Podívejme se na možnosti a omezení přidávání příloh k e-mailové kampani.
nastavení
Omezení Centrum.cz
Centrum.cz má obecně velmi odlišnou politiku pro spolupráci s providery e-mail marketingových služeb.
Jak správně v kampani nastavit oslovení?
Potřebujete ve Vašich kampaních používat dynamickou personalizaci, oslovit Vaše příjemce přímo?
Trackovací doména
Trackovací doména zvyšuje důvěryhodnost Vaší kampaně tím, že doplňuje název společnosti do systémových odkazů.
Vlastní rozesílač
Potřebujete pro rozesílání vlastní IP adresy? Aby reputace vašich IPs nebyla ovlivňována ostatními klienty?
Jak na překlad automatických odkazů
Automatické systémové texty můžete nahradit vlastními ještě dříve než je systém sám vloží.
E-mail marketing v Microsoft CRM vs. Mailchimp
Začali jsme být srovnáváni se službami ClickDimensions a Mailchimp. Rádi bychom tudíž také jedno malé srovnání provedli.
Jak vyexportovat pouze aktivní kontakty
Ukážeme si jednoduchý postup, jak vyexportovat pouze aktivní kontakty.
Vysvětlení původu marketingového souhlasu
U každé kampaně nyní bude možné nastavit text s vysvětlením důvodu, proč je adresátovi zasláno právě toto obchodní sdělení.
SPF záznam aneb zlepšení míry doručení
SPF je mechanismus, pomocí kterého můžete definovat servery, které mají oprávnění odesílat poštu z vaší domény.