Integrace XML feedu s Vaším účtem u Emailkampane.cz Vám umožní pohodlně a rychle sestavit obsah e-mailu.
nastavení
Jak na správnou anotaci e-mailu
Předmět newsletteru je podstatný, nicméně stejně důležitá je i anotace. Nastavte ji pro každou e-mailovou kampaň.
Zlepšení doručitelnosti – nastavení domény
Pro nejlepší doručitelnost kampaní doporučujeme nastavit DNS záznamy u domény, jejímž jménem komunikujete.
Víte, co je to DKIM a DMARC a jak ovlivňují doručitelnost e-mailů?
Jejich znalost a správné použití pomáhá zamezit ztrátě reputace a vede také k ochraně domény a značky.
Míra aktivity příjemců
Tzv. engagement score jednotlivých příjemců je vyjádřeno na škále 1-5 hvězdiček, které symbolizují aktivitu daného příjemce.
Jak správně vkládat obrázky v e-mailové kampani
Věděli jste, že i taková zdánlivá maličkost, jako je způsob vložení obrázku do vaší e-mailové...
Oslovte své klienty tak, jak to mají rádi
V rámci 30denní zkušební verze si můžete zdarma vyzkoušet tvorbu emailové kampaně až 5 tisícům příjemcům.
Výhody vlastní trackovací domény
Trackovací doména je využívaná pro odkazy na servery poskytovatele e-mail marketingu a slouží ke zvýšení reputace domény.
Nedovolte, aby vaše e-maily přistály mezi spamy
Ochrana proti padání mailů do spamů začíná již s tvorbou kampaně. Chcete zjistit, jestli váš e-mail splňuje požadavky na snadný průchod přes spam filtry?
Integrace produktových XML feedů Zboží.cz, Heureka.cz a Google nákupy
Umožňujeme využívání integrace produktových XML feedů (dle specifikace zbozi.cz, heureka.cz, Google nákupy,…)