Průvodce kampaní

Abychom Vám tvorbu kampaně co nejvíce usnadnili, připravili jsme pro Vás průvodce kampaně, který Vás provede nastavením kampaně.

1. krok (výběr šablony)

Při tvorbě nové kampaně máte na výběr, jakou kampaň chcete připravit buď standardní a nebo automatickou. Standardní kampaň je nejběžnější způsob, jak oslovit své adresáty. Níže máte na výběr šablony podle toho, z jakého obsahu chcete vycházet. Na výběr jsou tématické šablony, základní šablony, moje šablony (šablona na míru) a pokud už svoji šablonu máte, tak zde máte možnost si svou HTML šablonu nahrát i společně s obrázky z jednoho ZIP archívu.


1krok-výběr šablony

 

j

2. krok (obsah kampaně)

V tomto kroku si můžete více vyhrát se samotným vizuálem vaší šablony a přizpůsobit ji svým potřebám. V tomto jednoduchém drag&drop editoru můžete měnit strukturu připraveného obsahu jako například hlavičku, menu, text s pozadím, tlačítko s proklikem a mnoho dalšího, co obohatí obsah vašeho e-mailu dle vašich představ. Dále máte možnost nastavit oslovení v kampani a úpravu šablony jako třeba nastavení textu a barev nebo zarovnání šablony. Zároveň můžete provádět i detailnější úpravy týkající se určitého bloku a libovolně tak upravovat jeho strukturu a nastavení odsazení.

2krok-úprava šablony

3. krok (nastavení kampaně)

Zde si nastavujete veškeré základní parametry vytvořené email kampaně, jako například jméno nebo email odesílatele, které si můžete zkontrolovat našim AI asistentem. Můžete vytvořit předmět i anotaci emailu, se kterým Vám pomůže náš AI asistent na základě obsahu Vaší kampaně (více informací o tom, jak si nechat navrhnout předmět i anotaci emailu), následně máte možnost přidat přílohu k emailu a nakonec volíte kontakt list příjemců, na které chcete vytvořenou kampaň poslat. 

 

4. krok (plánování rozesílky a test)

V posledním kroku můžete kromě nastavení času nebo data doručení kampaně zvolit funkci automatické kampaně. Automatická kampaň umožňuje automaticky odeslat e-mail, například při nově vloženém kontaktu, přání k svátku či rozeninám kontaktu nebo upozornění na opuštěný košík.
V tomto kroku můžete spravovat pokročilá nastavení sledování prokliků nebo sledování pomocí služby Google Analytics. V tomto kroku se díky kontrole odkazů a SPAMu můžete podívat, zda Vaše kampaň neobsahuje žádné nedostatky v obsahové části. Závěrem si v tomto kroku můžete zkontrolovat vzhled i případné detaily e-mailu a zjistit, zda jste něco nepřehlédli. Chcete-li zkontrolovat a zjistit, zda se vaše kampaň zobrazuje správně, můžete v části Testování designu odeslat kampaň do vlastní schránky.

krok4-rozesílka

 

Zaregistrujte se zdarma

Pošlete až 5 000 e-mailů po dobu 30 dní zdarma.

Sign Up Free

Send up to 5 000 emails free for 30 days.