Email marketing patří mezi jedno z nejúčinnějších médií při oslovování stávajících klientů. Jeho efektivita je velice vysoká. Ovšem ne ve chvíli, kdy pečlivě připravený e-mail skončí mezi spamy, tedy v černé díře mailů, ze které se jen tak nedostane. Bohužel, právě v tomto „obávaném oddělení“ emailové schránky končí velké procento hromadně odeslaných mailů. Jak vám systém Emailkampane.cz může pomoci k tomu, aby váš mail přistál přesně tak, kde má a splnil svůj účel? Známe odpověď.
Ochrana proti padání do spamů
Ochrana proti padání mailů do spamů začíná již s tvorbou kampaně. Chcete zjistit, jestli váš e-mail splňuje požadavky na snadný průchod přes spam filtry? Na našem webu ho můžete zdarma otestovat ještě před rozesílkou díky integrovanému validátoru.
Nastavení SPF záznamu u domény odesílatele
Technologie Sender Policy Framework (SPF) zvýší důvěryhodnost vaší elektronické poštovní komunikace. Jedná se o technologii, které rozeznává na základě adresy odesílatele e-mailu, jestli je poštovní server, ze kterého e-mail přišel, oprávněný odesílat maily pro danou doménu.
Spolupráce s freemailovými poskytovateli
Máme uzavřené dohody s freemailovými poskytovateli a ctíme jejich pravidla, mezi které patří označování zpráv, zasílání v balících, nastavené limity i harmonogram odesílání. Ctíme také limity příchozích mailserverů, tedy počet zaslaných e-mailů na daný server za určitý čas.
Feedback loop
Další možností ochrany proti padání do složky spam ze strany emailkampane.cz je integrovaný Feedback loop (FBL). Tento systém zaznamenává označení majitelem schránky za spam a informuje o tom majitele domény.
Vlastní trackovací certifikát
Všechny odkazy v obchodních e-mailech, a to nejen ty sledované, obsahují v URL tzv. trackovací doménu. Díky záměně cílové URL adresy touto trackovací doménou jsme schopni sledovat veškeré chování příjemců. Standardní trackovací domény jsou sdílené napříč více uživateli systému, tudíž jejich reputace je sdílená. Pro zlepšení doručitelnosti a důvěryhodnosti doporučujeme nastavení vlastního trackovacího certifikátu, kde si reputaci budujete a ovlivňujete sami.
Další možnosti na emailkampane.cz
S námi můžete využít šifrování e-mailu pomocí TLS i digitálního podepsání e-mailu pomocí DKIM, který slouží k ověření odesílatele e-mailové zprávy. Využíváme také technologii DMARC, kterou používají velké společnosti, mezi které patří například Google, Yahoo či Outlook. DMARC ověřuje důvěryhodnost zpráv a na základě výstupu vyhodnotí, jestli zprávu doručí, nebo ji označí jako spam. V neposlední řadě disponujeme čistými IP adresami odesílacích serverů s velmi dobrou reputací. Pravidelně dochází ke kontrole proti blacklistům.
Chcete vědět více?
Potřebujete více informací? Potřebujete pomoct s konkrétní kampaní nebo celým e-mail marketingem? Obraťte se na nás a rádi s vámi probereme všechny možnosti. Máme mnohaleté zkušenosti s konkrétními oblastmi i celkovým pojetím. Kontaktujte nás!