oslovit Vaše příjemce přímo?
Phishing aneb podvodné e-maily od „bank“
V poslední době se začaly objevovat podvodné e-maily, které mají za cíl oklamat a nebo dokonce okrást neopatrné příjemce.
Vysvětlení původu marketingového souhlasu
U každé kampaně nyní bude možné nastavit text s vysvětlením důvodu, proč je adresátovi zasláno právě toto obchodní sdělení.
Emoji, emotikony a symboly
Jeden obrázek vyjádří více než tisíc slov. To samé platí o emotikonách, pomocí kterých snadno zaujmete příjemce.
Složka „Hromadné“ na Seznam.cz
Začátkem roku 2015 jsme vás informovali o novince u služby E-mail portálu Seznam.cz – zavedení složky Hromadné.
Jak nastavit SPF záznamy u nejrozšířenějších web hostingů v ČR
Pro správné doručení vašich kampaní je nutné mít správně nastavený SPF záznam u vaší rozesílací domény.
Inteligentní rozesílání
Nechte systém rozhodnout, kdy komu poslat e-mail. Emailkampane.cz pro každého příjemce vytváří unikátní model chování.
HTML šablona newsletteru – proč si ji nechat vytvořit?
Design newsletteru, který koresponduje s Corporate Identity dokáže zvýšit efekt kampaně až o desítky procent.
Práce s přílohami
Podívejme se na možnosti a omezení přidávání příloh k e-mailové kampani.
Omezení Centrum.cz
Centrum.cz má obecně velmi odlišnou politiku pro spolupráci s providery e-mail marketingových služeb.
Jak správně v kampani nastavit oslovení?
Potřebujete ve Vašich kampaních používat dynamickou personalizaci, oslovit Vaše příjemce přímo?
Phishing aneb podvodné e-maily od „bank“
V poslední době se začaly objevovat podvodné e-maily, které mají za cíl oklamat a nebo dokonce okrást neopatrné příjemce.
Vysvětlení původu marketingového souhlasu
U každé kampaně nyní bude možné nastavit text s vysvětlením důvodu, proč je adresátovi zasláno právě toto obchodní sdělení.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
Použití hashtagů ve službě Emailkampane.cz
Podporujeme vyhledávání Skupin kontaktů, Kampaní a Šablon pomocí #, stačí ho použít v názvu a pozdějším vyhledávání.
Propojení Smartsupp a Emailkampane.cz
Mít na webu live chat je rychlý způsob, jak navázat konverzaci s návštěvníky a proměnit je ve spokojené zákazníky.
Doplněk Emailkampane.cz pro platformu Shoptet
Ve spolupráci se Shoptet.cz jsme spustili doplněk, který nabízí efektivní správu e-shopu a automatický přenos dat o zákaznících.
Umíme posílat SMS!
Každodenním pomocníkem většiny z nás chytrý telefon, na kterém si zobrazuje zprávy až 65 % lidí již těsně po probuzení.
Popřejte jednoduše klientům k svátku či narozeninám
Stačí znát jméno a datum narození klientů, nastavit kampaň a nechat systém rozesílat přání za vás.
Rozšířené možnosti automatických kampaní
U automatických kampaní reagujících na hodnotu atributu využijte funkce pracující s aktuálním datem a časem.
Správným načasováním newsletteru dosáhnete vyšších konverzí
Je lepší posílat newsletter v noci či přes oběd? V pondělí nebo o víkendu? Věřte, že to má přímý vliv na výsledky.
Jednoduché API aneb synchronizujeme kontakty
Pro zjednodušení implementace nejvyužívanějších příkazů jsme kromě komplexního API připravili i jednoduché API.
Integrace služby Seeky.cz
Díky propojení se službou Seeky.cz se budou data o firemních návštěvnících Vašeho webu ukládat přímo pod Váš účet.
Produktový XML feed
Integrace XML feedu s Vaším účtem u Emailkampane.cz Vám umožní pohodlně a rychle sestavit obsah e-mailu.
Použití hashtagů ve službě Emailkampane.cz
Podporujeme vyhledávání Skupin kontaktů, Kampaní a Šablon pomocí #, stačí ho použít v názvu a pozdějším vyhledávání.
Propojení Smartsupp a Emailkampane.cz
Mít na webu live chat je rychlý způsob, jak navázat konverzaci s návštěvníky a proměnit je ve spokojené zákazníky.
Doplněk Emailkampane.cz pro platformu Shoptet
Ve spolupráci se Shoptet.cz jsme spustili doplněk, který nabízí efektivní správu e-shopu a automatický přenos dat o zákaznících.
Umíme posílat SMS!
Každodenním pomocníkem většiny z nás chytrý telefon, na kterém si zobrazuje zprávy až 65 % lidí již těsně po probuzení.
Popřejte jednoduše klientům k svátku či narozeninám
Stačí znát jméno a datum narození klientů, nastavit kampaň a nechat systém rozesílat přání za vás.
Rozšířené možnosti automatických kampaní
U automatických kampaní reagujících na hodnotu atributu využijte funkce pracující s aktuálním datem a časem.
Správným načasováním newsletteru dosáhnete vyšších konverzí
Je lepší posílat newsletter v noci či přes oběd? V pondělí nebo o víkendu? Věřte, že to má přímý vliv na výsledky.
Jednoduché API aneb synchronizujeme kontakty
Pro zjednodušení implementace nejvyužívanějších příkazů jsme kromě komplexního API připravili i jednoduché API.
Integrace služby Seeky.cz
Díky propojení se službou Seeky.cz se budou data o firemních návštěvnících Vašeho webu ukládat přímo pod Váš účet.
Produktový XML feed
Integrace XML feedu s Vaším účtem u Emailkampane.cz Vám umožní pohodlně a rychle sestavit obsah e-mailu.
Použití hashtagů ve službě Emailkampane.cz
Podporujeme vyhledávání Skupin kontaktů, Kampaní a Šablon pomocí #, stačí ho použít v názvu a pozdějším vyhledávání.
Propojení Smartsupp a Emailkampane.cz
Mít na webu live chat je rychlý způsob, jak navázat konverzaci s návštěvníky a proměnit je ve spokojené zákazníky.
Doplněk Emailkampane.cz pro platformu Shoptet
Ve spolupráci se Shoptet.cz jsme spustili doplněk, který nabízí efektivní správu e-shopu a automatický přenos dat o zákaznících.
Umíme posílat SMS!
Každodenním pomocníkem většiny z nás chytrý telefon, na kterém si zobrazuje zprávy až 65 % lidí již těsně po probuzení.
Popřejte jednoduše klientům k svátku či narozeninám
Stačí znát jméno a datum narození klientů, nastavit kampaň a nechat systém rozesílat přání za vás.
Rozšířené možnosti automatických kampaní
U automatických kampaní reagujících na hodnotu atributu využijte funkce pracující s aktuálním datem a časem.
Správným načasováním newsletteru dosáhnete vyšších konverzí
Je lepší posílat newsletter v noci či přes oběd? V pondělí nebo o víkendu? Věřte, že to má přímý vliv na výsledky.
Jednoduché API aneb synchronizujeme kontakty
Pro zjednodušení implementace nejvyužívanějších příkazů jsme kromě komplexního API připravili i jednoduché API.
Integrace služby Seeky.cz
Díky propojení se službou Seeky.cz se budou data o firemních návštěvnících Vašeho webu ukládat přímo pod Váš účet.
Produktový XML feed
Integrace XML feedu s Vaším účtem u Emailkampane.cz Vám umožní pohodlně a rychle sestavit obsah e-mailu.
Dobrá zpráva – SPAMu ubývá
Dnes nás, jakožto zaryté odpůrce SPAMu, potěšila zpráva společnosti Symantec, že klasického SPAMU ubývá.
Etický kodex e-mailingu Seznam.cz
Ve zveřejněném kodexu naleznete návod jak dělat úspěšný e-mail marketing právě na Seznam.cz.
Gmail „bude zobrazovat obrázky“
Každý, kdo se zajímá o e-mail marketing v poslední době zaznamenal mediálně přetřásanou „inovaci“...
Seznam.cz zablokoval MailChimp
Seznam.cz zablokoval službu MailChimp a rozesílky s ní související – Otázka zní jestli je to dobře...
Dobrá zpráva – SPAMu ubývá
Dnes nás, jakožto zaryté odpůrce SPAMu, potěšila zpráva společnosti Symantec, že klasického SPAMU ubývá.
Etický kodex e-mailingu Seznam.cz
Ve zveřejněném kodexu naleznete návod jak dělat úspěšný e-mail marketing právě na Seznam.cz.
Gmail „bude zobrazovat obrázky“
Každý, kdo se zajímá o e-mail marketing v poslední době zaznamenal mediálně přetřásanou „inovaci“...
Seznam.cz zablokoval MailChimp
Seznam.cz zablokoval službu MailChimp a rozesílky s ní související – Otázka zní jestli je to dobře...
Dobrá zpráva – SPAMu ubývá
Dnes nás, jakožto zaryté odpůrce SPAMu, potěšila zpráva společnosti Symantec, že klasického SPAMU ubývá.
Etický kodex e-mailingu Seznam.cz
Ve zveřejněném kodexu naleznete návod jak dělat úspěšný e-mail marketing právě na Seznam.cz.
Gmail „bude zobrazovat obrázky“
Každý, kdo se zajímá o e-mail marketing v poslední době zaznamenal mediálně přetřásanou „inovaci“...
Seznam.cz zablokoval MailChimp
Seznam.cz zablokoval službu MailChimp a rozesílky s ní související – Otázka zní jestli je to dobře...
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.