Abychom Vám tvorbu kampaně co nejvíce usnadnili, připravili jsme pro Vás průvodce kampaně, který Vás provede nastavením kampaně.
1. krok (výběr šablony)
Při tvorbě nové kampaně máte na výběr, jakou kampaň chcete připravit buď standardní a nebo automatickou. Standardní kampaň je nejběžnější způsob, jak oslovit své adresáty. Automatická kampaň umožňuje automaticky posílat e-mail například při nově vloženém e-mailu, svátku kontaktu, narozenin kontaktu či notifikaci o opuštěném košíku. Níže máte na výběr šablony podle toho, z jakého obsahu chcete vycházet. Na výběr jsou základní šablony, předdefinované šablony, moje šablony (šablona na míru) a pokud už svoji šablonu máte, tak zde máte možnost si svou HTML šablonu nahrát i společně s obrázky z jednoho ZIP archívu.
2. krok (obsah kampaně)
V tomto kroku si můžete více vyhrát se samotným vizuálem vaší šablony a přizpůsobit ji svým potřebám. V tomto jednoduchém drag&drop editoru můžete měnit strukturu připraveného obsahu jako například hlavičku, menu, text s pozadím, tlačítko s proklikem a mnoho dalšího, co obohatí obsah vašeho e-mailu dle vašich představ. Dále máte možnost nastavit oslovení v kampani a úpravu šablony jako třeba nastavení textu a barev nebo zarovnání šablony. Zároveň můžete provádět i detailnější úpravy týkající se určitého bloku a libovolně tak upravovat jeho strukturu a nastavení odsazení.
3. krok (nastavení kampaně)
Zde si nastavujete veškeré základní parametry vytvořené email kampaně, jako například jméno nebo email odesílatele, které si můžete zkontrolovat našim AI asistentem. Můžete vytvořit předmět i anotaci emailu, se kterým Vám pomůže náš AI asistent na základě obsahu Vaší kampaně (více informací o tom, jak si nechat navrhnout předmět i anotaci emailu), následně máte možnost přidat přílohu k emailu a nakonec volíte kontakt list příjemců, na které chcete vytvořenou kampaň poslat.
4. krok (plánování rozesílky a test)
V posledním kroku si nastavujete čas a datum odeslání kampaně a zároveň zde můžete spravovat pokročilá nastavení sledování prokliků nebo sledování pomocí služby Google Analytics. V tomto kroku se díky kontrole odkazů a SPAMu můžete podívat, zda Vaše kampaň neobsahuje žádné nedostatky v obsahové části. Závěrem si v tomto kroku můžete zkontrolovat vzhled i případné detaily Vašeho e-mailu a zjistit, zda jste něco přehlédli či nikoliv. Pro kontrolu a správnost zobrazení Vaší kampaně si můžete v tomto kroku kampaň zaslat do vlastní schránky v sekci testovací rozesílka.