Řešíte, kdy se váš zákazník dostal do vaší databáze, kdy mu byla konkrétní kampaň doručena nebo kdy rozkliknul link v kampani? Nyní najdete kompletní seznam všech akcí u daného kontaktu přehledně na jednom místě.
Data můžete filtrovat podle časového období nebo podle typu akce, která byla u daného klienta provedena. Všechny detaily, úpravy, změny lze teď jednoduše a rychle projít nebo agregovat. Už žádné dohady, kdy danému kontaktu přišel jaký e-mail a kdy mu byla odeslána kampaň. Přesvědčte se sami.
Časovou osu najdete v sekci Kontakty, na záložce Časová osa. V nastavení zobrazení můžete kliknutím do pole Filtrovat vybrat typ akce – jsou rozděleny do 4 hlavních kategorií:
- Odeslání kampaně – odeslání kampaně, odeslání automatické kampaně, testovací e-mail, kampaň nedoručena, automatická kampaň nedoručena
- Statistiky – otevření e-mailu, kliknutí, online verze, odhlášení, důvod odhlášení, opětovné přihlášení, označen SPAM, mimo kancelář
- Vložení kontaktu – vložení, import kontaktu
- Úprava kontaktu – úprava kontaktu, změna stavu, ověření, úprava atributu, zařazení a odebrání ze skupiny, změna stavu, odhlášení
Jednotlivé kategorie můžete libovolně přidávat, odebírat a kombinovat a zároveň omezovat časovým rozmezím (poslední týden, měsíc, rok nebo uživatelsky dané). Dostanete tak unikátní statistiku aktivit a historie vašich kontaktů.