Blog
Naučte se pracovat se službou Emailkampane.cz a staňte se profesionálem v email marketingu
Zvýšení bezpečnosti a důvěry s dvoufázovým ověřením
Každý den zadáváme hesla - odemykáme telefony, přihlašujeme se do e-mailů a ověřujeme platby....
Filtrování kontaktů na základě nákupního chování
Chápete potřeby a přání svých zákazníků? Může to být složité, zvláště když zákazníci často nevědí,...
Opuštěný košík: Jak analyzovat a zlepšit své e-commerce strategie
Virtuální nákupní košík – malá, zdánlivě nevinná ikonka. Většině e-commerce obchodů je jistě...
Jak nechat vaše emailové kampaně pracovat, zatímco si užíváte dovolené?
Léto je už v plném proudu a s ním také čas zasloužené dovolené. Možná si myslíte, že to může být...
Generování příspěvků na sociální sítě z odeslané kampaně
Jelikož se neustále snažíme vám usnadnit práci a ušetřit drahocenný čas, tak jsme pro vás...
Vlastní preference a maximální personalizace: Vytvořili jsme pro eWay stránku pro personalizaci emailových newsletterů
V dnešním světě digitálního podnikání je důležité, aby společnosti nabízely svým uživatelům...
7 tipů na úspěšný newsletter
Slovo newsletter známe určitě všichni. Každý den nám takových newsletterů chodí desítky do naší...
Výlet plný oslav a dobrodružství v srdci Jeseníků
V rámci oslav 10. výročí naší společnosti jsme se rozhodli vydat na nezapomenutelný firemní výlet,...
Artex a Emailkampane.cz jsou partneři v Microsoft Dynamics CRM
S radostí oznamujeme, že jsme navázali partnerství s firmou ARTEX informační systémy spol. s.r.o....
Vylepšený Trackovací certifikát
Služba nazvaná Trackovací certifikát (dříve známá jako Trackovací nebo Sledovací doména) umožňuje...
Affiliate program – provizní systém pro partnery
Affiliate program je systém odměn pro partnery, kteří nás promují a přivádějí službě Emailkampane.cz nové zákazníky.
Affiliate program – provizní systém pro partnery
Affiliate program je systém odměn pro partnery, kteří nás promují a přivádějí službě Emailkampane.cz nové zákazníky.
Affiliate program – provizní systém pro partnery
Affiliate program je systém odměn pro partnery, kteří nás promují a přivádějí službě Emailkampane.cz nové zákazníky.
Vlastní preference a maximální personalizace: Vytvořili jsme pro eWay stránku pro personalizaci emailových newsletterů
V dnešním světě digitálního podnikání je důležité, aby společnosti nabízely svým uživatelům...
Nová generace integrace eWay-CRM
Jednoduše, intuitivně a efektivně automatizujte nebo plánujte kampaně nebo informační e‑maily z...
E-mailingový doplněk na Microsoft AppSource
Stali jsme se oficiálním mailingovým doplňkem pro Microsoft Dynamics 365 a jsme na MS Appsource!
Rozhovor se spoluzakladateli eWay-CRM
Jak systém vznikal, jaká jsou jeho specifika a co se plánuje do budoucna? To se dočtete v rozhovoru.
Doplněk Sprinx Email Campaigns v praxi
Přečtěte si o novém doplňku Sprinx Email Campaigns, který umožňuje snazší zasílání newsletterů.
Využíváte Salesforce a chcete rozesílat newslettery?
Sprinx Email Campaigns umožňuje snazší zasílání a trackování newsletterů při rozesílání velkého množství e-mailů ze Salesforce CRM.
Přínosy integrace produktu Emailkampane.cz s eWay-CRM
Jak přesně integrace funguje? Na to jsme se ptali Jana Lalinského, ředitele eWay-CRM.
HotFix chyby zobrazení image manageru v eWay-CRM
Aktualizace informace 23.1.2015 – problém se systémovým registrem bude definitivně odstraněn v nové verzi eWay-CRM.
E-mail marketing v Microsoft CRM vs. Mailchimp
Začali jsme být srovnáváni se službami ClickDimensions a Mailchimp. Rádi bychom tudíž také jedno malé srovnání provedli.
Integrace s eWay-CRM
V letošním roce se nám podařilo domluvit spolupráci s předním českým výrobcem CRM systémů společností eWay System s.r.o.
Vlastní preference a maximální personalizace: Vytvořili jsme pro eWay stránku pro personalizaci emailových newsletterů
V dnešním světě digitálního podnikání je důležité, aby společnosti nabízely svým uživatelům...
Nová generace integrace eWay-CRM
Jednoduše, intuitivně a efektivně automatizujte nebo plánujte kampaně nebo informační e‑maily z...
E-mailingový doplněk na Microsoft AppSource
Stali jsme se oficiálním mailingovým doplňkem pro Microsoft Dynamics 365 a jsme na MS Appsource!
Rozhovor se spoluzakladateli eWay-CRM
Jak systém vznikal, jaká jsou jeho specifika a co se plánuje do budoucna? To se dočtete v rozhovoru.
Doplněk Sprinx Email Campaigns v praxi
Přečtěte si o novém doplňku Sprinx Email Campaigns, který umožňuje snazší zasílání newsletterů.
Využíváte Salesforce a chcete rozesílat newslettery?
Sprinx Email Campaigns umožňuje snazší zasílání a trackování newsletterů při rozesílání velkého množství e-mailů ze Salesforce CRM.
Přínosy integrace produktu Emailkampane.cz s eWay-CRM
Jak přesně integrace funguje? Na to jsme se ptali Jana Lalinského, ředitele eWay-CRM.
HotFix chyby zobrazení image manageru v eWay-CRM
Aktualizace informace 23.1.2015 – problém se systémovým registrem bude definitivně odstraněn v nové verzi eWay-CRM.
E-mail marketing v Microsoft CRM vs. Mailchimp
Začali jsme být srovnáváni se službami ClickDimensions a Mailchimp. Rádi bychom tudíž také jedno malé srovnání provedli.
Integrace s eWay-CRM
V letošním roce se nám podařilo domluvit spolupráci s předním českým výrobcem CRM systémů společností eWay System s.r.o.
Vlastní preference a maximální personalizace: Vytvořili jsme pro eWay stránku pro personalizaci emailových newsletterů
V dnešním světě digitálního podnikání je důležité, aby společnosti nabízely svým uživatelům maximální personalizaci a jednoduchost ve všech interakcích. Když se na nás tedy eWay System obrátili se záměrem vytvořit personalizovanou stránku pro odběr newsletterů, byli...
Nová generace integrace eWay-CRM
Jednoduše, intuitivně a efektivně automatizujte nebo plánujte kampaně nebo informační e‑maily z vašeho Outlooku. Outlook používá naprostá většina lidí, právě proto implementace eWay-CRM představuje snadný nástroj, jak spravovat zákazníky, řídit projekty, nebo posílat...
E-mailingový doplněk na Microsoft AppSource
Stali jsme se oficiálním mailingovým doplňkem pro Microsoft Dynamics 365 a jsme na MS Appsource!
Rozhovor se spoluzakladateli eWay-CRM
Jak systém vznikal, jaká jsou jeho specifika a co se plánuje do budoucna? To se dočtete v rozhovoru.
Doplněk Sprinx Email Campaigns v praxi
Přečtěte si o novém doplňku Sprinx Email Campaigns, který umožňuje snazší zasílání newsletterů.
Využíváte Salesforce a chcete rozesílat newslettery?
Sprinx Email Campaigns umožňuje snazší zasílání a trackování newsletterů při rozesílání velkého množství e-mailů ze Salesforce CRM.
Přínosy integrace produktu Emailkampane.cz s eWay-CRM
Jak přesně integrace funguje? Na to jsme se ptali Jana Lalinského, ředitele eWay-CRM.
HotFix chyby zobrazení image manageru v eWay-CRM
Aktualizace informace 23.1.2015 – problém se systémovým registrem bude definitivně odstraněn v nové verzi eWay-CRM.
E-mail marketing v Microsoft CRM vs. Mailchimp
Začali jsme být srovnáváni se službami ClickDimensions a Mailchimp. Rádi bychom tudíž také jedno malé srovnání provedli.
Integrace s eWay-CRM
V letošním roce se nám podařilo domluvit spolupráci s předním českým výrobcem CRM systémů společností eWay System s.r.o.
Opuštěný košík: Jak analyzovat a zlepšit své e-commerce strategie
Virtuální nákupní košík – malá, zdánlivě nevinná ikonka. Většině e-commerce obchodů je jistě...
7 tipů na úspěšný newsletter
Slovo newsletter známe určitě všichni. Každý den nám takových newsletterů chodí desítky do naší...
Vylepšený Trackovací certifikát
Služba nazvaná Trackovací certifikát (dříve známá jako Trackovací nebo Sledovací doména) umožňuje...
Jak na efektivní email marketing díky umělé inteligenci?
Jak na efektivní email marketing díky umělé inteligenci? Email marketing je stále jedním z...
Jak na správnou anotaci e-mailu
Jak na správnou anotaci e-mailu(nově vylepšenou díky AI) V příručkách emailového marketingu...
Opuštěný košík, jak na to?
Vyždímejte ze svého e-mail marketingové strategie maximum. Funkce je zdarma a její nastavení nezabere víc než pár kliků.
Lepší zacílení díky funkci Web Tracking
To, že pro lepší marketingové zacílení je nejlepší o zákazníkovi vědět co nejvíce informací, vám...
Co je API a jak ji využít v e-mailingu?
Co je e-mailové API? E-mailové API (application programming interface) poskytuje aplikacím...
Představujeme úplně nový Easy Builder 🔥
S novým editorem jsme povýšili vytváření šablon na špičkovou úroveň. Kampaň si můžete postavit bez limitů v designu a stylu.
Doménový soulad aneb jak zvednout vaše ROI
Doménový soulad, nová služba, díky které se dostane vaše e-mail marketingová komunikace na tu nejvyšší úroveň.
Opuštěný košík: Jak analyzovat a zlepšit své e-commerce strategie
Virtuální nákupní košík – malá, zdánlivě nevinná ikonka. Většině e-commerce obchodů je jistě...
7 tipů na úspěšný newsletter
Slovo newsletter známe určitě všichni. Každý den nám takových newsletterů chodí desítky do naší...
Vylepšený Trackovací certifikát
Služba nazvaná Trackovací certifikát (dříve známá jako Trackovací nebo Sledovací doména) umožňuje...
Jak na efektivní email marketing díky umělé inteligenci?
Jak na efektivní email marketing díky umělé inteligenci? Email marketing je stále jedním z...
Jak na správnou anotaci e-mailu
Jak na správnou anotaci e-mailu(nově vylepšenou díky AI) V příručkách emailového marketingu...
Opuštěný košík, jak na to?
Vyždímejte ze svého e-mail marketingové strategie maximum. Funkce je zdarma a její nastavení nezabere víc než pár kliků.
Lepší zacílení díky funkci Web Tracking
To, že pro lepší marketingové zacílení je nejlepší o zákazníkovi vědět co nejvíce informací, vám...
Co je API a jak ji využít v e-mailingu?
Co je e-mailové API? E-mailové API (application programming interface) poskytuje aplikacím...
Představujeme úplně nový Easy Builder 🔥
S novým editorem jsme povýšili vytváření šablon na špičkovou úroveň. Kampaň si můžete postavit bez limitů v designu a stylu.
Doménový soulad aneb jak zvednout vaše ROI
Doménový soulad, nová služba, díky které se dostane vaše e-mail marketingová komunikace na tu nejvyšší úroveň.
Opuštěný košík: Jak analyzovat a zlepšit své e-commerce strategie
Virtuální nákupní košík – malá, zdánlivě nevinná ikonka. Většině e-commerce obchodů je jistě povědomý následující fenomén: potenciální zákazník prochází e-shopem, přidává produkt do košíku, ale nakonec opouští košík bez nákupu. Jak si s tím poradit? Jaké strategie...
7 tipů na úspěšný newsletter
Slovo newsletter známe určitě všichni. Každý den nám takových newsletterů chodí desítky do naší emailové schránky a většina z nich bohužel skončí bez přečtení v koši nebo ještě hůř - ve spamu, ale o tom si povíme zase jindy. Avšak dobře napsaný newsletter dokáže kromě...
Vylepšený Trackovací certifikát
Služba nazvaná Trackovací certifikát (dříve známá jako Trackovací nebo Sledovací doména) umožňuje použití určité domény pro veškeré odkazy z Vaší konkrétní kampaně, které směřují na servery poskytovatele email marketingových služeb, včetně odkazů na online verzi,...
Jak na efektivní email marketing díky umělé inteligenci?
Jak na efektivní email marketing díky umělé inteligenci? Email marketing je stále jedním z nejefektivnějších způsobů, jak oslovit své zákazníky a zvýšit prodej. Nicméně, aby byla vaše kampaň úspěšná, je důležité nejen posílat kvalitní obsah, ale také využívat moderní...
Jak na správnou anotaci e-mailu
Jak na správnou anotaci e-mailu(nově vylepšenou díky AI) V příručkách emailového marketingu se obvykle zdůrazňuje důležitost předmětu emailu a jeho schopnost namotivovat příjemce k otevření a prozkoumání nabídky. Méně pozornosti se však obvykle věnuje anotaci...
Opuštěný košík, jak na to?
Vyždímejte ze svého e-mail marketingové strategie maximum. Funkce je zdarma a její nastavení nezabere víc než pár kliků.
Lepší zacílení díky funkci Web Tracking
To, že pro lepší marketingové zacílení je nejlepší o zákazníkovi vědět co nejvíce informací, vám řekne každý markeťák. Kde ale tyto informace vzít? Na to je spousta metod. V Emailkampane.cz jsme pro vás vyvinuli další skvělou funkci a to je Web Tracking. Co je Web...
Co je API a jak ji využít v e-mailingu?
Co je e-mailové API? E-mailové API (application programming interface) poskytuje aplikacím přístup k funkcím dostupným na e-mailové platformě, jako je generování a odesílání transakčních e-mailů, manipulace se šablonami a umožnění přístupu k e-mailovým metrikám....
Představujeme úplně nový Easy Builder 🔥
S novým editorem jsme povýšili vytváření šablon na špičkovou úroveň. Kampaň si můžete postavit bez limitů v designu a stylu.
Doménový soulad aneb jak zvednout vaše ROI
Doménový soulad, nová služba, díky které se dostane vaše e-mail marketingová komunikace na tu nejvyšší úroveň.
Zvýšení bezpečnosti a důvěry s dvoufázovým ověřením
Každý den zadáváme hesla - odemykáme telefony, přihlašujeme se do e-mailů a ověřujeme platby....
Filtrování kontaktů na základě nákupního chování
Chápete potřeby a přání svých zákazníků? Může to být složité, zvláště když zákazníci často nevědí,...
Opuštěný košík: Jak analyzovat a zlepšit své e-commerce strategie
Virtuální nákupní košík – malá, zdánlivě nevinná ikonka. Většině e-commerce obchodů je jistě...
Jak nechat vaše emailové kampaně pracovat, zatímco si užíváte dovolené?
Léto je už v plném proudu a s ním také čas zasloužené dovolené. Možná si myslíte, že to může být...
Generování příspěvků na sociální sítě z odeslané kampaně
Jelikož se neustále snažíme vám usnadnit práci a ušetřit drahocenný čas, tak jsme pro vás...
7 tipů na úspěšný newsletter
Slovo newsletter známe určitě všichni. Každý den nám takových newsletterů chodí desítky do naší...
Jak na efektivní email marketing díky umělé inteligenci?
Jak na efektivní email marketing díky umělé inteligenci? Email marketing je stále jedním z...
Jak na správnou anotaci e-mailu
Jak na správnou anotaci e-mailu(nově vylepšenou díky AI) V příručkách emailového marketingu...
Inovativní způsob vkládání obrázků díky využití umělé inteligence
Inovativní způsob vkládání obrázků díky využití umělé inteligence Představujeme vám...
DNS Pack: Vlastní reputace a vyšší doručitelnost
V dnešní době je klíčové mít účinný a spolehlivý způsob, jak komunikovat se zákazníky a...
Zvýšení bezpečnosti a důvěry s dvoufázovým ověřením
Každý den zadáváme hesla - odemykáme telefony, přihlašujeme se do e-mailů a ověřujeme platby....
Filtrování kontaktů na základě nákupního chování
Chápete potřeby a přání svých zákazníků? Může to být složité, zvláště když zákazníci často nevědí,...
Opuštěný košík: Jak analyzovat a zlepšit své e-commerce strategie
Virtuální nákupní košík – malá, zdánlivě nevinná ikonka. Většině e-commerce obchodů je jistě...
Jak nechat vaše emailové kampaně pracovat, zatímco si užíváte dovolené?
Léto je už v plném proudu a s ním také čas zasloužené dovolené. Možná si myslíte, že to může být...
Generování příspěvků na sociální sítě z odeslané kampaně
Jelikož se neustále snažíme vám usnadnit práci a ušetřit drahocenný čas, tak jsme pro vás...
7 tipů na úspěšný newsletter
Slovo newsletter známe určitě všichni. Každý den nám takových newsletterů chodí desítky do naší...
Jak na efektivní email marketing díky umělé inteligenci?
Jak na efektivní email marketing díky umělé inteligenci? Email marketing je stále jedním z...
Jak na správnou anotaci e-mailu
Jak na správnou anotaci e-mailu(nově vylepšenou díky AI) V příručkách emailového marketingu...
Inovativní způsob vkládání obrázků díky využití umělé inteligence
Inovativní způsob vkládání obrázků díky využití umělé inteligence Představujeme vám...
DNS Pack: Vlastní reputace a vyšší doručitelnost
V dnešní době je klíčové mít účinný a spolehlivý způsob, jak komunikovat se zákazníky a...
Zvýšení bezpečnosti a důvěry s dvoufázovým ověřením
Každý den zadáváme hesla - odemykáme telefony, přihlašujeme se do e-mailů a ověřujeme platby. Různá kombinace slov, frázi či znaků jsou klíči k našim digitálním životům. Ale co když klíč, který má chránit naše nejcennější informace, padne do špatných rukou? Jak můžeme...
Filtrování kontaktů na základě nákupního chování
Chápete potřeby a přání svých zákazníků? Může to být složité, zvláště když zákazníci často nevědí, co hledají. Klíčem k porozumění těchto potřeb a ke zvýšení efektivity vašeho marketingu je správné filtrování zákazníků. Pokud máte e-shop, segmentace je nejlepší...
Opuštěný košík: Jak analyzovat a zlepšit své e-commerce strategie
Virtuální nákupní košík – malá, zdánlivě nevinná ikonka. Většině e-commerce obchodů je jistě povědomý následující fenomén: potenciální zákazník prochází e-shopem, přidává produkt do košíku, ale nakonec opouští košík bez nákupu. Jak si s tím poradit? Jaké strategie...
Jak nechat vaše emailové kampaně pracovat, zatímco si užíváte dovolené?
Léto je už v plném proudu a s ním také čas zasloužené dovolené. Možná si myslíte, že to může být problém pro vaše emailové kampaně, ale nemusí to tak být. Díky využití umělé inteligence a automatizovaných nástrojů, které nabízíme může vaše emailová kampaň pokračovat v...
Generování příspěvků na sociální sítě z odeslané kampaně
Jelikož se neustále snažíme vám usnadnit práci a ušetřit drahocenný čas, tak jsme pro vás připravili další vychytávku, která umožňuje generovat z každé vámi odeslané kampaně příspěvek na Facebook, Twitter, Linkedin a PR zprávu. Díky umělé inteligenci, která je...
7 tipů na úspěšný newsletter
Slovo newsletter známe určitě všichni. Každý den nám takových newsletterů chodí desítky do naší emailové schránky a většina z nich bohužel skončí bez přečtení v koši nebo ještě hůř - ve spamu, ale o tom si povíme zase jindy. Avšak dobře napsaný newsletter dokáže kromě...
Jak na efektivní email marketing díky umělé inteligenci?
Jak na efektivní email marketing díky umělé inteligenci? Email marketing je stále jedním z nejefektivnějších způsobů, jak oslovit své zákazníky a zvýšit prodej. Nicméně, aby byla vaše kampaň úspěšná, je důležité nejen posílat kvalitní obsah, ale také využívat moderní...
Jak na správnou anotaci e-mailu
Jak na správnou anotaci e-mailu(nově vylepšenou díky AI) V příručkách emailového marketingu se obvykle zdůrazňuje důležitost předmětu emailu a jeho schopnost namotivovat příjemce k otevření a prozkoumání nabídky. Méně pozornosti se však obvykle věnuje anotaci...
Inovativní způsob vkládání obrázků díky využití umělé inteligence
Inovativní způsob vkládání obrázků díky využití umělé inteligence Představujeme vám revoluční novinku, která zcela změní způsob tvorby vizuálního obsahu pro vaše kampaně. Naše nejnovější funkce využívá nejmodernější technologie umělé inteligence, aby vám...
DNS Pack: Vlastní reputace a vyšší doručitelnost
V dnešní době je klíčové mít účinný a spolehlivý způsob, jak komunikovat se zákazníky a potenciálními klienty. Jedním z nejefektivnějších způsobů, jak toho dosáhnout, je prostřednictvím email marketingu. Pokud však chcete zajistit, že Vaše e-maily budou doručeny do...
10 let na trhu: Důležité milníky, úspěchy a výzvy do budoucnosti
10 let na trhu: Důležité milníky, úspěchy a výzvy do budoucnosti Oslavy 10. výročí...
10 let na trhu: Zrod úspěšné email marketingového firmy
10 let na trhu: Zrod úspěšného email marketingového projektu Je to už 10 let od založení naší...
Za skvělým e-mailem stojí především čistý a poutavý design
I když je e-mailing z velké části o technické stránce, kampaně musí mít „duši“, jinak u příjemců neuspějí.
Zálohovat musíme neustále, den stará data jsou pro nás už nepoužitelná
Záloha dat je na prvním místě, aby klienti o nic nepřišli. Při výpadku dokážeme automatizovaně reagovat.
Rozhovor se spoluzakladateli eWay-CRM
Jak systém vznikal, jaká jsou jeho specifika a co se plánuje do budoucna? To se dočtete v rozhovoru.
Přínosy integrace produktu Emailkampane.cz s eWay-CRM
Jak přesně integrace funguje? Na to jsme se ptali Jana Lalinského, ředitele eWay-CRM.
10 let na trhu: Důležité milníky, úspěchy a výzvy do budoucnosti
10 let na trhu: Důležité milníky, úspěchy a výzvy do budoucnosti Oslavy 10. výročí...
10 let na trhu: Zrod úspěšné email marketingového firmy
10 let na trhu: Zrod úspěšného email marketingového projektu Je to už 10 let od založení naší...
Za skvělým e-mailem stojí především čistý a poutavý design
I když je e-mailing z velké části o technické stránce, kampaně musí mít „duši“, jinak u příjemců neuspějí.
Zálohovat musíme neustále, den stará data jsou pro nás už nepoužitelná
Záloha dat je na prvním místě, aby klienti o nic nepřišli. Při výpadku dokážeme automatizovaně reagovat.
Rozhovor se spoluzakladateli eWay-CRM
Jak systém vznikal, jaká jsou jeho specifika a co se plánuje do budoucna? To se dočtete v rozhovoru.
Přínosy integrace produktu Emailkampane.cz s eWay-CRM
Jak přesně integrace funguje? Na to jsme se ptali Jana Lalinského, ředitele eWay-CRM.
10 let na trhu: Důležité milníky, úspěchy a výzvy do budoucnosti
10 let na trhu: Důležité milníky, úspěchy a výzvy do budoucnosti Oslavy 10. výročí...
10 let na trhu: Zrod úspěšné email marketingového firmy
10 let na trhu: Zrod úspěšného email marketingového projektu Je to už 10 let od založení naší...
Za skvělým e-mailem stojí především čistý a poutavý design
I když je e-mailing z velké části o technické stránce, kampaně musí mít „duši“, jinak u příjemců neuspějí.
Zálohovat musíme neustále, den stará data jsou pro nás už nepoužitelná
Záloha dat je na prvním místě, aby klienti o nic nepřišli. Při výpadku dokážeme automatizovaně reagovat.
Rozhovor se spoluzakladateli eWay-CRM
Jak systém vznikal, jaká jsou jeho specifika a co se plánuje do budoucna? To se dočtete v rozhovoru.
Přínosy integrace produktu Emailkampane.cz s eWay-CRM
Jak přesně integrace funguje? Na to jsme se ptali Jana Lalinského, ředitele eWay-CRM.
Zvýšení bezpečnosti a důvěry s dvoufázovým ověřením
Každý den zadáváme hesla - odemykáme telefony, přihlašujeme se do e-mailů a ověřujeme platby....
Filtrování kontaktů na základě nákupního chování
Chápete potřeby a přání svých zákazníků? Může to být složité, zvláště když zákazníci často nevědí,...
Opuštěný košík: Jak analyzovat a zlepšit své e-commerce strategie
Virtuální nákupní košík – malá, zdánlivě nevinná ikonka. Většině e-commerce obchodů je jistě...
Generování příspěvků na sociální sítě z odeslané kampaně
Jelikož se neustále snažíme vám usnadnit práci a ušetřit drahocenný čas, tak jsme pro vás...
Vlastní preference a maximální personalizace: Vytvořili jsme pro eWay stránku pro personalizaci emailových newsletterů
V dnešním světě digitálního podnikání je důležité, aby společnosti nabízely svým uživatelům...
Výlet plný oslav a dobrodružství v srdci Jeseníků
V rámci oslav 10. výročí naší společnosti jsme se rozhodli vydat na nezapomenutelný firemní výlet,...
Artex a Emailkampane.cz jsou partneři v Microsoft Dynamics CRM
S radostí oznamujeme, že jsme navázali partnerství s firmou ARTEX informační systémy spol. s.r.o....
Vylepšený Trackovací certifikát
Služba nazvaná Trackovací certifikát (dříve známá jako Trackovací nebo Sledovací doména) umožňuje...
Outlook pro Windows se mění: Konec nočních můr pro vývojáře e-mailů?
Microsoft oznámil plány na vydání nové verze aplikace Outlook pro Windows. Pro vývojáře e-mailů to...
Co je to Apple Mail Privacy Protection?
Apple už v červnu 2021 představil novou službu pro zvýšení ochrany dat uživatelů: MPP – mail...
Zvýšení bezpečnosti a důvěry s dvoufázovým ověřením
Každý den zadáváme hesla - odemykáme telefony, přihlašujeme se do e-mailů a ověřujeme platby....
Filtrování kontaktů na základě nákupního chování
Chápete potřeby a přání svých zákazníků? Může to být složité, zvláště když zákazníci často nevědí,...
Opuštěný košík: Jak analyzovat a zlepšit své e-commerce strategie
Virtuální nákupní košík – malá, zdánlivě nevinná ikonka. Většině e-commerce obchodů je jistě...
Generování příspěvků na sociální sítě z odeslané kampaně
Jelikož se neustále snažíme vám usnadnit práci a ušetřit drahocenný čas, tak jsme pro vás...
Vlastní preference a maximální personalizace: Vytvořili jsme pro eWay stránku pro personalizaci emailových newsletterů
V dnešním světě digitálního podnikání je důležité, aby společnosti nabízely svým uživatelům...
Výlet plný oslav a dobrodružství v srdci Jeseníků
V rámci oslav 10. výročí naší společnosti jsme se rozhodli vydat na nezapomenutelný firemní výlet,...
Artex a Emailkampane.cz jsou partneři v Microsoft Dynamics CRM
S radostí oznamujeme, že jsme navázali partnerství s firmou ARTEX informační systémy spol. s.r.o....
Vylepšený Trackovací certifikát
Služba nazvaná Trackovací certifikát (dříve známá jako Trackovací nebo Sledovací doména) umožňuje...
Outlook pro Windows se mění: Konec nočních můr pro vývojáře e-mailů?
Microsoft oznámil plány na vydání nové verze aplikace Outlook pro Windows. Pro vývojáře e-mailů to...
Co je to Apple Mail Privacy Protection?
Apple už v červnu 2021 představil novou službu pro zvýšení ochrany dat uživatelů: MPP – mail...
Zvýšení bezpečnosti a důvěry s dvoufázovým ověřením
Každý den zadáváme hesla - odemykáme telefony, přihlašujeme se do e-mailů a ověřujeme platby....
Filtrování kontaktů na základě nákupního chování
Chápete potřeby a přání svých zákazníků? Může to být složité, zvláště když zákazníci často nevědí,...
Opuštěný košík: Jak analyzovat a zlepšit své e-commerce strategie
Virtuální nákupní košík – malá, zdánlivě nevinná ikonka. Většině e-commerce obchodů je jistě...
Generování příspěvků na sociální sítě z odeslané kampaně
Jelikož se neustále snažíme vám usnadnit práci a ušetřit drahocenný čas, tak jsme pro vás...
Vlastní preference a maximální personalizace: Vytvořili jsme pro eWay stránku pro personalizaci emailových newsletterů
V dnešním světě digitálního podnikání je důležité, aby společnosti nabízely svým uživatelům...
Výlet plný oslav a dobrodružství v srdci Jeseníků
V rámci oslav 10. výročí naší společnosti jsme se rozhodli vydat na nezapomenutelný firemní výlet,...
Artex a Emailkampane.cz jsou partneři v Microsoft Dynamics CRM
S radostí oznamujeme, že jsme navázali partnerství s firmou ARTEX informační systémy spol. s.r.o....
Vylepšený Trackovací certifikát
Služba nazvaná Trackovací certifikát (dříve známá jako Trackovací nebo Sledovací doména) umožňuje...
Outlook pro Windows se mění: Konec nočních můr pro vývojáře e-mailů?
Microsoft oznámil plány na vydání nové verze aplikace Outlook pro Windows. Pro vývojáře e-mailů to...
Co je to Apple Mail Privacy Protection?
Apple už v červnu 2021 představil novou službu pro zvýšení ochrany dat uživatelů: MPP – mail...
Zvýšení bezpečnosti a důvěry s dvoufázovým ověřením
Každý den zadáváme hesla - odemykáme telefony, přihlašujeme se do e-mailů a ověřujeme platby....
Filtrování kontaktů na základě nákupního chování
Chápete potřeby a přání svých zákazníků? Může to být složité, zvláště když zákazníci často nevědí,...
Opuštěný košík: Jak analyzovat a zlepšit své e-commerce strategie
Virtuální nákupní košík – malá, zdánlivě nevinná ikonka. Většině e-commerce obchodů je jistě...
Jak nechat vaše emailové kampaně pracovat, zatímco si užíváte dovolené?
Léto je už v plném proudu a s ním také čas zasloužené dovolené. Možná si myslíte, že to může být...
Generování příspěvků na sociální sítě z odeslané kampaně
Jelikož se neustále snažíme vám usnadnit práci a ušetřit drahocenný čas, tak jsme pro vás...
Vlastní preference a maximální personalizace: Vytvořili jsme pro eWay stránku pro personalizaci emailových newsletterů
V dnešním světě digitálního podnikání je důležité, aby společnosti nabízely svým uživatelům...
7 tipů na úspěšný newsletter
Slovo newsletter známe určitě všichni. Každý den nám takových newsletterů chodí desítky do naší...
Výlet plný oslav a dobrodružství v srdci Jeseníků
V rámci oslav 10. výročí naší společnosti jsme se rozhodli vydat na nezapomenutelný firemní výlet,...
Artex a Emailkampane.cz jsou partneři v Microsoft Dynamics CRM
S radostí oznamujeme, že jsme navázali partnerství s firmou ARTEX informační systémy spol. s.r.o....
Vylepšený Trackovací certifikát
Služba nazvaná Trackovací certifikát (dříve známá jako Trackovací nebo Sledovací doména) umožňuje...
Affiliate program – provizní systém pro partnery
Affiliate program je systém odměn pro partnery, kteří nás promují a přivádějí službě Emailkampane.cz nové zákazníky.
Affiliate program – provizní systém pro partnery
Affiliate program je systém odměn pro partnery, kteří nás promují a přivádějí službě Emailkampane.cz nové zákazníky.
Affiliate program – provizní systém pro partnery
Affiliate program je systém odměn pro partnery, kteří nás promují a přivádějí službě Emailkampane.cz nové zákazníky.
Opuštěný košík: Jak analyzovat a zlepšit své e-commerce strategie
Virtuální nákupní košík – malá, zdánlivě nevinná ikonka. Většině e-commerce obchodů je jistě...
7 tipů na úspěšný newsletter
Slovo newsletter známe určitě všichni. Každý den nám takových newsletterů chodí desítky do naší...
Vylepšený Trackovací certifikát
Služba nazvaná Trackovací certifikát (dříve známá jako Trackovací nebo Sledovací doména) umožňuje...
Jak na efektivní email marketing díky umělé inteligenci?
Jak na efektivní email marketing díky umělé inteligenci? Email marketing je stále jedním z...
Jak na správnou anotaci e-mailu
Jak na správnou anotaci e-mailu(nově vylepšenou díky AI) V příručkách emailového marketingu...
Opuštěný košík, jak na to?
Vyždímejte ze svého e-mail marketingové strategie maximum. Funkce je zdarma a její nastavení nezabere víc než pár kliků.
Lepší zacílení díky funkci Web Tracking
To, že pro lepší marketingové zacílení je nejlepší o zákazníkovi vědět co nejvíce informací, vám...
Co je API a jak ji využít v e-mailingu?
Co je e-mailové API? E-mailové API (application programming interface) poskytuje aplikacím...
Představujeme úplně nový Easy Builder 🔥
S novým editorem jsme povýšili vytváření šablon na špičkovou úroveň. Kampaň si můžete postavit bez limitů v designu a stylu.
Doménový soulad aneb jak zvednout vaše ROI
Doménový soulad, nová služba, díky které se dostane vaše e-mail marketingová komunikace na tu nejvyšší úroveň.
Opuštěný košík: Jak analyzovat a zlepšit své e-commerce strategie
Virtuální nákupní košík – malá, zdánlivě nevinná ikonka. Většině e-commerce obchodů je jistě...
7 tipů na úspěšný newsletter
Slovo newsletter známe určitě všichni. Každý den nám takových newsletterů chodí desítky do naší...
Vylepšený Trackovací certifikát
Služba nazvaná Trackovací certifikát (dříve známá jako Trackovací nebo Sledovací doména) umožňuje...
Jak na efektivní email marketing díky umělé inteligenci?
Jak na efektivní email marketing díky umělé inteligenci? Email marketing je stále jedním z...
Jak na správnou anotaci e-mailu
Jak na správnou anotaci e-mailu(nově vylepšenou díky AI) V příručkách emailového marketingu...
Opuštěný košík, jak na to?
Vyždímejte ze svého e-mail marketingové strategie maximum. Funkce je zdarma a její nastavení nezabere víc než pár kliků.
Lepší zacílení díky funkci Web Tracking
To, že pro lepší marketingové zacílení je nejlepší o zákazníkovi vědět co nejvíce informací, vám...
Co je API a jak ji využít v e-mailingu?
Co je e-mailové API? E-mailové API (application programming interface) poskytuje aplikacím...
Představujeme úplně nový Easy Builder 🔥
S novým editorem jsme povýšili vytváření šablon na špičkovou úroveň. Kampaň si můžete postavit bez limitů v designu a stylu.
Doménový soulad aneb jak zvednout vaše ROI
Doménový soulad, nová služba, díky které se dostane vaše e-mail marketingová komunikace na tu nejvyšší úroveň.
Opuštěný košík: Jak analyzovat a zlepšit své e-commerce strategie
Virtuální nákupní košík – malá, zdánlivě nevinná ikonka. Většině e-commerce obchodů je jistě povědomý následující fenomén: potenciální zákazník prochází e-shopem, přidává produkt do košíku, ale nakonec opouští košík bez nákupu. Jak si s tím poradit? Jaké strategie...
7 tipů na úspěšný newsletter
Slovo newsletter známe určitě všichni. Každý den nám takových newsletterů chodí desítky do naší emailové schránky a většina z nich bohužel skončí bez přečtení v koši nebo ještě hůř - ve spamu, ale o tom si povíme zase jindy. Avšak dobře napsaný newsletter dokáže kromě...
Vylepšený Trackovací certifikát
Služba nazvaná Trackovací certifikát (dříve známá jako Trackovací nebo Sledovací doména) umožňuje použití určité domény pro veškeré odkazy z Vaší konkrétní kampaně, které směřují na servery poskytovatele email marketingových služeb, včetně odkazů na online verzi,...
Jak na efektivní email marketing díky umělé inteligenci?
Jak na efektivní email marketing díky umělé inteligenci? Email marketing je stále jedním z nejefektivnějších způsobů, jak oslovit své zákazníky a zvýšit prodej. Nicméně, aby byla vaše kampaň úspěšná, je důležité nejen posílat kvalitní obsah, ale také využívat moderní...
Jak na správnou anotaci e-mailu
Jak na správnou anotaci e-mailu(nově vylepšenou díky AI) V příručkách emailového marketingu se obvykle zdůrazňuje důležitost předmětu emailu a jeho schopnost namotivovat příjemce k otevření a prozkoumání nabídky. Méně pozornosti se však obvykle věnuje anotaci...
Opuštěný košík, jak na to?
Vyždímejte ze svého e-mail marketingové strategie maximum. Funkce je zdarma a její nastavení nezabere víc než pár kliků.
Lepší zacílení díky funkci Web Tracking
To, že pro lepší marketingové zacílení je nejlepší o zákazníkovi vědět co nejvíce informací, vám řekne každý markeťák. Kde ale tyto informace vzít? Na to je spousta metod. V Emailkampane.cz jsme pro vás vyvinuli další skvělou funkci a to je Web Tracking. Co je Web...
Co je API a jak ji využít v e-mailingu?
Co je e-mailové API? E-mailové API (application programming interface) poskytuje aplikacím přístup k funkcím dostupným na e-mailové platformě, jako je generování a odesílání transakčních e-mailů, manipulace se šablonami a umožnění přístupu k e-mailovým metrikám....
Představujeme úplně nový Easy Builder 🔥
S novým editorem jsme povýšili vytváření šablon na špičkovou úroveň. Kampaň si můžete postavit bez limitů v designu a stylu.
Doménový soulad aneb jak zvednout vaše ROI
Doménový soulad, nová služba, díky které se dostane vaše e-mail marketingová komunikace na tu nejvyšší úroveň.
Vlastní preference a maximální personalizace: Vytvořili jsme pro eWay stránku pro personalizaci emailových newsletterů
V dnešním světě digitálního podnikání je důležité, aby společnosti nabízely svým uživatelům...
Nová generace integrace eWay-CRM
Jednoduše, intuitivně a efektivně automatizujte nebo plánujte kampaně nebo informační e‑maily z...
E-mailingový doplněk na Microsoft AppSource
Stali jsme se oficiálním mailingovým doplňkem pro Microsoft Dynamics 365 a jsme na MS Appsource!
Rozhovor se spoluzakladateli eWay-CRM
Jak systém vznikal, jaká jsou jeho specifika a co se plánuje do budoucna? To se dočtete v rozhovoru.
Doplněk Sprinx Email Campaigns v praxi
Přečtěte si o novém doplňku Sprinx Email Campaigns, který umožňuje snazší zasílání newsletterů.
Využíváte Salesforce a chcete rozesílat newslettery?
Sprinx Email Campaigns umožňuje snazší zasílání a trackování newsletterů při rozesílání velkého množství e-mailů ze Salesforce CRM.
Přínosy integrace produktu Emailkampane.cz s eWay-CRM
Jak přesně integrace funguje? Na to jsme se ptali Jana Lalinského, ředitele eWay-CRM.
HotFix chyby zobrazení image manageru v eWay-CRM
Aktualizace informace 23.1.2015 – problém se systémovým registrem bude definitivně odstraněn v nové verzi eWay-CRM.
E-mail marketing v Microsoft CRM vs. Mailchimp
Začali jsme být srovnáváni se službami ClickDimensions a Mailchimp. Rádi bychom tudíž také jedno malé srovnání provedli.
Integrace s eWay-CRM
V letošním roce se nám podařilo domluvit spolupráci s předním českým výrobcem CRM systémů společností eWay System s.r.o.
Vlastní preference a maximální personalizace: Vytvořili jsme pro eWay stránku pro personalizaci emailových newsletterů
V dnešním světě digitálního podnikání je důležité, aby společnosti nabízely svým uživatelům...
Nová generace integrace eWay-CRM
Jednoduše, intuitivně a efektivně automatizujte nebo plánujte kampaně nebo informační e‑maily z...
E-mailingový doplněk na Microsoft AppSource
Stali jsme se oficiálním mailingovým doplňkem pro Microsoft Dynamics 365 a jsme na MS Appsource!
Rozhovor se spoluzakladateli eWay-CRM
Jak systém vznikal, jaká jsou jeho specifika a co se plánuje do budoucna? To se dočtete v rozhovoru.
Doplněk Sprinx Email Campaigns v praxi
Přečtěte si o novém doplňku Sprinx Email Campaigns, který umožňuje snazší zasílání newsletterů.
Využíváte Salesforce a chcete rozesílat newslettery?
Sprinx Email Campaigns umožňuje snazší zasílání a trackování newsletterů při rozesílání velkého množství e-mailů ze Salesforce CRM.
Přínosy integrace produktu Emailkampane.cz s eWay-CRM
Jak přesně integrace funguje? Na to jsme se ptali Jana Lalinského, ředitele eWay-CRM.
HotFix chyby zobrazení image manageru v eWay-CRM
Aktualizace informace 23.1.2015 – problém se systémovým registrem bude definitivně odstraněn v nové verzi eWay-CRM.
E-mail marketing v Microsoft CRM vs. Mailchimp
Začali jsme být srovnáváni se službami ClickDimensions a Mailchimp. Rádi bychom tudíž také jedno malé srovnání provedli.
Integrace s eWay-CRM
V letošním roce se nám podařilo domluvit spolupráci s předním českým výrobcem CRM systémů společností eWay System s.r.o.
Vlastní preference a maximální personalizace: Vytvořili jsme pro eWay stránku pro personalizaci emailových newsletterů
V dnešním světě digitálního podnikání je důležité, aby společnosti nabízely svým uživatelům maximální personalizaci a jednoduchost ve všech interakcích. Když se na nás tedy eWay System obrátili se záměrem vytvořit personalizovanou stránku pro odběr newsletterů, byli...
Nová generace integrace eWay-CRM
Jednoduše, intuitivně a efektivně automatizujte nebo plánujte kampaně nebo informační e‑maily z vašeho Outlooku. Outlook používá naprostá většina lidí, právě proto implementace eWay-CRM představuje snadný nástroj, jak spravovat zákazníky, řídit projekty, nebo posílat...
E-mailingový doplněk na Microsoft AppSource
Stali jsme se oficiálním mailingovým doplňkem pro Microsoft Dynamics 365 a jsme na MS Appsource!
Rozhovor se spoluzakladateli eWay-CRM
Jak systém vznikal, jaká jsou jeho specifika a co se plánuje do budoucna? To se dočtete v rozhovoru.
Doplněk Sprinx Email Campaigns v praxi
Přečtěte si o novém doplňku Sprinx Email Campaigns, který umožňuje snazší zasílání newsletterů.
Využíváte Salesforce a chcete rozesílat newslettery?
Sprinx Email Campaigns umožňuje snazší zasílání a trackování newsletterů při rozesílání velkého množství e-mailů ze Salesforce CRM.
Přínosy integrace produktu Emailkampane.cz s eWay-CRM
Jak přesně integrace funguje? Na to jsme se ptali Jana Lalinského, ředitele eWay-CRM.
HotFix chyby zobrazení image manageru v eWay-CRM
Aktualizace informace 23.1.2015 – problém se systémovým registrem bude definitivně odstraněn v nové verzi eWay-CRM.
E-mail marketing v Microsoft CRM vs. Mailchimp
Začali jsme být srovnáváni se službami ClickDimensions a Mailchimp. Rádi bychom tudíž také jedno malé srovnání provedli.
Integrace s eWay-CRM
V letošním roce se nám podařilo domluvit spolupráci s předním českým výrobcem CRM systémů společností eWay System s.r.o.
Zvýšení bezpečnosti a důvěry s dvoufázovým ověřením
Každý den zadáváme hesla - odemykáme telefony, přihlašujeme se do e-mailů a ověřujeme platby....
Filtrování kontaktů na základě nákupního chování
Chápete potřeby a přání svých zákazníků? Může to být složité, zvláště když zákazníci často nevědí,...
Opuštěný košík: Jak analyzovat a zlepšit své e-commerce strategie
Virtuální nákupní košík – malá, zdánlivě nevinná ikonka. Většině e-commerce obchodů je jistě...
Jak nechat vaše emailové kampaně pracovat, zatímco si užíváte dovolené?
Léto je už v plném proudu a s ním také čas zasloužené dovolené. Možná si myslíte, že to může být...
Generování příspěvků na sociální sítě z odeslané kampaně
Jelikož se neustále snažíme vám usnadnit práci a ušetřit drahocenný čas, tak jsme pro vás...
7 tipů na úspěšný newsletter
Slovo newsletter známe určitě všichni. Každý den nám takových newsletterů chodí desítky do naší...
Jak na efektivní email marketing díky umělé inteligenci?
Jak na efektivní email marketing díky umělé inteligenci? Email marketing je stále jedním z...
Jak na správnou anotaci e-mailu
Jak na správnou anotaci e-mailu(nově vylepšenou díky AI) V příručkách emailového marketingu...
Inovativní způsob vkládání obrázků díky využití umělé inteligence
Inovativní způsob vkládání obrázků díky využití umělé inteligence Představujeme vám...
DNS Pack: Vlastní reputace a vyšší doručitelnost
V dnešní době je klíčové mít účinný a spolehlivý způsob, jak komunikovat se zákazníky a...
Zvýšení bezpečnosti a důvěry s dvoufázovým ověřením
Každý den zadáváme hesla - odemykáme telefony, přihlašujeme se do e-mailů a ověřujeme platby....
Filtrování kontaktů na základě nákupního chování
Chápete potřeby a přání svých zákazníků? Může to být složité, zvláště když zákazníci často nevědí,...
Opuštěný košík: Jak analyzovat a zlepšit své e-commerce strategie
Virtuální nákupní košík – malá, zdánlivě nevinná ikonka. Většině e-commerce obchodů je jistě...
Jak nechat vaše emailové kampaně pracovat, zatímco si užíváte dovolené?
Léto je už v plném proudu a s ním také čas zasloužené dovolené. Možná si myslíte, že to může být...
Generování příspěvků na sociální sítě z odeslané kampaně
Jelikož se neustále snažíme vám usnadnit práci a ušetřit drahocenný čas, tak jsme pro vás...
7 tipů na úspěšný newsletter
Slovo newsletter známe určitě všichni. Každý den nám takových newsletterů chodí desítky do naší...
Jak na efektivní email marketing díky umělé inteligenci?
Jak na efektivní email marketing díky umělé inteligenci? Email marketing je stále jedním z...
Jak na správnou anotaci e-mailu
Jak na správnou anotaci e-mailu(nově vylepšenou díky AI) V příručkách emailového marketingu...
Inovativní způsob vkládání obrázků díky využití umělé inteligence
Inovativní způsob vkládání obrázků díky využití umělé inteligence Představujeme vám...
DNS Pack: Vlastní reputace a vyšší doručitelnost
V dnešní době je klíčové mít účinný a spolehlivý způsob, jak komunikovat se zákazníky a...
Zvýšení bezpečnosti a důvěry s dvoufázovým ověřením
Každý den zadáváme hesla - odemykáme telefony, přihlašujeme se do e-mailů a ověřujeme platby. Různá kombinace slov, frázi či znaků jsou klíči k našim digitálním životům. Ale co když klíč, který má chránit naše nejcennější informace, padne do špatných rukou? Jak můžeme...
Filtrování kontaktů na základě nákupního chování
Chápete potřeby a přání svých zákazníků? Může to být složité, zvláště když zákazníci často nevědí, co hledají. Klíčem k porozumění těchto potřeb a ke zvýšení efektivity vašeho marketingu je správné filtrování zákazníků. Pokud máte e-shop, segmentace je nejlepší...
Opuštěný košík: Jak analyzovat a zlepšit své e-commerce strategie
Virtuální nákupní košík – malá, zdánlivě nevinná ikonka. Většině e-commerce obchodů je jistě povědomý následující fenomén: potenciální zákazník prochází e-shopem, přidává produkt do košíku, ale nakonec opouští košík bez nákupu. Jak si s tím poradit? Jaké strategie...
Jak nechat vaše emailové kampaně pracovat, zatímco si užíváte dovolené?
Léto je už v plném proudu a s ním také čas zasloužené dovolené. Možná si myslíte, že to může být problém pro vaše emailové kampaně, ale nemusí to tak být. Díky využití umělé inteligence a automatizovaných nástrojů, které nabízíme může vaše emailová kampaň pokračovat v...
Generování příspěvků na sociální sítě z odeslané kampaně
Jelikož se neustále snažíme vám usnadnit práci a ušetřit drahocenný čas, tak jsme pro vás připravili další vychytávku, která umožňuje generovat z každé vámi odeslané kampaně příspěvek na Facebook, Twitter, Linkedin a PR zprávu. Díky umělé inteligenci, která je...
7 tipů na úspěšný newsletter
Slovo newsletter známe určitě všichni. Každý den nám takových newsletterů chodí desítky do naší emailové schránky a většina z nich bohužel skončí bez přečtení v koši nebo ještě hůř - ve spamu, ale o tom si povíme zase jindy. Avšak dobře napsaný newsletter dokáže kromě...
Jak na efektivní email marketing díky umělé inteligenci?
Jak na efektivní email marketing díky umělé inteligenci? Email marketing je stále jedním z nejefektivnějších způsobů, jak oslovit své zákazníky a zvýšit prodej. Nicméně, aby byla vaše kampaň úspěšná, je důležité nejen posílat kvalitní obsah, ale také využívat moderní...
Jak na správnou anotaci e-mailu
Jak na správnou anotaci e-mailu(nově vylepšenou díky AI) V příručkách emailového marketingu se obvykle zdůrazňuje důležitost předmětu emailu a jeho schopnost namotivovat příjemce k otevření a prozkoumání nabídky. Méně pozornosti se však obvykle věnuje anotaci...
Inovativní způsob vkládání obrázků díky využití umělé inteligence
Inovativní způsob vkládání obrázků díky využití umělé inteligence Představujeme vám revoluční novinku, která zcela změní způsob tvorby vizuálního obsahu pro vaše kampaně. Naše nejnovější funkce využívá nejmodernější technologie umělé inteligence, aby vám...
DNS Pack: Vlastní reputace a vyšší doručitelnost
V dnešní době je klíčové mít účinný a spolehlivý způsob, jak komunikovat se zákazníky a potenciálními klienty. Jedním z nejefektivnějších způsobů, jak toho dosáhnout, je prostřednictvím email marketingu. Pokud však chcete zajistit, že Vaše e-maily budou doručeny do...
Zvýšení bezpečnosti a důvěry s dvoufázovým ověřením
Každý den zadáváme hesla - odemykáme telefony, přihlašujeme se do e-mailů a ověřujeme platby....
Filtrování kontaktů na základě nákupního chování
Chápete potřeby a přání svých zákazníků? Může to být složité, zvláště když zákazníci často nevědí,...
Opuštěný košík: Jak analyzovat a zlepšit své e-commerce strategie
Virtuální nákupní košík – malá, zdánlivě nevinná ikonka. Většině e-commerce obchodů je jistě...
Generování příspěvků na sociální sítě z odeslané kampaně
Jelikož se neustále snažíme vám usnadnit práci a ušetřit drahocenný čas, tak jsme pro vás...
Vlastní preference a maximální personalizace: Vytvořili jsme pro eWay stránku pro personalizaci emailových newsletterů
V dnešním světě digitálního podnikání je důležité, aby společnosti nabízely svým uživatelům...
Výlet plný oslav a dobrodružství v srdci Jeseníků
V rámci oslav 10. výročí naší společnosti jsme se rozhodli vydat na nezapomenutelný firemní výlet,...
Artex a Emailkampane.cz jsou partneři v Microsoft Dynamics CRM
S radostí oznamujeme, že jsme navázali partnerství s firmou ARTEX informační systémy spol. s.r.o....
Vylepšený Trackovací certifikát
Služba nazvaná Trackovací certifikát (dříve známá jako Trackovací nebo Sledovací doména) umožňuje...
Outlook pro Windows se mění: Konec nočních můr pro vývojáře e-mailů?
Microsoft oznámil plány na vydání nové verze aplikace Outlook pro Windows. Pro vývojáře e-mailů to...
Co je to Apple Mail Privacy Protection?
Apple už v červnu 2021 představil novou službu pro zvýšení ochrany dat uživatelů: MPP – mail...
Zvýšení bezpečnosti a důvěry s dvoufázovým ověřením
Každý den zadáváme hesla - odemykáme telefony, přihlašujeme se do e-mailů a ověřujeme platby....
Filtrování kontaktů na základě nákupního chování
Chápete potřeby a přání svých zákazníků? Může to být složité, zvláště když zákazníci často nevědí,...
Opuštěný košík: Jak analyzovat a zlepšit své e-commerce strategie
Virtuální nákupní košík – malá, zdánlivě nevinná ikonka. Většině e-commerce obchodů je jistě...
Generování příspěvků na sociální sítě z odeslané kampaně
Jelikož se neustále snažíme vám usnadnit práci a ušetřit drahocenný čas, tak jsme pro vás...
Vlastní preference a maximální personalizace: Vytvořili jsme pro eWay stránku pro personalizaci emailových newsletterů
V dnešním světě digitálního podnikání je důležité, aby společnosti nabízely svým uživatelům...
Výlet plný oslav a dobrodružství v srdci Jeseníků
V rámci oslav 10. výročí naší společnosti jsme se rozhodli vydat na nezapomenutelný firemní výlet,...
Artex a Emailkampane.cz jsou partneři v Microsoft Dynamics CRM
S radostí oznamujeme, že jsme navázali partnerství s firmou ARTEX informační systémy spol. s.r.o....
Vylepšený Trackovací certifikát
Služba nazvaná Trackovací certifikát (dříve známá jako Trackovací nebo Sledovací doména) umožňuje...
Outlook pro Windows se mění: Konec nočních můr pro vývojáře e-mailů?
Microsoft oznámil plány na vydání nové verze aplikace Outlook pro Windows. Pro vývojáře e-mailů to...
Co je to Apple Mail Privacy Protection?
Apple už v červnu 2021 představil novou službu pro zvýšení ochrany dat uživatelů: MPP – mail...
Zvýšení bezpečnosti a důvěry s dvoufázovým ověřením
Každý den zadáváme hesla - odemykáme telefony, přihlašujeme se do e-mailů a ověřujeme platby....
Filtrování kontaktů na základě nákupního chování
Chápete potřeby a přání svých zákazníků? Může to být složité, zvláště když zákazníci často nevědí,...
Opuštěný košík: Jak analyzovat a zlepšit své e-commerce strategie
Virtuální nákupní košík – malá, zdánlivě nevinná ikonka. Většině e-commerce obchodů je jistě...
Generování příspěvků na sociální sítě z odeslané kampaně
Jelikož se neustále snažíme vám usnadnit práci a ušetřit drahocenný čas, tak jsme pro vás...
Vlastní preference a maximální personalizace: Vytvořili jsme pro eWay stránku pro personalizaci emailových newsletterů
V dnešním světě digitálního podnikání je důležité, aby společnosti nabízely svým uživatelům...
Výlet plný oslav a dobrodružství v srdci Jeseníků
V rámci oslav 10. výročí naší společnosti jsme se rozhodli vydat na nezapomenutelný firemní výlet,...
Artex a Emailkampane.cz jsou partneři v Microsoft Dynamics CRM
S radostí oznamujeme, že jsme navázali partnerství s firmou ARTEX informační systémy spol. s.r.o....
Vylepšený Trackovací certifikát
Služba nazvaná Trackovací certifikát (dříve známá jako Trackovací nebo Sledovací doména) umožňuje...
Outlook pro Windows se mění: Konec nočních můr pro vývojáře e-mailů?
Microsoft oznámil plány na vydání nové verze aplikace Outlook pro Windows. Pro vývojáře e-mailů to...
Co je to Apple Mail Privacy Protection?
Apple už v červnu 2021 představil novou službu pro zvýšení ochrany dat uživatelů: MPP – mail...
10 let na trhu: Důležité milníky, úspěchy a výzvy do budoucnosti
10 let na trhu: Důležité milníky, úspěchy a výzvy do budoucnosti Oslavy 10. výročí...
10 let na trhu: Zrod úspěšné email marketingového firmy
10 let na trhu: Zrod úspěšného email marketingového projektu Je to už 10 let od založení naší...
Za skvělým e-mailem stojí především čistý a poutavý design
I když je e-mailing z velké části o technické stránce, kampaně musí mít „duši“, jinak u příjemců neuspějí.
Zálohovat musíme neustále, den stará data jsou pro nás už nepoužitelná
Záloha dat je na prvním místě, aby klienti o nic nepřišli. Při výpadku dokážeme automatizovaně reagovat.
Rozhovor se spoluzakladateli eWay-CRM
Jak systém vznikal, jaká jsou jeho specifika a co se plánuje do budoucna? To se dočtete v rozhovoru.
Přínosy integrace produktu Emailkampane.cz s eWay-CRM
Jak přesně integrace funguje? Na to jsme se ptali Jana Lalinského, ředitele eWay-CRM.
10 let na trhu: Důležité milníky, úspěchy a výzvy do budoucnosti
10 let na trhu: Důležité milníky, úspěchy a výzvy do budoucnosti Oslavy 10. výročí...
10 let na trhu: Zrod úspěšné email marketingového firmy
10 let na trhu: Zrod úspěšného email marketingového projektu Je to už 10 let od založení naší...
Za skvělým e-mailem stojí především čistý a poutavý design
I když je e-mailing z velké části o technické stránce, kampaně musí mít „duši“, jinak u příjemců neuspějí.
Zálohovat musíme neustále, den stará data jsou pro nás už nepoužitelná
Záloha dat je na prvním místě, aby klienti o nic nepřišli. Při výpadku dokážeme automatizovaně reagovat.
Rozhovor se spoluzakladateli eWay-CRM
Jak systém vznikal, jaká jsou jeho specifika a co se plánuje do budoucna? To se dočtete v rozhovoru.
Přínosy integrace produktu Emailkampane.cz s eWay-CRM
Jak přesně integrace funguje? Na to jsme se ptali Jana Lalinského, ředitele eWay-CRM.
10 let na trhu: Důležité milníky, úspěchy a výzvy do budoucnosti
10 let na trhu: Důležité milníky, úspěchy a výzvy do budoucnosti Oslavy 10. výročí...
10 let na trhu: Zrod úspěšné email marketingového firmy
10 let na trhu: Zrod úspěšného email marketingového projektu Je to už 10 let od založení naší...
Za skvělým e-mailem stojí především čistý a poutavý design
I když je e-mailing z velké části o technické stránce, kampaně musí mít „duši“, jinak u příjemců neuspějí.
Zálohovat musíme neustále, den stará data jsou pro nás už nepoužitelná
Záloha dat je na prvním místě, aby klienti o nic nepřišli. Při výpadku dokážeme automatizovaně reagovat.
Rozhovor se spoluzakladateli eWay-CRM
Jak systém vznikal, jaká jsou jeho specifika a co se plánuje do budoucna? To se dočtete v rozhovoru.
Přínosy integrace produktu Emailkampane.cz s eWay-CRM
Jak přesně integrace funguje? Na to jsme se ptali Jana Lalinského, ředitele eWay-CRM.