V e-mail marketingu je důležité mít kvalitní databázi kontaktů. Jak o ni pečovat, aby byl Váš e-mail marketing efektivní?

V e-mail marketingu je důležité mít kvalitní databázi kontaktů. Jak o ni pečovat, aby byl Váš e-mail marketing efektivní?
Pro zjednodušení implementace nejvyužívanějších příkazů jsme kromě komplexního API připravili i jednoduché API.
Tzv. engagement score jednotlivých příjemců je vyjádřeno na škále 1-5 hvězdiček, které symbolizují aktivitu daného příjemce.
Mezi nejčastější spojení patří e-mailová kampaň a následný telefonický follow-up z call centra.
U každé kampaně nyní bude možné nastavit text s vysvětlením důvodu, proč je adresátovi zasláno právě toto obchodní sdělení.
Kontakty, kontakty a zase kontakty. V dnešní době jsou kontakty na ty správné lidi a firmy k nezaplacení.
Landing page je na míru šitá služba Emailkampane.cz, kdy Vám vytvoříme stránku pro finální akci zákazníka.
Při rozesílání hromadných e-mailů se dříve nebo později setkáte s adresáty, kteří Vaše e-maily už dostávat nechtějí.
Pro efektivní práci s databází kontaktů a následně pro snadný import kontakt listu do Emailkampane.cz.