Automatické kampaně

Automatické kampaně – tzv. automatizace vytvoříte stejně snadno jako běžnou kampaň a můžete ji použít pro tvorbu e-mailových seriálů nebo jen jako poděkování za registraci uživatele do Vašeho e-shopu.

Kliknutím na volbu Automatizace se zobrazí průvodce vytvořením automatické kampaně. Hned v prvním kroku si snadno vytvoříte skupinu kontaktů, na kterou má bude daná automatizace aplikována a nastavíte si časové hledisko spuštění automatické kampaně. Automatizace reaguje na několik typů událostí.

Jednou z nich může být přidání kontaktu do kontakt listu (skupiny kontaktů) a to bez ohledu na způsob přidání (tj. je zcela jedno, zda je uživatel přidán do skupiny hromadným importem, manuálně, nebo se zaregistruje přes formulář). Od momentu přidání kontaktu do skupiny kampaň automaticky sleduje čas podle nastaveného kritéria a ve správnou chvíli provede automatickou rozesílku dle přednastavených kritérií.

Dalším typem automatizace je reakce na splnění podmínek hodnot Vámi definovaných atributů kontaktů. Příkladem může být obrat klienta vyšší nežli 10.000 Kč, doba od poslední nákupu je vyšší nežli 100 dní či věk je vyšší nežli 18 let. Pokud jsou Vámi definované podmínky splněny, klientovi je okamžitě či s odstupem odeslána předpřipravená kampaň. Tímto způsobem lze podchytit množství procesů ve Vašem podnikání.

Pro automatické sbírání a aktualizaci dat doporučujeme propojit Váš účet u Emailkampane.cz s Vaším webem, e-shopem či podnikovým systémem pomocí API. Využití API je bezplatné, kompletní dokumentaci naleznete zde. API pak můžete aktivovat a ovládat přímo v administraci na tomto odkazu.

Na co lze automatizaci využít?

Automatizace nalezne využití vždy když potřebujete udržet kontakt s uživatelem, např.:

Úspěšně dokončený nákup
Poděkujte klientovi za nákup a požádejte jej o ohodnocení.
E-mailový seriál
Nastavením sady autoresponderů můžete snadno uživatelům rozesílat jednotlivé díly seriálu v předem definovaný čas a v daném pořadí.
Registrace do e-shopu
Odešlete zákazníkovi poděkování za registraci.
Připomenutí k nákupu

Automaticky pošle e-mail ve zvolené době od poslední objednávky.

Přání k svátku
Náš systém v sobě obsahuje i rozsáhlou databázi křestních jmen vč. data jejich svátku. Pomocí autoresponderu můžete jednoduše nastavit přání k svátku a systém se o vše postará.
TIP! Vhodné je zaslat klientovi slevový kód či nějaký dárek při nákupu Vašeho zboží nebo služeb. 
Přání k narozeninám
Pokud znáte datum narození Vašich zákazníků, můžete jednoduše nastavit automatické přání k narozeninám. U těch zákazníků, kde jej neznáte, přání nebude odesláno.
Odměna po dosažení určitého obratu
Nastavením automatické kampaně závislé na hodnotě daného atributu(ů) je možno zaslat klientovi poděkování za jeho odsavadní nákupy v hodnotě XY Kč a zároveň mu zaslat voucher či dárek.
Automatizace na míru

Pro individuální scénáře nás prosím kontaktujte.

Chcete vědět více?

Potřebujete více informací? Potřebujete pomoct s konkrétní kampaní nebo celým e-mail marketingem? Obraťte se na nás a rádi s vámi probereme všechny možnosti. Máme mnohaleté zkušenosti s konkrétními oblastmi i celkovým pojetím.

Zaregistrujte se zdarma

Pošlete až 5 000 e-mailů po dobu 30 dní zdarma.

Sign Up Free

Send up to 5 000 emails free for 30 days.