Heatmapy ve statistikách kampaní: Praktický nástroj, za který jsme vyhráli cenu v prestižní soutěži Internet Effectiveness Awards
Heatmapa je vizuální a statistický nástroj pro vyhodnocování vaší kampaně, kde hned na první pohled přímo na odeslaném e-mailu vidíte, co vaše zákazníky zaujalo nejvíce.
V rámci zlepšování otevíratelnosti, vizuální zajímavosti, čistoty šablony, nebo vyhodnocování správně umístěných akčních tlačítek se velmi hodí vědět, kam zákazníci klikají a čemu věnují pozornost.
Názorné bublinky s počtem kliků vám rychle prozradí, jaký banner je zaujal, kam až se dočetli, který z prezentovaných prvků byl nejvíce responzivní.
Heatmapu najdete v záložce statistik. Ověřte si, jestli vámi zvolené akční prvky skutečně zaujaly a co můžete do příštího mailu zlepšit, na co se soustředit nebo kam vést oko zákazníka co nejrychleji.
Zvolili jste strukturu e-mailu dobře? Vedli jste zákazníka k hlavnímu proklikovému tlačítku? Nebo se ztratil v množství nabídky? Nebo naopak zcela přehlédli akční prvek, který měl být hlavním tahounem kampaně?
Díky heatmapám můžete snadno porovnávat, vyhodnocovat na základně reálných dat a posouvat efektivitu vašich kampaní o další kus dopředu.