Heatmapy ve statistikách kampaní: Praktický nástroj, za který jsme vyhráli cenu v prestižní...

Heatmapy ve statistikách kampaní: Praktický nástroj, za který jsme vyhráli cenu v prestižní...
Apple už v červnu 2021 představil novou službu pro zvýšení ochrany dat uživatelů: MPP – mail...
Jistě jsme se všichni setkali se situací, kdy Vám chodí e-maily od někoho, od koho zprávy přijímat...
Řešíte, kdy se váš zákazník dostal do vaší databáze, kdy mu byla konkrétní kampaň doručena nebo kdy rozkliknul link v kampani?
Umět s výsledky statistik efektivně pracovat je klíčové, správnou interpretací statistik lze docílit mnohem lepších výsledků.
Výsledkem clicktrackingu není nic jiného než tzv. heatmapa, která vizualizuje, jakým místům věnují příjemci zprávy největší pozornost.
Víte, jaké výhody získáte, pokud se pro svůj e-mailový marketing rozhodnete aktivně využívat službu Emailkampane.cz?
V rámci 30denní zkušební verze si můžete zdarma vyzkoušet tvorbu emailové kampaně až 5 tisícům příjemcům.
Nyní se ze statistik snadno dozvíte, kde v době přijetí e-mailu byl mimo kancelář (tj. na dovolené, služebné cestě aj.)
Správnou interpretací statistik lze docílit mnohem vyšší efektivity celého e-mail marketingu.