Pracně připravíte svoji kampaň, otestujete, rozešlete, čekáte na výsledek a najednou vám zpráva skončí ve složce SPAM?
nastavení
Generátor uživatelských šablon
Nejrychlejší možnost jak vytvořit profesionálně vypadající šablony e-mailové komunikace bez znalostí designu.
Marketing v krizi?
V době krize a ekonomické recese bývá marketing jednou z prvních oblastí, kde dochází ke snižování rozpočtů.
Použití hashtagů ve službě Emailkampane.cz
Podporujeme vyhledávání Skupin kontaktů, Kampaní a Šablon pomocí #, stačí ho použít v názvu a pozdějším vyhledávání.
Jak připravit Váš e-mailing na další sezónu?
Být se zákazníky v kontaktu po celý rok je pro úspěšnost obchodu klíčové a e-mail je stále nejoblíbenějším komunikačním kanálem.
Co je potřeba sledovat ve statistikách e-mail marketingu?
Umět s výsledky statistik efektivně pracovat je klíčové, správnou interpretací statistik lze docílit mnohem lepších výsledků.
Jak zabránit, aby vaše kampaně končily mezi reklamními sděleními?
Chodí vaše e-mailové newslettery odběratelům do složky „Promo akce“ či „Hromadné“ místo „Doručená pošta“?
8 chyb, kterým se při tvorbě e-mailových kampaní vyhnout
Na co si dát pozor, aby byly Vaše kampaně zajímavé a jejich finanční návratnost co nejvyšší?
Rozšířené možnosti automatických kampaní
U automatických kampaní reagujících na hodnotu atributu využijte funkce pracující s aktuálním datem a časem.
Správným načasováním newsletteru dosáhnete vyšších konverzí
Je lepší posílat newsletter v noci či přes oběd? V pondělí nebo o víkendu? Věřte, že to má přímý vliv na výsledky.