Spam. Tento pojem známe snad všichni. Nevyžádané e-maily s lákavými nabídkami na zázračné...
doručitelnost
BIMI: Nový standard pro zvýšení důvěryhodnosti a ochrany značky v email marketingu
E-mailová komunikace je klíčovým prvkem každodenního podnikání a v dnešní digitální době je...
Secure&Identity pack
V reakci na neustále se vyvíjející digitální prostředí a nedávné bezpečnostní změny od Google a...
Kouzlíme s hlavičkami e-mailu
Hlavička je posílaná zároveň s e-mailem a je jeho neoddělitelnou součástí. Ovlivňuje doručitelnost, zařazení do mailboxu.
Doménový soulad aneb jak zvednout vaše ROI
Doménový soulad, nová služba, díky které se dostane vaše e-mail marketingová komunikace na tu nejvyšší úroveň.
Transakční kampaně – aktivace služby a nastavení
Transakční emaily jsou specifickou oblastí email marketingu.
Jak na doručitelnost e-mailů?
Pracně připravíte svoji kampaň, otestujete, rozešlete, čekáte na výsledek a najednou vám zpráva skončí ve složce SPAM?
Jak připravit Váš e-mailing na další sezónu?
Být se zákazníky v kontaktu po celý rok je pro úspěšnost obchodu klíčové a e-mail je stále nejoblíbenějším komunikačním kanálem.
Jak zabránit, aby vaše kampaně končily mezi reklamními sděleními?
Chodí vaše e-mailové newslettery odběratelům do složky „Promo akce“ či „Hromadné“ místo „Doručená pošta“?
8 chyb, kterým se při tvorbě e-mailových kampaní vyhnout
Na co si dát pozor, aby byly Vaše kampaně zajímavé a jejich finanční návratnost co nejvyšší?