Blog
Naučte se pracovat se službou Emailkampane.cz a staňte se profesionálem v email marketingu
Kouzlíme s hlavičkami e-mailu
Hlavička je posílaná zároveň s e-mailem a je jeho neoddělitelnou součástí. Ovlivňuje doručitelnost, zařazení do mailboxu.
Bezplatný paušální tarif
Vyzkoušejte si službu Emailkampane.cz úplně zadarmo a bez omezení platnosti. Bez uzavírání účtu. Klidně navždy a pořád zdarma.
Představujeme úplně nový Easy Builder 🔥
S novým editorem jsme povýšili vytváření šablon na špičkovou úroveň. Kampaň si můžete postavit bez limitů v designu a stylu.
Doménový soulad aneb jak zvednout vaše ROI
Doménový soulad, nová služba, díky které se dostane vaše e-mail marketingová komunikace na tu nejvyšší úroveň.
Transakční kampaně – aktivace služby a nastavení
Transakční emaily jsou specifickou oblastí email marketingu.
Využijte Rychlé scénáře pro Váš Shoptet
Rychlé scénáře mají předdefinované kompletní nastavení kampaně, všechny kroky v administraci jsou předvyplněné.
Helios ERP se propojuje s Emailkampane.cz
Díky spolupráci Helios Partner a Emailkampane.cz je na světě nová integrace, automatizované HELIOS e-mail kampaně.
Časová osa – perfektní přehled o kontaktech
Řešíte, kdy se váš zákazník dostal do vaší databáze, kdy mu byla konkrétní kampaň doručena nebo kdy rozkliknul link v kampani?
Jak na doručitelnost e-mailů?
Pracně připravíte svoji kampaň, otestujete, rozešlete, čekáte na výsledek a najednou vám zpráva skončí ve složce SPAM?
Nechodí vám interní e-maily? Víme, co s tím!
Kampaně, které si posíláte tzv. v režimu „sami na sebe“, jsou odmítnuty přijímacím serverem bez jakékoliv chybové zprávy.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
Vysvětlení původu marketingového souhlasu
U každé kampaně nyní bude možné nastavit text s vysvětlením důvodu, proč je adresátovi zasláno právě toto obchodní sdělení.
Antispam politika Seznam.cz
V poslední době se i u tohoto providera zabydlují behaviorální modely, vyhodnocování chování ostatních příjemců kampaně.
Specifika složky „Spam“ na Seznam.cz
Do složky „spam“ se e-mail dostane buď automatickou klasifikací Seznamu, nebo ručním zásahem uživatele.
Jak sbírat kontakty pro e-mail marketing?
Kontakty, kontakty a zase kontakty. V dnešní době jsou kontakty na ty správné lidi a firmy k nezaplacení.
Antispam politika Gmailu
Často se setkáváme s dotazy proč jsou zprávy označené jako Spam u konkrétního providera freemailu. Nyní se zaměříme na Gmail.
Sledování statistik u odkazu aneb ne vždy je to vhodné
Vědět, kdo kliknul na který odkaz, je jeden ze základních přínosů e-mail marketingového systému. Ovšem ne vždy je to vhodné.
SPF záznam aneb zlepšení míry doručení
SPF je mechanismus, pomocí kterého můžete definovat servery, které mají oprávnění odesílat poštu z vaší domény.
Co si připravit pro Landing page?
Landing page je na míru šitá služba Emailkampane.cz, kdy Vám vytvoříme stránku pro finální akci zákazníka.
CAN-SPAM Act, aneb kdo definuje co je to SPAM?
Často se setkáváme s dotazy na téma „Co je už SPAM a co ne?“, „Co mám udělat proto, abychom nebyli...
Mail-tester.com
Pomocí této služby si můžete jednoduše ověřit technické spam score a design vašich e-mailových kampaní.
Vysvětlení původu marketingového souhlasu
U každé kampaně nyní bude možné nastavit text s vysvětlením důvodu, proč je adresátovi zasláno právě toto obchodní sdělení.
Antispam politika Seznam.cz
V poslední době se i u tohoto providera zabydlují behaviorální modely, vyhodnocování chování ostatních příjemců kampaně.
Specifika složky „Spam“ na Seznam.cz
Do složky „spam“ se e-mail dostane buď automatickou klasifikací Seznamu, nebo ručním zásahem uživatele.
Jak sbírat kontakty pro e-mail marketing?
Kontakty, kontakty a zase kontakty. V dnešní době jsou kontakty na ty správné lidi a firmy k nezaplacení.
Antispam politika Gmailu
Často se setkáváme s dotazy proč jsou zprávy označené jako Spam u konkrétního providera freemailu. Nyní se zaměříme na Gmail.
Sledování statistik u odkazu aneb ne vždy je to vhodné
Vědět, kdo kliknul na který odkaz, je jeden ze základních přínosů e-mail marketingového systému. Ovšem ne vždy je to vhodné.
SPF záznam aneb zlepšení míry doručení
SPF je mechanismus, pomocí kterého můžete definovat servery, které mají oprávnění odesílat poštu z vaší domény.
Co si připravit pro Landing page?
Landing page je na míru šitá služba Emailkampane.cz, kdy Vám vytvoříme stránku pro finální akci zákazníka.
CAN-SPAM Act, aneb kdo definuje co je to SPAM?
Často se setkáváme s dotazy na téma „Co je už SPAM a co ne?“, „Co mám udělat proto, abychom nebyli...
Mail-tester.com
Pomocí této služby si můžete jednoduše ověřit technické spam score a design vašich e-mailových kampaní.
Vysvětlení původu marketingového souhlasu
U každé kampaně nyní bude možné nastavit text s vysvětlením důvodu, proč je adresátovi zasláno právě toto obchodní sdělení.
Antispam politika Seznam.cz
V poslední době se i u tohoto providera zabydlují behaviorální modely, vyhodnocování chování ostatních příjemců kampaně.
Specifika složky „Spam“ na Seznam.cz
Do složky „spam“ se e-mail dostane buď automatickou klasifikací Seznamu, nebo ručním zásahem uživatele.
Jak sbírat kontakty pro e-mail marketing?
Kontakty, kontakty a zase kontakty. V dnešní době jsou kontakty na ty správné lidi a firmy k nezaplacení.
Antispam politika Gmailu
Často se setkáváme s dotazy proč jsou zprávy označené jako Spam u konkrétního providera freemailu. Nyní se zaměříme na Gmail.
Sledování statistik u odkazu aneb ne vždy je to vhodné
Vědět, kdo kliknul na který odkaz, je jeden ze základních přínosů e-mail marketingového systému. Ovšem ne vždy je to vhodné.
SPF záznam aneb zlepšení míry doručení
SPF je mechanismus, pomocí kterého můžete definovat servery, které mají oprávnění odesílat poštu z vaší domény.
Co si připravit pro Landing page?
Landing page je na míru šitá služba Emailkampane.cz, kdy Vám vytvoříme stránku pro finální akci zákazníka.
CAN-SPAM Act, aneb kdo definuje co je to SPAM?
Často se setkáváme s dotazy na téma „Co je už SPAM a co ne?“, „Co mám udělat proto, abychom nebyli považovaní za spammery?“, „Kdo to rozhoduje?“. Dnešní článek proto pojmeme trochu atypicky a sice výletem do zahraničí – konkrétně do USA. Spojené státy patrně hrají...
Mail-tester.com
Pomocí této služby si můžete jednoduše ověřit technické spam score a design vašich e-mailových kampaní.
Produktový XML feed
Integrace XML feedu s Vaším účtem u Emailkampane.cz Vám umožní pohodlně a rychle sestavit obsah e-mailu.
Heatmapa – sledujte, co zajímá čtenáře vašich newsletterů!
Výsledkem clicktrackingu není nic jiného než tzv. heatmapa, která vizualizuje, jakým místům věnují příjemci zprávy největší pozornost.
Míra aktivity příjemců
Tzv. engagement score jednotlivých příjemců je vyjádřeno na škále 1-5 hvězdiček, které symbolizují aktivitu daného příjemce.
18 důvodů proč vybrat Emailkampane.cz
Víte, jaké výhody získáte, pokud se pro svůj e-mailový marketing rozhodnete aktivně využívat službu Emailkampane.cz?
Výhody vlastní trackovací domény
Trackovací doména je využívaná pro odkazy na servery poskytovatele e-mail marketingu a slouží ke zvýšení reputace domény.
Integrace produktových XML feedů Zboží.cz, Heureka.cz a Google nákupy
Umožňujeme využívání integrace produktových XML feedů (dle specifikace zbozi.cz, heureka.cz, Google nákupy,…)
Integrace WordPress & Emailkampane.cz
Nově přinášíme integraci pro WordPress, která slouží k synchronizaci kontaktů a jejich využití pro e-mail marketing.
PrestaShop modul
Přináší plnohodnotný e-mail marketingový modul pro PrestaShop, který slouží k synchronizaci kontaktů.
Uživatelské stránky (User made sites)
Při publikování vašich stránek je nejprve nutné pojmenovat váš prostor, ve kterém se budou jednotlivé stránky nacházet.
Out of Office
Nyní se ze statistik snadno dozvíte, kde v době přijetí e-mailu byl mimo kancelář (tj. na dovolené, služebné cestě aj.)
Produktový XML feed
Integrace XML feedu s Vaším účtem u Emailkampane.cz Vám umožní pohodlně a rychle sestavit obsah e-mailu.
Heatmapa – sledujte, co zajímá čtenáře vašich newsletterů!
Výsledkem clicktrackingu není nic jiného než tzv. heatmapa, která vizualizuje, jakým místům věnují příjemci zprávy největší pozornost.
Míra aktivity příjemců
Tzv. engagement score jednotlivých příjemců je vyjádřeno na škále 1-5 hvězdiček, které symbolizují aktivitu daného příjemce.
18 důvodů proč vybrat Emailkampane.cz
Víte, jaké výhody získáte, pokud se pro svůj e-mailový marketing rozhodnete aktivně využívat službu Emailkampane.cz?
Výhody vlastní trackovací domény
Trackovací doména je využívaná pro odkazy na servery poskytovatele e-mail marketingu a slouží ke zvýšení reputace domény.
Integrace produktových XML feedů Zboží.cz, Heureka.cz a Google nákupy
Umožňujeme využívání integrace produktových XML feedů (dle specifikace zbozi.cz, heureka.cz, Google nákupy,…)
Integrace WordPress & Emailkampane.cz
Nově přinášíme integraci pro WordPress, která slouží k synchronizaci kontaktů a jejich využití pro e-mail marketing.
PrestaShop modul
Přináší plnohodnotný e-mail marketingový modul pro PrestaShop, který slouží k synchronizaci kontaktů.
Uživatelské stránky (User made sites)
Při publikování vašich stránek je nejprve nutné pojmenovat váš prostor, ve kterém se budou jednotlivé stránky nacházet.
Out of Office
Nyní se ze statistik snadno dozvíte, kde v době přijetí e-mailu byl mimo kancelář (tj. na dovolené, služebné cestě aj.)
Produktový XML feed
Integrace XML feedu s Vaším účtem u Emailkampane.cz Vám umožní pohodlně a rychle sestavit obsah e-mailu.
Heatmapa – sledujte, co zajímá čtenáře vašich newsletterů!
Výsledkem clicktrackingu není nic jiného než tzv. heatmapa, která vizualizuje, jakým místům věnují příjemci zprávy největší pozornost.
Míra aktivity příjemců
Tzv. engagement score jednotlivých příjemců je vyjádřeno na škále 1-5 hvězdiček, které symbolizují aktivitu daného příjemce.
18 důvodů proč vybrat Emailkampane.cz
Víte, jaké výhody získáte, pokud se pro svůj e-mailový marketing rozhodnete aktivně využívat službu Emailkampane.cz?
Výhody vlastní trackovací domény
Trackovací doména je využívaná pro odkazy na servery poskytovatele e-mail marketingu a slouží ke zvýšení reputace domény.
Integrace produktových XML feedů Zboží.cz, Heureka.cz a Google nákupy
Umožňujeme využívání integrace produktových XML feedů (dle specifikace zbozi.cz, heureka.cz, Google nákupy,…)
Integrace WordPress & Emailkampane.cz
Nově přinášíme integraci pro WordPress, která slouží k synchronizaci kontaktů a jejich využití pro e-mail marketing.
PrestaShop modul
Přináší plnohodnotný e-mail marketingový modul pro PrestaShop, který slouží k synchronizaci kontaktů.
Uživatelské stránky (User made sites)
Při publikování vašich stránek je nejprve nutné pojmenovat váš prostor, ve kterém se budou jednotlivé stránky nacházet.
Out of Office
Nyní se ze statistik snadno dozvíte, kde v době přijetí e-mailu byl mimo kancelář (tj. na dovolené, služebné cestě aj.)
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
Kouzlíme s hlavičkami e-mailu
Hlavička je posílaná zároveň s e-mailem a je jeho neoddělitelnou součástí. Ovlivňuje doručitelnost, zařazení do mailboxu.
Bezplatný paušální tarif
Vyzkoušejte si službu Emailkampane.cz úplně zadarmo a bez omezení platnosti. Bez uzavírání účtu. Klidně navždy a pořád zdarma.
Představujeme úplně nový Easy Builder 🔥
S novým editorem jsme povýšili vytváření šablon na špičkovou úroveň. Kampaň si můžete postavit bez limitů v designu a stylu.
Doménový soulad aneb jak zvednout vaše ROI
Doménový soulad, nová služba, díky které se dostane vaše e-mail marketingová komunikace na tu nejvyšší úroveň.
Transakční kampaně – aktivace služby a nastavení
Transakční emaily jsou specifickou oblastí email marketingu.
Využijte Rychlé scénáře pro Váš Shoptet
Rychlé scénáře mají předdefinované kompletní nastavení kampaně, všechny kroky v administraci jsou předvyplněné.
Helios ERP se propojuje s Emailkampane.cz
Díky spolupráci Helios Partner a Emailkampane.cz je na světě nová integrace, automatizované HELIOS e-mail kampaně.
Časová osa – perfektní přehled o kontaktech
Řešíte, kdy se váš zákazník dostal do vaší databáze, kdy mu byla konkrétní kampaň doručena nebo kdy rozkliknul link v kampani?
Jak na doručitelnost e-mailů?
Pracně připravíte svoji kampaň, otestujete, rozešlete, čekáte na výsledek a najednou vám zpráva skončí ve složce SPAM?
Nechodí vám interní e-maily? Víme, co s tím!
Kampaně, které si posíláte tzv. v režimu „sami na sebe“, jsou odmítnuty přijímacím serverem bez jakékoliv chybové zprávy.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
Vysvětlení původu marketingového souhlasu
U každé kampaně nyní bude možné nastavit text s vysvětlením důvodu, proč je adresátovi zasláno právě toto obchodní sdělení.
Antispam politika Seznam.cz
V poslední době se i u tohoto providera zabydlují behaviorální modely, vyhodnocování chování ostatních příjemců kampaně.
Specifika složky „Spam“ na Seznam.cz
Do složky „spam“ se e-mail dostane buď automatickou klasifikací Seznamu, nebo ručním zásahem uživatele.
Jak sbírat kontakty pro e-mail marketing?
Kontakty, kontakty a zase kontakty. V dnešní době jsou kontakty na ty správné lidi a firmy k nezaplacení.
Antispam politika Gmailu
Často se setkáváme s dotazy proč jsou zprávy označené jako Spam u konkrétního providera freemailu. Nyní se zaměříme na Gmail.
Sledování statistik u odkazu aneb ne vždy je to vhodné
Vědět, kdo kliknul na který odkaz, je jeden ze základních přínosů e-mail marketingového systému. Ovšem ne vždy je to vhodné.
SPF záznam aneb zlepšení míry doručení
SPF je mechanismus, pomocí kterého můžete definovat servery, které mají oprávnění odesílat poštu z vaší domény.
Co si připravit pro Landing page?
Landing page je na míru šitá služba Emailkampane.cz, kdy Vám vytvoříme stránku pro finální akci zákazníka.
CAN-SPAM Act, aneb kdo definuje co je to SPAM?
Často se setkáváme s dotazy na téma „Co je už SPAM a co ne?“, „Co mám udělat proto, abychom nebyli...
Mail-tester.com
Pomocí této služby si můžete jednoduše ověřit technické spam score a design vašich e-mailových kampaní.
Vysvětlení původu marketingového souhlasu
U každé kampaně nyní bude možné nastavit text s vysvětlením důvodu, proč je adresátovi zasláno právě toto obchodní sdělení.
Antispam politika Seznam.cz
V poslední době se i u tohoto providera zabydlují behaviorální modely, vyhodnocování chování ostatních příjemců kampaně.
Specifika složky „Spam“ na Seznam.cz
Do složky „spam“ se e-mail dostane buď automatickou klasifikací Seznamu, nebo ručním zásahem uživatele.
Jak sbírat kontakty pro e-mail marketing?
Kontakty, kontakty a zase kontakty. V dnešní době jsou kontakty na ty správné lidi a firmy k nezaplacení.
Antispam politika Gmailu
Často se setkáváme s dotazy proč jsou zprávy označené jako Spam u konkrétního providera freemailu. Nyní se zaměříme na Gmail.
Sledování statistik u odkazu aneb ne vždy je to vhodné
Vědět, kdo kliknul na který odkaz, je jeden ze základních přínosů e-mail marketingového systému. Ovšem ne vždy je to vhodné.
SPF záznam aneb zlepšení míry doručení
SPF je mechanismus, pomocí kterého můžete definovat servery, které mají oprávnění odesílat poštu z vaší domény.
Co si připravit pro Landing page?
Landing page je na míru šitá služba Emailkampane.cz, kdy Vám vytvoříme stránku pro finální akci zákazníka.
CAN-SPAM Act, aneb kdo definuje co je to SPAM?
Často se setkáváme s dotazy na téma „Co je už SPAM a co ne?“, „Co mám udělat proto, abychom nebyli...
Mail-tester.com
Pomocí této služby si můžete jednoduše ověřit technické spam score a design vašich e-mailových kampaní.
Vysvětlení původu marketingového souhlasu
U každé kampaně nyní bude možné nastavit text s vysvětlením důvodu, proč je adresátovi zasláno právě toto obchodní sdělení.
Antispam politika Seznam.cz
V poslední době se i u tohoto providera zabydlují behaviorální modely, vyhodnocování chování ostatních příjemců kampaně.
Specifika složky „Spam“ na Seznam.cz
Do složky „spam“ se e-mail dostane buď automatickou klasifikací Seznamu, nebo ručním zásahem uživatele.
Jak sbírat kontakty pro e-mail marketing?
Kontakty, kontakty a zase kontakty. V dnešní době jsou kontakty na ty správné lidi a firmy k nezaplacení.
Antispam politika Gmailu
Často se setkáváme s dotazy proč jsou zprávy označené jako Spam u konkrétního providera freemailu. Nyní se zaměříme na Gmail.
Sledování statistik u odkazu aneb ne vždy je to vhodné
Vědět, kdo kliknul na který odkaz, je jeden ze základních přínosů e-mail marketingového systému. Ovšem ne vždy je to vhodné.
SPF záznam aneb zlepšení míry doručení
SPF je mechanismus, pomocí kterého můžete definovat servery, které mají oprávnění odesílat poštu z vaší domény.
Co si připravit pro Landing page?
Landing page je na míru šitá služba Emailkampane.cz, kdy Vám vytvoříme stránku pro finální akci zákazníka.
CAN-SPAM Act, aneb kdo definuje co je to SPAM?
Často se setkáváme s dotazy na téma „Co je už SPAM a co ne?“, „Co mám udělat proto, abychom nebyli považovaní za spammery?“, „Kdo to rozhoduje?“. Dnešní článek proto pojmeme trochu atypicky a sice výletem do zahraničí – konkrétně do USA. Spojené státy patrně hrají...
Mail-tester.com
Pomocí této služby si můžete jednoduše ověřit technické spam score a design vašich e-mailových kampaní.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
Produktový XML feed
Integrace XML feedu s Vaším účtem u Emailkampane.cz Vám umožní pohodlně a rychle sestavit obsah e-mailu.
Heatmapa – sledujte, co zajímá čtenáře vašich newsletterů!
Výsledkem clicktrackingu není nic jiného než tzv. heatmapa, která vizualizuje, jakým místům věnují příjemci zprávy největší pozornost.
Míra aktivity příjemců
Tzv. engagement score jednotlivých příjemců je vyjádřeno na škále 1-5 hvězdiček, které symbolizují aktivitu daného příjemce.
18 důvodů proč vybrat Emailkampane.cz
Víte, jaké výhody získáte, pokud se pro svůj e-mailový marketing rozhodnete aktivně využívat službu Emailkampane.cz?
Výhody vlastní trackovací domény
Trackovací doména je využívaná pro odkazy na servery poskytovatele e-mail marketingu a slouží ke zvýšení reputace domény.
Integrace produktových XML feedů Zboží.cz, Heureka.cz a Google nákupy
Umožňujeme využívání integrace produktových XML feedů (dle specifikace zbozi.cz, heureka.cz, Google nákupy,…)
Integrace WordPress & Emailkampane.cz
Nově přinášíme integraci pro WordPress, která slouží k synchronizaci kontaktů a jejich využití pro e-mail marketing.
PrestaShop modul
Přináší plnohodnotný e-mail marketingový modul pro PrestaShop, který slouží k synchronizaci kontaktů.
Uživatelské stránky (User made sites)
Při publikování vašich stránek je nejprve nutné pojmenovat váš prostor, ve kterém se budou jednotlivé stránky nacházet.
Out of Office
Nyní se ze statistik snadno dozvíte, kde v době přijetí e-mailu byl mimo kancelář (tj. na dovolené, služebné cestě aj.)
Produktový XML feed
Integrace XML feedu s Vaším účtem u Emailkampane.cz Vám umožní pohodlně a rychle sestavit obsah e-mailu.
Heatmapa – sledujte, co zajímá čtenáře vašich newsletterů!
Výsledkem clicktrackingu není nic jiného než tzv. heatmapa, která vizualizuje, jakým místům věnují příjemci zprávy největší pozornost.
Míra aktivity příjemců
Tzv. engagement score jednotlivých příjemců je vyjádřeno na škále 1-5 hvězdiček, které symbolizují aktivitu daného příjemce.
18 důvodů proč vybrat Emailkampane.cz
Víte, jaké výhody získáte, pokud se pro svůj e-mailový marketing rozhodnete aktivně využívat službu Emailkampane.cz?
Výhody vlastní trackovací domény
Trackovací doména je využívaná pro odkazy na servery poskytovatele e-mail marketingu a slouží ke zvýšení reputace domény.
Integrace produktových XML feedů Zboží.cz, Heureka.cz a Google nákupy
Umožňujeme využívání integrace produktových XML feedů (dle specifikace zbozi.cz, heureka.cz, Google nákupy,…)
Integrace WordPress & Emailkampane.cz
Nově přinášíme integraci pro WordPress, která slouží k synchronizaci kontaktů a jejich využití pro e-mail marketing.
PrestaShop modul
Přináší plnohodnotný e-mail marketingový modul pro PrestaShop, který slouží k synchronizaci kontaktů.
Uživatelské stránky (User made sites)
Při publikování vašich stránek je nejprve nutné pojmenovat váš prostor, ve kterém se budou jednotlivé stránky nacházet.
Out of Office
Nyní se ze statistik snadno dozvíte, kde v době přijetí e-mailu byl mimo kancelář (tj. na dovolené, služebné cestě aj.)
Produktový XML feed
Integrace XML feedu s Vaším účtem u Emailkampane.cz Vám umožní pohodlně a rychle sestavit obsah e-mailu.
Heatmapa – sledujte, co zajímá čtenáře vašich newsletterů!
Výsledkem clicktrackingu není nic jiného než tzv. heatmapa, která vizualizuje, jakým místům věnují příjemci zprávy největší pozornost.
Míra aktivity příjemců
Tzv. engagement score jednotlivých příjemců je vyjádřeno na škále 1-5 hvězdiček, které symbolizují aktivitu daného příjemce.
18 důvodů proč vybrat Emailkampane.cz
Víte, jaké výhody získáte, pokud se pro svůj e-mailový marketing rozhodnete aktivně využívat službu Emailkampane.cz?
Výhody vlastní trackovací domény
Trackovací doména je využívaná pro odkazy na servery poskytovatele e-mail marketingu a slouží ke zvýšení reputace domény.
Integrace produktových XML feedů Zboží.cz, Heureka.cz a Google nákupy
Umožňujeme využívání integrace produktových XML feedů (dle specifikace zbozi.cz, heureka.cz, Google nákupy,…)
Integrace WordPress & Emailkampane.cz
Nově přinášíme integraci pro WordPress, která slouží k synchronizaci kontaktů a jejich využití pro e-mail marketing.
PrestaShop modul
Přináší plnohodnotný e-mail marketingový modul pro PrestaShop, který slouží k synchronizaci kontaktů.
Uživatelské stránky (User made sites)
Při publikování vašich stránek je nejprve nutné pojmenovat váš prostor, ve kterém se budou jednotlivé stránky nacházet.
Out of Office
Nyní se ze statistik snadno dozvíte, kde v době přijetí e-mailu byl mimo kancelář (tj. na dovolené, služebné cestě aj.)
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.