Potřebujete, aby prodejní newslettery chodily přímo obchodníkovi, který má daného klienta na starosti? Chcete zároveň zachovat možnost sledování souhrnných statistik pro celou kampaň? Tradiční přístupy často narazí na problém, kdy různí odesílatelé v rámci jedné kampaně mohou být označeni jako potenciální podvod, což může vést k zařazení e-mailů do spamu. S řešením od Emailkampane.cz to vyřešíte snadno a bezpečně.
Nabízíme možnosti nastavení speciální hlavičky e-mailu s dynamickou proměnnou pro personalizaci odpovědních adres bez rizika narušení doručení. Snadno nastavíte e-mailovou kampaň tak, že bude odesílána z jedné centrální e-mailové adresy, jako je info@vasefirma.cz, ale s možností nastavení různých e-mailových adres pro odpovědi na tento e-mail pro každého jednotlivého příjemce. Do hodnoty parametru „Reply-To“ nevyplníte pevnou e-mailovou adresu, ale adresu dynamickou z atributu kontaktu (např. emailovou adresu přiděleného obchodníka).
Tím zajistíte, že odpovědi od klientů budou zasílány přímo příslušnému obchodníkovi. Detailní postup nastavení atributů a zástupných znaků najdete v našem návodu zde, který vás provede celým procesem krok za krokem.
Jak na to?
Personalizované hlavičky
Ve 4. kroku v sekci pokročilého nastavení kampaně přidáte do pole Reply-To adresa speciální zástupný znak (např. %email-obchodnik%). Tento znak bude v momentě odeslání kampaně automaticky nahrazen individuální e-mailovou adresou daného obchodníka.
Jak vytvořit atributy pro zástupné znaky najdete v návodu zde.