Jak na překlad automatických odkazů?

Legislativa ČR a stejně tak i EU a vyžaduje, aby měl příjemce obchodního sdělení přímou a snadnou možnost odhlásit se z odběru takového sdělení bez dodatečných nákladů (zjednodušeně řečeno mít k dispozici odkaz, jehož prostřednictvím bude odhlášen). Best-practice e-mail marketingu je navíc vytvářet i on-line verze newsletteru pro zobrazení v internetových prohlížečích.

Emailkampane.cz obojí řeší za vás automaticky, abyste na to nemuseli myslet. Systém zkontroluje přítomnost výše uvedených atributů a pokud je v těle e-mailu nenalezne, pak je sám automaticky doplní tak, aby nenarušil hlavní obsah e-mailu. Email tak vždy obsahuje tyto atributy:

%logout% – odkaz pro odhlášení

Systém automaticky vloží text „Pokud si od nás již nepřejete dostávat obchodní sdělení, klikněte zde.“ na konec e-mailu pod hlavní obsahové pole.

%online% – odkaz na online verzi newsletteru

Systém automaticky vloží text „Pro zobrazení online verze klikněte zde.“ na začátek e-mailu před hlavní obsahové pole.

Oba atributy se vkládají jak do HTML verze e-mailu, tak do plain-text verze e-mailu a nenesou s sebou žádné formátování – tj. využívají standardní systémový font příjemce.

Takto odeslaný prázdný e-mail by tedy měl následující podobu (a zdrojový kód):

 
 

Jak změnit systémové texty za vlastní?

Automatické systémové texty můžete nahradit vlastními ještě dříve než je systém sám vloží (a stejně tak se k tomu úkonu můžete vrátit i z dalších kroků). Změna se provádí přímo v editoru e-mailu v Kroku 2 pomocí vložení zástupných znaků.

Z nabídky vyberte „Vložit odkaz na ONLINE VERZI“ a „Vložit odkaz na ODHLÁŠENÍ“ . Tímto úkonem se přímo v editoru zobrazí systémové texty, které již můžete jednoduše přepsat (ideálně vybrat označit celý text myší a přepsat). Stejně tak mu můžete nastavit i libovolné formátování a umístění v rámci e-mailu.

 
Líbí se Vám služba Emailkampane.cz?
Sign Up Free