Podporujeme vyhledávání Skupin kontaktů, Kampaní a Šablon pomocí #, stačí ho použít v názvu a pozdějším vyhledávání.
nastavení
Jak připravit Váš e-mailing na další sezónu?
Být se zákazníky v kontaktu po celý rok je pro úspěšnost obchodu klíčové a e-mail je stále nejoblíbenějším komunikačním kanálem.
Co je potřeba sledovat ve statistikách e-mail marketingu?
Umět s výsledky statistik efektivně pracovat je klíčové, správnou interpretací statistik lze docílit mnohem lepších výsledků.
Jak zabránit, aby vaše kampaně končily mezi reklamními sděleními?
Chodí vaše e-mailové newslettery odběratelům do složky „Promo akce“ či „Hromadné“ místo „Doručená pošta“?
8 chyb, kterým se při tvorbě e-mailových kampaní vyhnout
Na co si dát pozor, aby byly Vaše kampaně zajímavé a jejich finanční návratnost co nejvyšší?
Rozšířené možnosti automatických kampaní
U automatických kampaní reagujících na hodnotu atributu využijte funkce pracující s aktuálním datem a časem.
Správným načasováním newsletteru dosáhnete vyšších konverzí
Je lepší posílat newsletter v noci či přes oběd? V pondělí nebo o víkendu? Věřte, že to má přímý vliv na výsledky.
Produktový XML feed
Integrace XML feedu s Vaším účtem u Emailkampane.cz Vám umožní pohodlně a rychle sestavit obsah e-mailu.
Jak na správnou anotaci e-mailu
Předmět newsletteru je podstatný, nicméně stejně důležitá je i anotace. Nastavte ji pro každou e-mailovou kampaň.
Zlepšení doručitelnosti – nastavení domény
Pro nejlepší doručitelnost kampaní doporučujeme nastavit DNS záznamy u domény, jejímž jménem komunikujete.