Nejrychlejší možnost jak vytvořit profesionálně vypadající šablony e-mailové komunikace bez znalostí designu.
trendy
Marketing v krizi?
V době krize a ekonomické recese bývá marketing jednou z prvních oblastí, kde dochází ke snižování rozpočtů.
Použití hashtagů ve službě Emailkampane.cz
Podporujeme vyhledávání Skupin kontaktů, Kampaní a Šablon pomocí #, stačí ho použít v názvu a pozdějším vyhledávání.
Umíme posílat SMS!
Každodenním pomocníkem většiny z nás chytrý telefon, na kterém si zobrazuje zprávy až 65 % lidí již těsně po probuzení.
Mobilní zařízení a jejich progresivní nárůst mezi poštovními klienty
Stále častěji používaná ke čtení e-mailů jsou mobilní zařízení, jejichž e-mailoví klienti dnes bez omezení zastoupí stejné aplikace na osobním počítači.
Jak se změnily spam filtry a základní pravidla odesílání e-mailů
Podle statistik z posledních let tvoří spam více než 90 % z celkového množství poslaných zpráv elektronické pošty.
Přímý marketing nemá obtěžovat, ale prodávat. Jakou formu zvolit?
S přímým marketingem se setkal asi každý z nás. Ne všichni si to však uvědomují. Termín „přímý...
Třetí místo pro Emailkampane.cz na IEA 2018
S potěšením oznamujeme, že v letošním ročníku Internet Effectiveness Awards 2018 jsme se umístili na třetím místě v kategorii E-mailing.
Emoji, emotikony a symboly
Jeden obrázek vyjádří více než tisíc slov. To samé platí o emotikonách, pomocí kterých snadno zaujmete příjemce.
Jak správně v kampani nastavit oslovení?
Potřebujete ve Vašich kampaních používat dynamickou personalizaci, oslovit Vaše příjemce přímo?