Spam. Tento pojem známe snad všichni. Nevyžádané e-maily s lákavými nabídkami na zázračné...

Spam. Tento pojem známe snad všichni. Nevyžádané e-maily s lákavými nabídkami na zázračné...
Doménový soulad, nová služba, díky které se dostane vaše e-mail marketingová komunikace na tu nejvyšší úroveň.
Pracně připravíte svoji kampaň, otestujete, rozešlete, čekáte na výsledek a najednou vám zpráva skončí ve složce SPAM?
Na co si dát pozor, aby byly Vaše kampaně zajímavé a jejich finanční návratnost co nejvyšší?
Podle statistik z posledních let tvoří spam více než 90 % z celkového množství poslaných zpráv elektronické pošty.
Ochrana proti padání mailů do spamů začíná již s tvorbou kampaně. Chcete zjistit, jestli váš e-mail splňuje požadavky na snadný průchod přes spam filtry?
Dnes nás, jakožto zaryté odpůrce SPAMu, potěšila zpráva společnosti Symantec, že klasického SPAMU ubývá.
V poslední době se i u tohoto providera zabydlují behaviorální modely, vyhodnocování chování ostatních příjemců kampaně.
Do složky „spam“ se e-mail dostane buď automatickou klasifikací Seznamu, nebo ručním zásahem uživatele.
Často se setkáváme s dotazy proč jsou zprávy označené jako Spam u konkrétního providera freemailu. Nyní se zaměříme na Gmail.