Pořídili jste si doplněk Emailkampane.cz pro Shoptet e-shop, úspěšně jste prošli jeho aktivací a data o Vašich zákaznících se nyní automaticky synchronizují.
Co teď? Nyní je čas nastavit a zautomatizovat veškerou komunikaci, kterou chcete udržovat se svými zákazníky.
Usnadnili jsme Vám práci a připravili jsme pro Vás Rychlé scénáře, se kterými bude nastavení automatizace pro Váš e-shop hračka. Tyto scénáře pokrývají kompletní škálu emailových kampaní, které potřebujete k úspěšnému fungování Vašeho obchodu.
Po přihlášení do administrace u Emailkampane.cz naleznete 4 scénáře pro hlavní komunikační kampaně, které by měl mít Váš e-shop nastavené. Tyto předefinované kampaně můžete zároveň bez omezení upravovat a používat pro jiné scénáře podle Vašich záměrů.
- Poděkování za objednávku (slevový kupón, výročí od první objednávky)
- Propagovat nové produkty (produkty ve slevě, akce)
- Uvítací e-mail nebo seriál
- Přání k svátku (přání k narozeninám)
Co všechno je nastavené v Rychlých scénářích?
Rychlé scénáře mají předdefinované kompletní nastavení kampaně, všechny kroky v administraci jsou předvyplněné.
- Po stisknutí příslušného scénáře se dostanete do 2. kroku k editaci obsahu kampaně, kde je možné upravit texty, obrázky či anotaci.
- U rychlého scénáře Propagovat nové produkty můžete využít i XML produktový feed pro snadné nahrání dat o produktech, které chcete promovat.
- Pokud byste potřebovali změnit šablonu kampaně, klikněte na krok 1, vyberte si z našich šablon zdarma a zvolte pokračovat. Další nastavení kampaně zůstane aktivní.
- Díky zvolení scénáře budete mít přednastavený i krok 3 a 4. Stačí vše jen projít, změnit detaily podle Vašich záměrů a kampaň odeslat.
- Poděkování za objednávku, Uvítací email nebo seriál a Přání k svátku jsou defaultně kampaně automatické, které se budou vykonávat při přidání nového zákazníka nebo naplnění podmínky pro odeslání, po Vaší prvotní kontrole se o ně nemusíte již dále starat.
- Scénář Propagovat nové produkty je jednorázová kampaň, tu pak můžete v budoucnu kopírovat, pomocí XML produktového feedu rychle měnit obsah.
- Dokud nedáte rozpracované kampaně odeslat, uloží se jako koncepty v sekci Kampaně.
Volitelné atributy pro propis dat z nákupů
Ve Vašem účtu jsou defaultně vytvořené 3 volitelné atributy (viz seznam níže), které můžete velmi efektivně použít pro další automatizaci komunikace se zákazníkem. Data jsou automaticky synchronizována, stačí jen vložit tyto atributy v kroku 2, přímo v textu kampaně, přes vložení zástupného znaku (viz obrázek).
- Číslo poslední objednávky
- Datum poslední objednávky
- Cena poslední objednávky
Chcete vědět více?
Potřebujete více informací? Potřebujete pomoct s konkrétní kampaní nebo celým e-mail marketingem? Obraťte se na nás a rádi s vámi probereme všechny možnosti. Máme mnohaleté zkušenosti s konkrétními oblastmi i celkovým pojetím. Kontaktujte nás!