V dnešní době, kdy počet e-mailů ve schránkách narůstá téměř geometrickou řadou, je stále těžší zaujmout příjemce e-mailu na první pohled a přimět ho tak věnovat více pozornosti vlastnímu obsahu zprávy.
Co to zkusit trochu humornou a odlehčenou formou? Třeba přes emotikony a symboly? ?
S rozvojem chytrých mobilních telefonů se stále více rozvíjí princip komunikace pomocí symbolů a smajlíků, zpětně pak tyto specifické symboly začaly být podporovány i v předmětech e-mailových zpráv. Emailkampane.cz proto nezůstávají pozadu a přináší vám podporu emoji symbolů i do vašich kampaní.
Proč používat ikony?
Jeden obrázek často vyjádří více než tisíc slov a to samé platí o emotikonách a symbolech, pomocí kterých snadno zaujmete příjemce Vaší kampaně.
Výstižnost a odlišení předmětu
Předmět Sleva do konce týdne
Rozhodně nezaujme tak jako 💣 Bomba akce přesně pro tebe, jen do konce týdne 💥
Kromě osobnější formy sdělení, si příjemce snadno všimne i obrázku a předmět e-mailu mu opticky vystoupí z šedi ostatních nadpisů.
Budování značky
V momentě, kdy začnete přidávat jeden výrazný a specifický symbol do předmětu každého sdělení, velmi rychle si vybudujete značku, neboť uživatelé jsou zvyklí stejně jako u loga asociovat symbol s konkrétním produktem nebo službou – emoji symbol tak může být prostorem pro zvýraznění image vaší firmy.
Jak je rozsáhlá podpora napříč e-mailovými klienty?
Samozřejmě se potřeby mít na pamětí, že existuje mnoho různých e-mailových klientů jako Outlook, Gmail, Apple Mail, Thunderbird a další a každý vykresluje speciální znaky jinak.
Bohužel není v našich silách přimět výrobce softwaru, aby všichni implementovali stejně krásné vykreslovací enginy ikon, ale alespoň jsme otestovali, kde všude emotikony fungují.
Výsledek považujeme za více než slušný. Kromě starého Outlooku 2003 se dá říci, že podpora emoji znaků funguje téměř ve všech běžných prohlížečích. Pouze iOS v některých verzí přepsal emoji znaky do textové podoby, nebo je nahradil znakem z vlastní databáze. Další odlišnost jsme našli v chování Androidu, kdy se jinak zobrazovaly emotikony na mobilním telefonu a jinak ve webové verzi gmailu – nicméně význam měly stále stejný.
Kam dál?
Pro více informací o emoji ikonách doporučujeme prohlédnout si možnosti přímo na Emojipedii ? – odkud si jednoduše můžete ikony i vypůjčit a zkopírovat do Vaší kampaně. Krásný příklad zobrazení v jednotlivých prohlížečích je vidět u ikony kravaty: http://emojipedia.org/necktie/