Pro nejlepší doručitelnost kampaní doporučujeme nastavit DNS záznamy u domény, jejímž jménem komunikujete.
nastavení
Víte, co je to DKIM a DMARC a jak ovlivňují doručitelnost e-mailů?
Jejich znalost a správné použití pomáhá zamezit ztrátě reputace a vede také k ochraně domény a značky.
Míra aktivity příjemců
Tzv. engagement score jednotlivých příjemců je vyjádřeno na škále 1-5 hvězdiček, které symbolizují aktivitu daného příjemce.
Jak správně vkládat obrázky v e-mailové kampani
Věděli jste, že i taková zdánlivá maličkost, jako je způsob vložení obrázku do vaší e-mailové...
Oslovte své klienty tak, jak to mají rádi
V rámci 30denní zkušební verze si můžete zdarma vyzkoušet tvorbu emailové kampaně až 5 tisícům příjemcům.
Výhody vlastní trackovací domény
Trackovací doména je využívaná pro odkazy na servery poskytovatele e-mail marketingu a slouží ke zvýšení reputace domény.
Nedovolte, aby vaše e-maily přistály mezi spamy
Ochrana proti padání mailů do spamů začíná již s tvorbou kampaně. Chcete zjistit, jestli váš e-mail splňuje požadavky na snadný průchod přes spam filtry?
Integrace produktových XML feedů Zboží.cz, Heureka.cz a Google nákupy
Umožňujeme využívání integrace produktových XML feedů (dle specifikace zbozi.cz, heureka.cz, Google nákupy,…)
PrestaShop modul
Přináší plnohodnotný e-mail marketingový modul pro PrestaShop, který slouží k synchronizaci kontaktů.
Uživatelské stránky (User made sites)
Při publikování vašich stránek je nejprve nutné pojmenovat váš prostor, ve kterém se budou jednotlivé stránky nacházet.