Jak na správnou anotaci e-mailu
(nově vylepšenou díky AI)
V příručkách emailového marketingu se obvykle zdůrazňuje důležitost předmětu emailu a jeho schopnost namotivovat příjemce k otevření a prozkoumání nabídky. Méně pozornosti se však obvykle věnuje anotaci emailu, přestože tato část zprávy plní stejně důležitou roli jako předmět. Správně napsaná anotace se podílí na navození správné atmosféry daného emailu.
Co je to anotace e-mailu
Anotace je první část textu v těle zprávy, kterou uvidí příjemce ihned pod předmětem e-mailu. Je to shrnutí celé zprávy, které by mělo potenciální zákazníky motivovat k otevření e-mailu a seznámení se s nabídkou. Pokud by tento prostor zůstal prázdný nebo by obsahoval pouze zlomek samotného obsahu, pravděpodobně by příjemci nebyli dostatečně motivovaní k otevření a přečtení celé zprávy. Anotace by měla být krátká, ideálně pouze jedna či dvě věty (řádky) a měla by shrnout celkový obsah sdělení.
Proč používat anotaci
Použití anotace je nezbytné zejména v případech, kdy je celkový obsah e-mailu rozsáhlý, což například u newsletterů nebývá nikterak vzácné. Pokud příjemce nemá jasnou představu o tom, o čem je e-mail, pravděpodobně ho ani neotevře. To by vás mohlo stát potenciální zákazníky. Dobře napsaná anotace může tento problém vyřešit a motivovat příjemce k prozkoumání celého obsahu e-mailu.
Jak sepsat anotaci
Díky naší aplikaci již nemusíte ztrácet čas nad zdlouhavým vymýšlením anotace pro svůj e-mail. Ve třetím kroku naší aplikace náš AI asistent vymyslí jak předmět, tak anotaci přímo z obsahu textu vašeho emailu. Umožníte tak čtenářům rychle pochopit, o čem e-mail bude a jaké jsou jeho hlavní body. Nechte našeho AI asistenta pracovat za vás a ušetřete si čas.
Generování anotace
Tuto funkci naleznete u nás v aplikaci ve třetím kroku tvorby kampaně. Náš AI asistent vám usnadní práci s tvorbou anotace během pár vteřin.
Chcete vědět více?
Potřebujete více informací? Potřebujete pomoct s konkrétní kampaní nebo celým e-mail marketingem? Obraťte se na nás a rádi s vámi probereme všechny možnosti. Máme mnohaleté zkušenosti s konkrétními oblastmi i celkovým pojetím.