Jak segmentovat kontakty podle nákupního chování?

Díky segmentaci můžete snadno filtrovat kontakty podle různých kritérií týkajících se objednávek, což vám pomůže lépe zaměřit vaše budoucí kampaně. V následujícím návodu vám krok za krokem ukážeme, jak tuto funkci efektivně využít.

Kontakty

Po přihlášení do naší appky přejděte do sekce kontakty a vyberte si skupinu kontaktů, kterou si přejete segmentovat.

segmentace kontaktu

 

Segmentace

Segmentujte dle parametrů nákupního chování uživatele:

  • Hodnota objednávky
  • Datum objednávky
  • Položka objednávky

Vyfiltrovaná data můžete následně využít pro tvorbu nového kontakt listu nebo je zařadit do nějakého již existujícího.

segmentace kontaktu

Hotovo

Takto snadno vytvoříte seznam kontaktů, kteří v uplynulém měsíci například učinili nákup, což vám umožní lépe je oslovit v budoucích kampaních.

segmentace

Zaregistrujte se zdarma

Pošlete až 5 000 e-mailů po dobu 30 dní zdarma.

Sign Up Free

Send up to 5 000 emails free for 30 days.