Sprinx: Jak správně nastavit odhlašovací dotazník?

Při rozesílání hromadných e-mailů se dříve nebo později setkáte s adresáty, kteří vaše e-maily už dostávat nechtějí. V takovém případě musí mít adresát ze zákona možnost se jednoduše a bezplatně odhlásit z odběru obchodních sdělení.

V nástroji Sprinx Email Campaigns existuje u každé rozesílky možnost přidat dotazník pro odhlášené uživatele, tuto možnost vřele doporučujeme využít, protože dotazník pro odhlášené uživatele je:

  • cenný zdroj zpětné vazby
  • důkaz vašeho zájmu o klienty
  • poslední prostor, kde přesvědčit zákazníka o vašich kvalitách
  • potvrzení toho, že nerozesíláte SPAM

Dotazník pro odhlášené uživatele lze nastavit před rozesílkou konkrétní kampaně pod záložkou Unsubscribe:

  1. Zaškrtněte políčko Enable.
  2. Do formuláře zadejte možné důvody odhlášení. Celkem můžete zadat až 5 důvodů, které příjemce dostane na výběr po kliknutí na odkaz pro odhlášení z odběru obchodních sdělení.

Tip pro vás: Pokud byste nevěděli, jaké dotazy zákazníkovi položit, doporučujeme zadat následující dotazy:

  • K odběru e-mailů jsem se nikdy nezaregistroval.
  • E-maily pro mě již nejsou zajímavé.
  • E-maily jsou doručovány moc často.

 

Doporučujeme přidat ještě vaše konkrétní dotazy. Obecně je při odhlášení zákazníka dobré zjistit skutečný důvod jeho nespokojenosti, který vám pomůže příští kampaň postavit opět o něco lépe. Nejčastěji se problémy týkají: kvality databáze adresátů, obsahu newsletterů a neméně často pak i jejich frekvence.

Líbí se Vám služba Emailkampane.cz?
Sign Up Free