Blog
Naučte se pracovat se službou Emailkampane.cz a staňte se profesionálem v email marketingu
Využijte Rychlé scénáře pro Váš Shoptet
Rychlé scénáře mají předdefinované kompletní nastavení kampaně, všechny kroky v administraci jsou předvyplněné.
Helios ERP se propojuje s Emailkampane.cz
Díky spolupráci Helios Partner a Emailkampane.cz je na světě nová integrace, automatizované HELIOS e-mail kampaně.
Časová osa – perfektní přehled o kontaktech
Řešíte, kdy se váš zákazník dostal do vaší databáze, kdy mu byla konkrétní kampaň doručena nebo kdy rozkliknul link v kampani?
Jak na doručitelnost e-mailů?
Pracně připravíte svoji kampaň, otestujete, rozešlete, čekáte na výsledek a najednou vám zpráva skončí ve složce SPAM?
Nechodí vám interní e-maily? Víme, co s tím!
Kampaně, které si posíláte tzv. v režimu „sami na sebe“, jsou odmítnuty přijímacím serverem bez jakékoliv chybové zprávy.
Za skvělým e-mailem stojí především čistý a poutavý design
I když je e-mailing z velké části o technické stránce, kampaně musí mít „duši“, jinak u příjemců neuspějí.
Generátor uživatelských šablon
Nejrychlejší možnost jak vytvořit profesionálně vypadající šablony e-mailové komunikace bez znalostí designu.
Důmyslná ochrana před roboty aneb seznamte se s reCAPTCHOU v3
CAPTCHA je bezpečnostní test, který zamezí počítačovým robotům spamovat vaše formuláře.
Zálohovat musíme neustále, den stará data jsou pro nás už nepoužitelná
Záloha dat je na prvním místě, aby klienti o nic nepřišli. Při výpadku dokážeme automatizovaně reagovat.
Neomezené integrace přináší spolupráce s Integromatem
Integrace e-mailingových kampaní s nástroji třetích stran je vítanou inovací pro všechny klienty,...
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
Antispam politika Seznam.cz
V poslední době se i u tohoto providera zabydlují behaviorální modely, vyhodnocování chování ostatních příjemců kampaně.
Specifika složky „Spam“ na Seznam.cz
Do složky „spam“ se e-mail dostane buď automatickou klasifikací Seznamu, nebo ručním zásahem uživatele.
Jak sbírat kontakty pro e-mail marketing?
Kontakty, kontakty a zase kontakty. V dnešní době jsou kontakty na ty správné lidi a firmy k nezaplacení.
Antispam politika Gmailu
Často se setkáváme s dotazy proč jsou zprávy označené jako Spam u konkrétního providera freemailu. Nyní se zaměříme na Gmail.
Sledování statistik u odkazu aneb ne vždy je to vhodné
Vědět, kdo kliknul na který odkaz, je jeden ze základních přínosů e-mail marketingového systému. Ovšem ne vždy je to vhodné.
SPF záznam aneb zlepšení míry doručení
SPF je mechanismus, pomocí kterého můžete definovat servery, které mají oprávnění odesílat poštu z vaší domény.
Co si připravit pro Landing page?
Landing page je na míru šitá služba Emailkampane.cz, kdy Vám vytvoříme stránku pro finální akci zákazníka.
CAN-SPAM Act, aneb kdo definuje co je to SPAM?
Často se setkáváme s dotazy na téma „Co je už SPAM a co ne?“, „Co mám udělat proto, abychom nebyli...
Mail-tester.com
Pomocí této služby si můžete jednoduše ověřit technické spam score a design vašich e-mailových kampaní.
Best practice pro přípravu kampaně
Sepsali jsme pro Vás takové malé „best practice“, které jsme sesbírali za celou dobu, po kterou provozujeme naší službu.
Antispam politika Seznam.cz
V poslední době se i u tohoto providera zabydlují behaviorální modely, vyhodnocování chování ostatních příjemců kampaně.
Specifika složky „Spam“ na Seznam.cz
Do složky „spam“ se e-mail dostane buď automatickou klasifikací Seznamu, nebo ručním zásahem uživatele.
Jak sbírat kontakty pro e-mail marketing?
Kontakty, kontakty a zase kontakty. V dnešní době jsou kontakty na ty správné lidi a firmy k nezaplacení.
Antispam politika Gmailu
Často se setkáváme s dotazy proč jsou zprávy označené jako Spam u konkrétního providera freemailu. Nyní se zaměříme na Gmail.
Sledování statistik u odkazu aneb ne vždy je to vhodné
Vědět, kdo kliknul na který odkaz, je jeden ze základních přínosů e-mail marketingového systému. Ovšem ne vždy je to vhodné.
SPF záznam aneb zlepšení míry doručení
SPF je mechanismus, pomocí kterého můžete definovat servery, které mají oprávnění odesílat poštu z vaší domény.
Co si připravit pro Landing page?
Landing page je na míru šitá služba Emailkampane.cz, kdy Vám vytvoříme stránku pro finální akci zákazníka.
CAN-SPAM Act, aneb kdo definuje co je to SPAM?
Často se setkáváme s dotazy na téma „Co je už SPAM a co ne?“, „Co mám udělat proto, abychom nebyli...
Mail-tester.com
Pomocí této služby si můžete jednoduše ověřit technické spam score a design vašich e-mailových kampaní.
Best practice pro přípravu kampaně
Sepsali jsme pro Vás takové malé „best practice“, které jsme sesbírali za celou dobu, po kterou provozujeme naší službu.
Antispam politika Seznam.cz
V poslední době se i u tohoto providera zabydlují behaviorální modely, vyhodnocování chování ostatních příjemců kampaně.
Specifika složky „Spam“ na Seznam.cz
Do složky „spam“ se e-mail dostane buď automatickou klasifikací Seznamu, nebo ručním zásahem uživatele.
Jak sbírat kontakty pro e-mail marketing?
Kontakty, kontakty a zase kontakty. V dnešní době jsou kontakty na ty správné lidi a firmy k nezaplacení.
Antispam politika Gmailu
Často se setkáváme s dotazy proč jsou zprávy označené jako Spam u konkrétního providera freemailu. Nyní se zaměříme na Gmail.
Sledování statistik u odkazu aneb ne vždy je to vhodné
Vědět, kdo kliknul na který odkaz, je jeden ze základních přínosů e-mail marketingového systému. Ovšem ne vždy je to vhodné.
SPF záznam aneb zlepšení míry doručení
SPF je mechanismus, pomocí kterého můžete definovat servery, které mají oprávnění odesílat poštu z vaší domény.
Co si připravit pro Landing page?
Landing page je na míru šitá služba Emailkampane.cz, kdy Vám vytvoříme stránku pro finální akci zákazníka.
CAN-SPAM Act, aneb kdo definuje co je to SPAM?
Často se setkáváme s dotazy na téma „Co je už SPAM a co ne?“, „Co mám udělat proto, abychom nebyli považovaní za spammery?“, „Kdo to rozhoduje?“. Dnešní článek proto pojmeme trochu atypicky a sice výletem do zahraničí – konkrétně do USA. Spojené státy patrně hrají...
Mail-tester.com
Pomocí této služby si můžete jednoduše ověřit technické spam score a design vašich e-mailových kampaní.
Best practice pro přípravu kampaně
Sepsali jsme pro Vás takové malé „best practice“, které jsme sesbírali za celou dobu, po kterou provozujeme naší službu.
Heatmapa – sledujte, co zajímá čtenáře vašich newsletterů!
Výsledkem clicktrackingu není nic jiného než tzv. heatmapa, která vizualizuje, jakým místům věnují příjemci zprávy největší pozornost.
Míra aktivity příjemců
Tzv. engagement score jednotlivých příjemců je vyjádřeno na škále 1-5 hvězdiček, které symbolizují aktivitu daného příjemce.
18 důvodů proč vybrat Emailkampane.cz
Víte, jaké výhody získáte, pokud se pro svůj e-mailový marketing rozhodnete aktivně využívat službu Emailkampane.cz?
Výhody vlastní trackovací domény
Trackovací doména je využívaná pro odkazy na servery poskytovatele e-mail marketingu a slouží ke zvýšení reputace domény.
Integrace produktových XML feedů Zboží.cz, Heureka.cz a Google nákupy
Umožňujeme využívání integrace produktových XML feedů (dle specifikace zbozi.cz, heureka.cz, Google nákupy,…)
Integrace WordPress & Emailkampane.cz
Nově přinášíme integraci pro WordPress, která slouží k synchronizaci kontaktů a jejich využití pro e-mail marketing.
PrestaShop modul
Přináší plnohodnotný e-mail marketingový modul pro PrestaShop, který slouží k synchronizaci kontaktů.
Uživatelské stránky (User made sites)
Při publikování vašich stránek je nejprve nutné pojmenovat váš prostor, ve kterém se budou jednotlivé stránky nacházet.
Out of Office
Nyní se ze statistik snadno dozvíte, kde v době přijetí e-mailu byl mimo kancelář (tj. na dovolené, služebné cestě aj.)
Sloučení kontakt listů
Občas se vyskytne potřeba sloučit více skupin kontaktů do jednoho. Zde je uveden postup, jak danou operaci provést.
Heatmapa – sledujte, co zajímá čtenáře vašich newsletterů!
Výsledkem clicktrackingu není nic jiného než tzv. heatmapa, která vizualizuje, jakým místům věnují příjemci zprávy největší pozornost.
Míra aktivity příjemců
Tzv. engagement score jednotlivých příjemců je vyjádřeno na škále 1-5 hvězdiček, které symbolizují aktivitu daného příjemce.
18 důvodů proč vybrat Emailkampane.cz
Víte, jaké výhody získáte, pokud se pro svůj e-mailový marketing rozhodnete aktivně využívat službu Emailkampane.cz?
Výhody vlastní trackovací domény
Trackovací doména je využívaná pro odkazy na servery poskytovatele e-mail marketingu a slouží ke zvýšení reputace domény.
Integrace produktových XML feedů Zboží.cz, Heureka.cz a Google nákupy
Umožňujeme využívání integrace produktových XML feedů (dle specifikace zbozi.cz, heureka.cz, Google nákupy,…)
Integrace WordPress & Emailkampane.cz
Nově přinášíme integraci pro WordPress, která slouží k synchronizaci kontaktů a jejich využití pro e-mail marketing.
PrestaShop modul
Přináší plnohodnotný e-mail marketingový modul pro PrestaShop, který slouží k synchronizaci kontaktů.
Uživatelské stránky (User made sites)
Při publikování vašich stránek je nejprve nutné pojmenovat váš prostor, ve kterém se budou jednotlivé stránky nacházet.
Out of Office
Nyní se ze statistik snadno dozvíte, kde v době přijetí e-mailu byl mimo kancelář (tj. na dovolené, služebné cestě aj.)
Sloučení kontakt listů
Občas se vyskytne potřeba sloučit více skupin kontaktů do jednoho. Zde je uveden postup, jak danou operaci provést.
Heatmapa – sledujte, co zajímá čtenáře vašich newsletterů!
Výsledkem clicktrackingu není nic jiného než tzv. heatmapa, která vizualizuje, jakým místům věnují příjemci zprávy největší pozornost.
Míra aktivity příjemců
Tzv. engagement score jednotlivých příjemců je vyjádřeno na škále 1-5 hvězdiček, které symbolizují aktivitu daného příjemce.
18 důvodů proč vybrat Emailkampane.cz
Víte, jaké výhody získáte, pokud se pro svůj e-mailový marketing rozhodnete aktivně využívat službu Emailkampane.cz?
Výhody vlastní trackovací domény
Trackovací doména je využívaná pro odkazy na servery poskytovatele e-mail marketingu a slouží ke zvýšení reputace domény.
Integrace produktových XML feedů Zboží.cz, Heureka.cz a Google nákupy
Umožňujeme využívání integrace produktových XML feedů (dle specifikace zbozi.cz, heureka.cz, Google nákupy,…)
Integrace WordPress & Emailkampane.cz
Nově přinášíme integraci pro WordPress, která slouží k synchronizaci kontaktů a jejich využití pro e-mail marketing.
PrestaShop modul
Přináší plnohodnotný e-mail marketingový modul pro PrestaShop, který slouží k synchronizaci kontaktů.
Uživatelské stránky (User made sites)
Při publikování vašich stránek je nejprve nutné pojmenovat váš prostor, ve kterém se budou jednotlivé stránky nacházet.
Out of Office
Nyní se ze statistik snadno dozvíte, kde v době přijetí e-mailu byl mimo kancelář (tj. na dovolené, služebné cestě aj.)
Sloučení kontakt listů
Občas se vyskytne potřeba sloučit více skupin kontaktů do jednoho. Zde je uveden postup, jak danou operaci provést.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
Využijte Rychlé scénáře pro Váš Shoptet
Rychlé scénáře mají předdefinované kompletní nastavení kampaně, všechny kroky v administraci jsou předvyplněné.
Helios ERP se propojuje s Emailkampane.cz
Díky spolupráci Helios Partner a Emailkampane.cz je na světě nová integrace, automatizované HELIOS e-mail kampaně.
Časová osa – perfektní přehled o kontaktech
Řešíte, kdy se váš zákazník dostal do vaší databáze, kdy mu byla konkrétní kampaň doručena nebo kdy rozkliknul link v kampani?
Jak na doručitelnost e-mailů?
Pracně připravíte svoji kampaň, otestujete, rozešlete, čekáte na výsledek a najednou vám zpráva skončí ve složce SPAM?
Nechodí vám interní e-maily? Víme, co s tím!
Kampaně, které si posíláte tzv. v režimu „sami na sebe“, jsou odmítnuty přijímacím serverem bez jakékoliv chybové zprávy.
Za skvělým e-mailem stojí především čistý a poutavý design
I když je e-mailing z velké části o technické stránce, kampaně musí mít „duši“, jinak u příjemců neuspějí.
Generátor uživatelských šablon
Nejrychlejší možnost jak vytvořit profesionálně vypadající šablony e-mailové komunikace bez znalostí designu.
Důmyslná ochrana před roboty aneb seznamte se s reCAPTCHOU v3
CAPTCHA je bezpečnostní test, který zamezí počítačovým robotům spamovat vaše formuláře.
Zálohovat musíme neustále, den stará data jsou pro nás už nepoužitelná
Záloha dat je na prvním místě, aby klienti o nic nepřišli. Při výpadku dokážeme automatizovaně reagovat.
Neomezené integrace přináší spolupráce s Integromatem
Integrace e-mailingových kampaní s nástroji třetích stran je vítanou inovací pro všechny klienty,...
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
Antispam politika Seznam.cz
V poslední době se i u tohoto providera zabydlují behaviorální modely, vyhodnocování chování ostatních příjemců kampaně.
Specifika složky „Spam“ na Seznam.cz
Do složky „spam“ se e-mail dostane buď automatickou klasifikací Seznamu, nebo ručním zásahem uživatele.
Jak sbírat kontakty pro e-mail marketing?
Kontakty, kontakty a zase kontakty. V dnešní době jsou kontakty na ty správné lidi a firmy k nezaplacení.
Antispam politika Gmailu
Často se setkáváme s dotazy proč jsou zprávy označené jako Spam u konkrétního providera freemailu. Nyní se zaměříme na Gmail.
Sledování statistik u odkazu aneb ne vždy je to vhodné
Vědět, kdo kliknul na který odkaz, je jeden ze základních přínosů e-mail marketingového systému. Ovšem ne vždy je to vhodné.
SPF záznam aneb zlepšení míry doručení
SPF je mechanismus, pomocí kterého můžete definovat servery, které mají oprávnění odesílat poštu z vaší domény.
Co si připravit pro Landing page?
Landing page je na míru šitá služba Emailkampane.cz, kdy Vám vytvoříme stránku pro finální akci zákazníka.
CAN-SPAM Act, aneb kdo definuje co je to SPAM?
Často se setkáváme s dotazy na téma „Co je už SPAM a co ne?“, „Co mám udělat proto, abychom nebyli...
Mail-tester.com
Pomocí této služby si můžete jednoduše ověřit technické spam score a design vašich e-mailových kampaní.
Best practice pro přípravu kampaně
Sepsali jsme pro Vás takové malé „best practice“, které jsme sesbírali za celou dobu, po kterou provozujeme naší službu.
Antispam politika Seznam.cz
V poslední době se i u tohoto providera zabydlují behaviorální modely, vyhodnocování chování ostatních příjemců kampaně.
Specifika složky „Spam“ na Seznam.cz
Do složky „spam“ se e-mail dostane buď automatickou klasifikací Seznamu, nebo ručním zásahem uživatele.
Jak sbírat kontakty pro e-mail marketing?
Kontakty, kontakty a zase kontakty. V dnešní době jsou kontakty na ty správné lidi a firmy k nezaplacení.
Antispam politika Gmailu
Často se setkáváme s dotazy proč jsou zprávy označené jako Spam u konkrétního providera freemailu. Nyní se zaměříme na Gmail.
Sledování statistik u odkazu aneb ne vždy je to vhodné
Vědět, kdo kliknul na který odkaz, je jeden ze základních přínosů e-mail marketingového systému. Ovšem ne vždy je to vhodné.
SPF záznam aneb zlepšení míry doručení
SPF je mechanismus, pomocí kterého můžete definovat servery, které mají oprávnění odesílat poštu z vaší domény.
Co si připravit pro Landing page?
Landing page je na míru šitá služba Emailkampane.cz, kdy Vám vytvoříme stránku pro finální akci zákazníka.
CAN-SPAM Act, aneb kdo definuje co je to SPAM?
Často se setkáváme s dotazy na téma „Co je už SPAM a co ne?“, „Co mám udělat proto, abychom nebyli...
Mail-tester.com
Pomocí této služby si můžete jednoduše ověřit technické spam score a design vašich e-mailových kampaní.
Best practice pro přípravu kampaně
Sepsali jsme pro Vás takové malé „best practice“, které jsme sesbírali za celou dobu, po kterou provozujeme naší službu.
Antispam politika Seznam.cz
V poslední době se i u tohoto providera zabydlují behaviorální modely, vyhodnocování chování ostatních příjemců kampaně.
Specifika složky „Spam“ na Seznam.cz
Do složky „spam“ se e-mail dostane buď automatickou klasifikací Seznamu, nebo ručním zásahem uživatele.
Jak sbírat kontakty pro e-mail marketing?
Kontakty, kontakty a zase kontakty. V dnešní době jsou kontakty na ty správné lidi a firmy k nezaplacení.
Antispam politika Gmailu
Často se setkáváme s dotazy proč jsou zprávy označené jako Spam u konkrétního providera freemailu. Nyní se zaměříme na Gmail.
Sledování statistik u odkazu aneb ne vždy je to vhodné
Vědět, kdo kliknul na který odkaz, je jeden ze základních přínosů e-mail marketingového systému. Ovšem ne vždy je to vhodné.
SPF záznam aneb zlepšení míry doručení
SPF je mechanismus, pomocí kterého můžete definovat servery, které mají oprávnění odesílat poštu z vaší domény.
Co si připravit pro Landing page?
Landing page je na míru šitá služba Emailkampane.cz, kdy Vám vytvoříme stránku pro finální akci zákazníka.
CAN-SPAM Act, aneb kdo definuje co je to SPAM?
Často se setkáváme s dotazy na téma „Co je už SPAM a co ne?“, „Co mám udělat proto, abychom nebyli považovaní za spammery?“, „Kdo to rozhoduje?“. Dnešní článek proto pojmeme trochu atypicky a sice výletem do zahraničí – konkrétně do USA. Spojené státy patrně hrají...
Mail-tester.com
Pomocí této služby si můžete jednoduše ověřit technické spam score a design vašich e-mailových kampaní.
Best practice pro přípravu kampaně
Sepsali jsme pro Vás takové malé „best practice“, které jsme sesbírali za celou dobu, po kterou provozujeme naší službu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
Heatmapa – sledujte, co zajímá čtenáře vašich newsletterů!
Výsledkem clicktrackingu není nic jiného než tzv. heatmapa, která vizualizuje, jakým místům věnují příjemci zprávy největší pozornost.
Míra aktivity příjemců
Tzv. engagement score jednotlivých příjemců je vyjádřeno na škále 1-5 hvězdiček, které symbolizují aktivitu daného příjemce.
18 důvodů proč vybrat Emailkampane.cz
Víte, jaké výhody získáte, pokud se pro svůj e-mailový marketing rozhodnete aktivně využívat službu Emailkampane.cz?
Výhody vlastní trackovací domény
Trackovací doména je využívaná pro odkazy na servery poskytovatele e-mail marketingu a slouží ke zvýšení reputace domény.
Integrace produktových XML feedů Zboží.cz, Heureka.cz a Google nákupy
Umožňujeme využívání integrace produktových XML feedů (dle specifikace zbozi.cz, heureka.cz, Google nákupy,…)
Integrace WordPress & Emailkampane.cz
Nově přinášíme integraci pro WordPress, která slouží k synchronizaci kontaktů a jejich využití pro e-mail marketing.
PrestaShop modul
Přináší plnohodnotný e-mail marketingový modul pro PrestaShop, který slouží k synchronizaci kontaktů.
Uživatelské stránky (User made sites)
Při publikování vašich stránek je nejprve nutné pojmenovat váš prostor, ve kterém se budou jednotlivé stránky nacházet.
Out of Office
Nyní se ze statistik snadno dozvíte, kde v době přijetí e-mailu byl mimo kancelář (tj. na dovolené, služebné cestě aj.)
Sloučení kontakt listů
Občas se vyskytne potřeba sloučit více skupin kontaktů do jednoho. Zde je uveden postup, jak danou operaci provést.
Heatmapa – sledujte, co zajímá čtenáře vašich newsletterů!
Výsledkem clicktrackingu není nic jiného než tzv. heatmapa, která vizualizuje, jakým místům věnují příjemci zprávy největší pozornost.
Míra aktivity příjemců
Tzv. engagement score jednotlivých příjemců je vyjádřeno na škále 1-5 hvězdiček, které symbolizují aktivitu daného příjemce.
18 důvodů proč vybrat Emailkampane.cz
Víte, jaké výhody získáte, pokud se pro svůj e-mailový marketing rozhodnete aktivně využívat službu Emailkampane.cz?
Výhody vlastní trackovací domény
Trackovací doména je využívaná pro odkazy na servery poskytovatele e-mail marketingu a slouží ke zvýšení reputace domény.
Integrace produktových XML feedů Zboží.cz, Heureka.cz a Google nákupy
Umožňujeme využívání integrace produktových XML feedů (dle specifikace zbozi.cz, heureka.cz, Google nákupy,…)
Integrace WordPress & Emailkampane.cz
Nově přinášíme integraci pro WordPress, která slouží k synchronizaci kontaktů a jejich využití pro e-mail marketing.
PrestaShop modul
Přináší plnohodnotný e-mail marketingový modul pro PrestaShop, který slouží k synchronizaci kontaktů.
Uživatelské stránky (User made sites)
Při publikování vašich stránek je nejprve nutné pojmenovat váš prostor, ve kterém se budou jednotlivé stránky nacházet.
Out of Office
Nyní se ze statistik snadno dozvíte, kde v době přijetí e-mailu byl mimo kancelář (tj. na dovolené, služebné cestě aj.)
Sloučení kontakt listů
Občas se vyskytne potřeba sloučit více skupin kontaktů do jednoho. Zde je uveden postup, jak danou operaci provést.
Heatmapa – sledujte, co zajímá čtenáře vašich newsletterů!
Výsledkem clicktrackingu není nic jiného než tzv. heatmapa, která vizualizuje, jakým místům věnují příjemci zprávy největší pozornost.
Míra aktivity příjemců
Tzv. engagement score jednotlivých příjemců je vyjádřeno na škále 1-5 hvězdiček, které symbolizují aktivitu daného příjemce.
18 důvodů proč vybrat Emailkampane.cz
Víte, jaké výhody získáte, pokud se pro svůj e-mailový marketing rozhodnete aktivně využívat službu Emailkampane.cz?
Výhody vlastní trackovací domény
Trackovací doména je využívaná pro odkazy na servery poskytovatele e-mail marketingu a slouží ke zvýšení reputace domény.
Integrace produktových XML feedů Zboží.cz, Heureka.cz a Google nákupy
Umožňujeme využívání integrace produktových XML feedů (dle specifikace zbozi.cz, heureka.cz, Google nákupy,…)
Integrace WordPress & Emailkampane.cz
Nově přinášíme integraci pro WordPress, která slouží k synchronizaci kontaktů a jejich využití pro e-mail marketing.
PrestaShop modul
Přináší plnohodnotný e-mail marketingový modul pro PrestaShop, který slouží k synchronizaci kontaktů.
Uživatelské stránky (User made sites)
Při publikování vašich stránek je nejprve nutné pojmenovat váš prostor, ve kterém se budou jednotlivé stránky nacházet.
Out of Office
Nyní se ze statistik snadno dozvíte, kde v době přijetí e-mailu byl mimo kancelář (tj. na dovolené, služebné cestě aj.)
Sloučení kontakt listů
Občas se vyskytne potřeba sloučit více skupin kontaktů do jednoho. Zde je uveden postup, jak danou operaci provést.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.