
Jak nastavit SPF záznamy u nejrozšířenějších web hostingů v ČR
Pro správné doručení vašich kampaní je nutné mít správně nastavený SPF záznam u vaší rozesílací domény.
Pro správné doručení vašich kampaní je nutné mít správně nastavený SPF záznam u vaší rozesílací domény.
Nyní se ze statistik snadno dozvíte, kde v době přijetí e-mailu byl mimo kancelář (tj. na dovolené, služebné cestě aj.)
Občas se vyskytne potřeba sloučit více skupin kontaktů do jednoho. Zde je uveden postup, jak danou operaci provést.
Nechte systém rozhodnout, kdy komu poslat e-mail. Emailkampane.cz pro každého příjemce vytváří unikátní model chování.
Funkce „Náhledy e-mailů“ je jedním z uživatelských kontrolních nástrojů v průběhu tvorby kampaně.
Správnou interpretací statistik lze docílit mnohem vyšší efektivity celého e-mail marketingu.
Podporujeme tvorbu personalizovaných e-mailů pomocí práce s atributy kontaktů a zástupnými znaky (tzv. wildcards).
Design newsletteru, který koresponduje s Corporate Identity dokáže zvýšit efekt kampaně až o desítky procent.
Jedním z hlavních ukazatelů úspěšného mailingu je CTR, neboli Click-through rate, neboli počet kliknutí.
Nemusíte do každého odkazu ručně přidávat sledovací parametry pro Google Analytics. Uděláme to za Vás.
Nejnovější komentáře