Jak na to?
Vytvoření atributu kontaktu
Pokud již používáte Shoptet, u každého kontaktu vám automaticky ukládáme datum poslední objednávky přímo do atributu s názvem datum-posledni-objednavky-format. Pokračujte ke kroku č. 3.
Import kontaktů
Tvorba a nastavení kampaně
Vytvořte novou kampaň a vyberte design, který odpovídá vašemu brandingu a zprávě, kterou chcete sdělit. Pokračujte do 4. kroku tvorby kampaně, kde máte možnost nastavit její odeslání. V nastavení odesílání vaší kampaně vyberte možnost Automaticky – hodnota atributu. Níže v nastavení automatické kampaně zvolte podmínku datum-posledni-objednavky-format. Poté nastavte operátor na ‚‚je menší než‘‘ a hodnotu specifikujte pomocí funkce DATE(-počet dní).
Například: pokud chcete, aby se e-mail odeslal přesně rok po poslední objednávce, použijte DATE(-365).
Pro více informací o využití autoresponderu v automatizaci vašich marketingových kampaní si přečtěte náš článek zde.
Potřebujete více informací?
Potřebujete pomoct s nastavením vašich automatických kampaní nebo s celým email marketingem? Obraťte se na nás a rádi s vámi probereme všechny možnosti. Máme mnohaleté zkušenosti s konkrétními oblastmi i celkovým pojetím.