Po rozeslání kampaně se může stát, že potřebujete rozeslat follow-up kampaň například na kontakty, které v předešlé kampani klikli na určitý odkaz. Nebo prostě jen chcete podle výsledků kampaně vaše kontakty dále segmentovat. V tomto případě je nejjednodušší vytvářet nové skupiny kontaktů přímo ze statistik dané kampaně. Kampaň musí být dokončena a musí mít již dostupné statistiky.
- Otevřete statistiky konkrétní kampaně: v menu Kampaně klikněte na ikonu Zobrazit detail statistiky.
- V části Souhrnné statistiky kampaně v menu Další kroky zvolte možnost Vytvořit novou skupinu kontaktů ze statistik.
- V zobrazeném dialogovém okně vyberte jednu z možností, podle kritéria pro zařazení kontaktu do nové skupiny.
- V tomtéž dialogovém okně pojmenujte novou skupinu kontaktů a uložte.
Tip pro vás: Pro jednodušší vyhledání a přiřazení vytvořené skupiny nebo skupin k dalším kampaním, používejte v názvech kontakt listů hashtagy. Např. #NazevKampane #zobrazeno, #NazevKampane #kliknuto atd.