Věděli jste, že i taková zdánlivá maličkost, jako je způsob vložení obrázku do vaší e-mailové kampaně, může nezanedbatelně ovlivnit její měřitelnost a přinést i několik dalších podstatných výhod?
Při nahrávání obrázků může docházet ke snížení jejich ostrosti. Máme proto pro vás několik tipů k tomu, jak zachovat kvalitu nahrávaných obrázků:
- Doporučujeme nahrávat obrázky ve formátu PNG s rozlišením 72 DPI. Editor umí zpracovat i formáty jako je např. JPG, které ale následně komprimuje do PNG, přičemž dochází k zmenšení datové velikosti.
- Pro zachování kvality obrázku je nutné obrázek nahrát v alespoň obdobném poměru výšky a šířky, který je uveden v pravém horním rohu na daném bloku při najetí kurzorem na obrázek. Ideální je však obrázek nahrát v přesné velikosti. Nedochází tak ke ztrátové kompresi a snížení ostrosti.
- Po nahrání obrázku lze obrázek různě zvětšovat či zmenšovat kliknutím na ikonku lupy se znaménkem + / -. Doporučujeme nezmenšovat a nezvětšovat grafiku opakovaně, systém pak násobně komprimuje data. Pokud takto dojde ke snížení ostrosti, doporučujeme celý blok smazat a přidat a obrázek nahrát znovu.
- Pro zachování co nejkratší doby nahrávání obrázku, nenahrávejte obrázky s velikostí větší než 2 MB.
Tip pro vás: Pokud k obrázku přiřadíte odkaz pomocí url adresy, doporučujeme vyplnit i alternativní text. Ten jednak zjednoduší sledování prokliků obrázku, a jednak se zobrazí i v případě, že e-mailový klient nebo prohlížeč nezobrazí obrázek.