Dnes nás, jakožto zaryté odpůrce SPAMu, potěšila zpráva společnosti Symantec, kterou citoval i server Lupa.cz (přejít na článek), že klasického SPAMU ubývá.
Z hlediska krátkodobé perspektivy se nejedná o nijak signifikantní rozdíl, nicméně z dlouhodobého pohledu je trend zřejmý. Dle autorů článku na serveru Lupa.cz je jednou z příčin i vytěsňování spammerů do zemích s méně propracovanou legislativou, ale i službami. My z naší praxe bohužel nemůžeme potvrdit, že by zájem o zneužívání systémů jakkoliv poklesl, ale s radostí můžeme konstatovat, že se spammery daří identifikovat a odchytit ještě před první rozesílkou a to v 99% případů.
Dnes už všechny služby na světe kontrolují rozesílatele a žadatele o účet podobně jako my. Naštěstí v tomto ohledu stále funguje i vzájemná spolupráce a koordinace i s providery freemailů, ve které se snažíme být aktivní a jít příkladem. Odměnou nám za to je, že s Emailkampane.cz spolupracují téměř všichni CZ a SK provideři a e-maily našich zákazníků nejsou vyhodnocovány jako SPAM z technických důvodů u žádného z nich.
Emailkampane.cz standardně podporují, umožňují a ověřují:
- Žádosti a totožnost všech nových klientů
- DKIM podpisy
- Loop back
- Kontrolu kliknutí „označit jako SPAM“ u freemailů
- Kontrolu přes mail-tester.com
- Výpočet spam score přes SPAM assasin
- Automatické rozložení zátěže podle kapacity příjemce
Aby vaše e-mailové kampaně „nepadaly do spamu“, podívejte se na další užitečné tipy k jejich tvorbě: