Vážení zákazníci,
během včerejšího dne se na některých distribucích systému Windows 7 a 8 objevila chyba při načítání image manageru v řešení eWay-CRM. Tento problém je pravděpodobně způsoben jednou z posledních aktualizací systémů Windows a neprojevuje se všude. Dlouhodobě se pokoušíme chybu vyřešit ve spolupráci s eWay-CRM, do té doby přinášíme rychlý návod jak image manager povolit.
V případě, že jste se setkali s projevem chyby „nenačtení image manageru“ – čili vidíte pouze šedivé okno bez obrázků, postupujte následovně:
- Ověřte, že jste na svém počítači přihlášení pod administrátorským účtem
- Klikněte na tlačítko „Start„
- Zadejte příkaz „Spustit“
- Do okna Spustit zadejte příkaz „regedit“ a spusťte editor registru systému Windows
- Pokud vyskočí potvrzovací okno – povolte provedení změn v počítači
- Po otevření editoru registru se v levém podokně proklikejte do následující položky
- V pravém podokně najděte položky „eWayAgent.exe“ a přes pravé tlačítko jí smažte
- Ukončete editor registrů křížkem vpravo nahoře
- Restartujte aplikaci Outlook
- Nyní by měl být problém vyřešen.
V případě, že by se problém neodstranil, prosíme kontaktujte nás na adrese helpdesk@podpora.emailkampane.cz