Pomocí odkazů lze v emailu jednoduše vytvořit anketu, kterou pak můžete vyhodnotit na základě sledování prokliků. Ukážeme si to na příkladu – rozeslání hromadné pozvánky na školení.
- Založte standardní kampaň a vytvořte její obsah.
- Do obsahu kampaně vložte seznam odkazů:
- Ano, zúčastním se
- Spíše se zúčastním
- Spíše se nezúčastním
- Určitě se nezúčastním
- Možnostem přidejte URL cílové stránky, např. stránky s textem ,,Děkujeme za Vaší odpověď“ v barvách vaší společnosti. URL všech odkazů může být stejná, protože ve statistikách kampaně sledujeme konkrétní odkazy.
- Pro jednodušší sledování prokliků ve statistikách, vyplňte v dialogovém okně Odkaz pod záložkou Rozšířené. Díky tomu se ve statistikách zobrazí tento text namísto samostatné URL.
- Ujistěte se, že ve 4. kroku přípravy kampaně máte v menu Pokročilé nastavení zaškrtnutou volbu Sledovat prokliky.
- Po rozeslání kampaně můžete anketu vyhodnotit ve statistikách kampaně, v sekci Průběžné statistiky prokliků po rozbalení prokliků na cílovou URL.