Poslední dobou se mnohdy setkáváme s dotazy na náš modul „e-mail marketing„, který umožňuje využít rozesílací sílu Emailkampane.cz v produktu Microsoft Dynamics CRM ®. Zřejmě i proto, že neexistuje mnoho funkčních řešení a skutečně realizovaných integrací nejen na trhu v ČR, ale i celosvětově, začali jsme být srovnáváni se službami ClickDimensions a Mailchimp. Rádi bychom tudíž také jedno malé srovnání provedli. Tentokrát s MailChimpem.
MailChimp asi nemusíme dlouho představovat, je to produkt zaběhlý na americkém trhu, který má zcela jistě své kvality. Tento produkt lze také provázat s Microsoft CRM®, ale nebývá to zrovna jednoduchá záležitost.
Co je opravdu využitelné na českém trhu?
Český trh lze rozdělit na 2 hlavní skupiny – „korporáty“ a „ostatní firmy“. Mezi těmito skupinami je obrovský rozdíl jak v přístupu k financím, tak v otázce celkového smýšlení o firemních procesech. Lze to rozpoznat už při otázce výběru CRM řešení a nástroje pro e-mail marketing.
U korporátů se často setkáváme s dotazy na bezpečnost, pokročilé funkce (např. A/B split kampaně, filtrace & segmentace, skriptované kampaně apod.). U menších firem se spíše setkáváme s otázkou implementačních a provozních nákladů, snadností používání, české podpory atd.
Po několika desítkách absolvovaných výběrových řízeních a s přihlédnutím ke zkušenostem našich mnoha zákazníků jsme dospěli k následujícím závěrům:
- Všechny firmy ocení, pokud je systém zprovozněn rychle a není nutné „na to dělat projekt“
- Provozní náklady jsou důležité pro každého
- Pokročilé funkce využije jen každý desátý
- Česká podpora je velké plus
- Intuitivní používání šetří náklady na školení
- Návazné služby jsou ta správná přidaná hodnota, protože textový e-mail nezaujme
A právě v těchto oblastech jsme lepší než naše konkurence. Máme českou podporu, náš systém je jednoduchý na používání a zaměřuje se na to, co skutečně využijete. Umíme dodat návazné služby – školení, návrh a výrobu šablon, konzultace.
„Emailkampane.cz jsou uživatelsky jednoduché a tuto vlastnost si zachovávají i ve špičkovém Microsoft Dynamics CRM.“
A co ty náklady?
Na trhu existují různé cenové modely – podle počtu odeslaných e-mailů, podle počtu kontaktů, předplatné apod.
My jsme se rozhodli být féroví a zpoplatnit jen to, co skutečně využijete. Na rozdíl od Mailchimpu si u nás nemusíte předplácet velké objemy rozesílek, ale platíte jen za to co odešlete a to ještě zpětně. Pokud si přesto chcete něco předplatit, dáme vám slevu, i když už v základu vycházíme levněji. Podívejte se sami… a vyzkoušejte nás! I CRM můžete vyzkoušet zdarma…
Ceny jsou platné k datu 2.5.2014.
Ceny se vztahují na rozesílku pomocí MS CRM modulu.